Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

December is een goede maand om Positieve Punten te tellen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Mijn punten: na 2 dagen zit op op 18 punten. Ook ik moet dus in de sokken om het te gaan halen, maar daar doen we het ook voor. Als het te gemakkelijk was was de uitdaging weg...

Gewicht ook weer wat gezakt, 70,5 vandaag.

Ik heb die vasten app er inderdaad weer afgegooid. Wilde/deed niet wat ik wou. Weg ermee. Kijken of er nog iets anders is en anders kijk ik gewoon op de klok hoe lang ik niet eet...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 14:19    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen!
Gisteren helemaal vergeten te posten.
Ik heb weer een tijdje aan de gordijnen gewerkt. Niet vreselijk veel want ik moest ook nodig wat huishoudelijke klussen doen en daarna was ik het zat.
Ik ben op tijd gaan slapen en de wekker gezet. Ruim 7u geslapen , dus best goed.
Ik lig nu op de bank tv te kijken ( ‘s avonds kijk ik nooit dus neem het op) en als het licht wordt ga ik verder met de gordijnen .

Fijne dag allemaal !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 8:33    
Vrouw Weeggegevens   Geke

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Liesbeth, goeie berichten bij jou vandaan, fijn!
Goed geslapen en lekker bezig met van alles. Mooi zo.

Odette, ja er moet wel wat uitdaging zijn hè. Maar precies goed, dat het wel haalbaar is, anders raak je weer teleurgesteld. Fijn dat je gewicht weer gezakt is. Ook bij mij lijkt het weer goed te komen met de weegschaal.

Kordiya. je houdt het goed vol zonder suiker en bloem! Ik blijf het knap van je vinden.

Nijne, fijn dat je even langskwam. Ook al is het maar even... je hebt er in elk geval een punt mee verdiend en wij weten weer wat van je. Mooi dat het goed gaat met je punten!

Ik nam vanmorgen weer niks bij de koffie, tenminste geen zoetigheid. Omdat ik intensief had gesport vond ik een volkoren cracker met een klein plakje kaas wel goed.
En nu ben ik een paar uurtjes alleen thuis. Dat is meestal een uitdaging voor me, want dan ben ik toch geneigd om iets van chocola of koek te pakken. Maar ik merk dat het minder trekt, nu ik de zoetigheid afgewend ben. Misschien helpt het ook wel door het hier gewoon te schrijven. Want nu kan ik het niet maken om wèl te gaan snoepen, toch?
Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 14:28    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Niet zoveel gedaan dan ik van plan was. Toch wel 1,5 uur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 20:31    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
woensdag
Geen suiker ja 9/31
Geen bloem ja 9/31
Geen tussendoortjes ja 6/31
Dagelijks rustmoment ja 9/20
Huishoudelijke taak ja 6/20
Om 21.00 uur schermen uit: ja 6/31
Krachttraining: ja 2/21

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 dec 2020 21:15    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Ik heb de afgelopen dagen goed nagedacht welk punten systeem het beste voor mij werkt, omdat het iets lossere plan niet werkt voor mij, ga ik toch weer over op een strictere planning per dag. Ik maak een nieuw begin morgen met de punten:

Les Bodypump/Spinning/min. 30 minuten cardio 1/15
1 stuk fruit 1/30
Geen chocola 1/8
1 stukje chocola 1/12
Half uur studie 1/21
Intermittent fasting 16:8 1/21
Geen telefoon in bed 's avonds 1/21

Dat zijn 128 punten om te halen eind van deze maand en het is niet het meest makkelijke systeem. Ik heb het vasten er ook weer bijgezet want ik moet echt kaloriën minderen , vooral deze maand met alle vrije dagen en feestdagen. Volgende maand gewoon weer over op gezond. Odette, zag dat jij vast? Hoe doe jij dat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 0:53    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Geke schreef:

En nu ben ik een paar uurtjes alleen thuis. Dat is meestal een uitdaging voor me, want dan ben ik toch geneigd om iets van chocola of koek te pakken. Maar ik merk dat het minder trekt, nu ik de zoetigheid afgewend ben. Misschien helpt het ook wel door het hier gewoon te schrijven. Want nu kan ik het niet maken om wèl te gaan snoepen, toch?
Lachen

Daar had ik dus ook altijd last van. Niemand thuis en op zoek naar eten. Rare gewoonte. Ik weet zeker dat ik daardoor indertijd zo zwaar ben geworden. Had ik de jongens naar school gebracht (is natuurlijk jaaaaren geleden) zag ik op de terugweg naar huis al voor me wat er allemaal in de kast lag. En dat ging er gewoon in... Ik schaam me daar best voor. Tot voor kort had ik dat nog wel. Was Hans even de deur uit en hup... Maar sinds ik punten kreeg voor het NIET doen daarvan is het uit mijn systeem.

