Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

December is een goede maand om Positieve Punten te tellen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik heb vanmiddag een klein stukje ontbijtkoek bij de granenkoffie genomen, mijn enige zoetigheid voor vandaag. Dus heb ik die S al verdiend, en vanmorgen een A, omdat ik niets bij de koffie nam (een A van Afslaan). Ook heb ik geplankt en in m'n gedachtenboek geschreven, dus een P en een G mag ik ook noteren. Water en thee extra ging ook goed, dus ook nog een W.
Maar het wandelen is nog niet gelukt, helaas.

Trouwens Odette, ik las ergens (hier?) dat jij ook de SamenGezondApp hebt. Leuk is dat hè. Je wandelt een kilometer of 12 en hoppa, weer 3 euro verdiend, want je weekdoel is weer binnen. Kies jij ook voor de kadobon bij de Hema, of kies je voor punten?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 dec 2020 20:37    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb het knipwerk voor de gordijnen gedaan. Lekker in het zonnetje aan tafel Erg blij Het was wel een klus.
Nu ga ik even naar buiten en dan verder rustig aan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 15:54    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
maandag

Geen suiker ja 7/31
Geen bloem ja 7/31
Geen tussendoortjes ja 5/31
Dagelijks rustmoment ja 7/20
Huishoudelijke taak Nee 4/20
Om 21.00 uur schermen uit: ja 4/31
Krachttraining: Nee, 3/21

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 18:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
LiesbethM schreef:
Ik heb het knipwerk voor de gordijnen gedaan. Lekker in het zonnetje aan tafel Erg blij Het was wel een klus.
Nu ga ik even naar buiten en dan verder rustig aan.

De eerste stap gezet!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 18:19    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Geke schreef:

Trouwens Odette, ik las ergens (hier?) dat jij ook de SamenGezondApp hebt. Leuk is dat hè. Je wandelt een kilometer of 12 en hoppa, weer 3 euro verdiend, want je weekdoel is weer binnen. Kies jij ook voor de kadobon bij de Hema, of kies je voor punten?

ja klopt. Geweldige motivatie. Wij zitten als doel op 100 punten per week. Dat halen we gemakkelijk. Wij nemen Coolblue vouchers. Een poos terug heeft Hans een externe harde schijf bij hun gekocht die ruim 200 euro moest kosten maar met al onze bonnen hoefde hij maar 1 euro bij te betalen. Zo goed als voor niets dus, nou ja, wel heel veel kilometers gelopen en gefietst...
Mijn schoondochter neemt wel altijd Hema bonnen, ze koopt daar spullen voor Cato (kleindochter) voor. Handig hoor.

Ik zit weer op de rails. Gisteren goede dag en vandaag ook weer. Moet punten nog invullen, dus dat komt later. En de eerste onsjes zijn er weer af.

Ik heb een app gedownload om het vasten bij te houden, maar ik denk niet dat ik hem lang houd. Ze willen dat je dagelijks maaltijd(en) over gaat slaan. Nou, dat wil ik best 1x per week doen, maar niet dagelijks. Wel leuk om even te zien hoe dat in zijn werk gaat.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 19:02    

Reageer met quote
Wij sparen hier ook de hemabonnen, ideaal, want er is altijd wel iets wat ook nodig is (ondergoed, sokken, kaas), en af en trakteer ik mezelf op iets extra's. Ik heb een keer oorbellen uitgezocht, een fles biologische wijn, nootjes, een stukje brie.
Het voelt dan echt als een beloning.

Ik heb berekend dat ik de komende tijd gemiddeld 7 punten per dag moet halen want ik zit nu op 35/200, nou ja vanmorgen vroeg was dat. Ik moet dus even een tandje hoger, want ik had 5 punten per dag gemiddeld.
Op zich een aardige uitdaging.

O ja, dat wil ik ook nog graag vertellen. De pepernotenbonus heb ik in november niet nodig gehad, maar ik had hem wѐl! En in de sinterklaastijd heb ik het gelukkig bij dat ene zakje kruidnootjes kunnen laten. Geen chocoladeletters, marsepein, banketstaaf of ander snoepgoed. Het scheelt zóveel dat we het niet in huis hadden, maar ook op Sinterklaasavond bij onze kinderen kon ik het allemaal laten liggen. Best een overwinning!
Ik heb veel gehad aan de opmerking van Kordiya, die zei dat sinterklaassnoepgoed op één dag mag, namelijk op 5 december. Zo simpel, maar heel doeltreffend! Dus nog bedankt, Kordiya!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 21:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lach Lach Lach

Leuk dat het zo doorwerkte, mijn opmerking.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 dec 2020 23:28    

Reageer met quote
ja, zo werkt het wel bij mij.
Ook eerder dit jaar, bij de eerste lockdown, was er van iemand anders een opmerking waar ik heel veel aan had, daarom geef ik het hier ook nog maar weer eens door:
We hebben vaak een reden om niet af te vallen, een verjaardag, een feestje, een etentje, een uitje. Al die dingen zijn er nu niet, dus daar kun je je niet achter verschuilen.
Ik heb dit toen als reden gezien om juist nu aan m'n gewicht te werken. Dit was m'n kans, zeg maar.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 6:29    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Reageer met quote

Even snel posten.
Ik heb best wel veel punten gesoord.
Met name met bewegen, klusjes, opruimen, en vooral ook sociaal.

Ik moet ze nog op een rijtje zetten.

Fijne dag allemaal. Liefs van mij.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 10:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
dinsdag
Geen suiker ja 8/31
Geen bloem ja 8/31
Geen tussendoortjes Nee 5/31
Dagelijks rustmoment ja 8/20
Huishoudelijke taak ja 5/20
Om 21.00 uur schermen uit: ja 5/31
Krachttraining: Nee, 3/21

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 09 dec 2020 11:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 7 van 21