Sophie schreef:
Odette, zag dat jij vast? Hoe doe jij dat?

ja, sort of. Heel milde vorm hoor. Eigenlijk ongeveer 14 of 15 uur. Gewoon van na het avondeten tot de volgende dag ontbijt, wat bij ons vaak wat later is omdat wij niet meer zo vroeg op hoeven (pensioen) Op zondag willen we nog wel eens het ontbijt helemaal over slaan en kom ik op 18 uur vasten. Ik heb wel eens alleen een ei genomen als ontbijt, om de keto staat vast te houden en ben toen gaan sporten. Dat was niet zo'n succes, hoewel het toch best ging. Lijkt me niet iets om vaak te doen. Verder eet ik vrij koolhydraat beperkt, zo'n 60 tot 80 gram kh. De combi is in mijn beleving wel aan te raden, want ik ken wel mensen die vasten en dan in hun eetraam zich ongans eten aan van alles en nog wat en dan dus niets afvallen. Dat is logisch natuurlijk. Je moet wél minder eten om af te vallen, want "de energiebalans is leidend".
Vraag gerust als je meer wilt weten.

Trouwens, ik zit weer op 70.0. Hoop de 6 snel weer te zien...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 11 dec 2020 16:29    

Reageer met quote
Haalde ik eergister en daarvoor twee keer 9 punten op een dag, gister heb ik maar één schamel puntje bemachtigd...

Boosdoeners zijn de extra's bij de kerstviering van mijn koor, en 's middags het verjaardagsfeest bij onze kleinzoon die 7 was geworden.

Boosdoeners vind ik eigenlijk geen passend woord, het waren twee hele feestelijke bijeenkomsten en ik heb van ieder moment en ieder hapje intens genoten. Typisch een geval van: af en toe kan het zo'n dag, maar daarna pakken we de draad weer op.
Ik heb bijvoorbeeld ook helemaal niet kunnen wandelen, dat voelt echt raar en als een gemis. Ik ga het vandaag weer inhalen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 dec 2020 10:29    

Reageer met quote
Odette, wat is het toch mooi dat zoiets simpels als punten geven toch zo'n doeltreffend resultaat geeft, hè.
Ik merk het nu ook, dat dat stiekem snoepen bijna niet meer voorkomt.

Nu moet ik ook eerlijkheidshalve bekennen dat het enorm scheelt dat er ook vrijwel geen snoeperij in huis meer is. Toen ik de boodschappen deed haalde ik toch vaak wat extra's. Nu is er alleen chocolade en chips, en ook al vind ik beide heerlijk, ik kan het echt wel bewaren tot een speciale gelegenheid.
Ben ik eigenlijk best wel trots op, dat is me dan toch maar gelukt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 dec 2020 10:32    
Vrouw Weeggegevens   Sophie
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: low carb dieet

Reageer met quote
Moeilijk vind ik dat ook dat als ik thuis ben dat ik niet op en neer naar de provisiekast loop... En ik eet dan niet eens omdat het lekker is, maar gewoon als een soort drang. Daarom zijn de weekenden ook zo moelijk, want dan doe ik niets. Door de week ben ik ook gewoon thuis, maar dan werk ik, en op de een of andere manier gaat het dan wel goed.

Odette, oh wat zalig met pensioen. Ik ben aan het wachten totdat de jongste de deur uitgaat, hij zegt zelf volgend jaar, alhoewel het huis dan wel heel erg leeg gaat worden, met allemaal het huis uit. Maar ik kijk er ook wel naar uit om gewoon weer helemaal mijn eigen ding te kunnen doen, op vakantie te gaan wanneer we willen, alhoewel iedereen nog roept dat ze gewoon meegaan ook al wonen ze niet meer thuis... Ik probeer 16 uur te vasten, maar dat is best wel ingewikkeld, want we eten hier s'avonds pas tegen een uur of 10. Moet ik nog even uitvogelen.

Ik ga me omkleden, spinning les zometeen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 dec 2020 12:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 8 van 21