Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De zomer komt in zicht...5kg in 10 weken

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoe is het met jullie? Als het goed is zijn jullie al drie dagen bezig (ik pas één). Hadden jullie een goed begin van dit sprintje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 apr 2019 21:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoe is het met jullie? Als het goed is zijn jullie al drie dagen bezig (ik pas één). Hadden jullie een goed begin van dit sprintje?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 apr 2019 21:16    
Vrouw Weeggegevens   Esje79
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@Sasa, hier een goed begin, ondanks Pasen en 3 verjaardagen 1 kg eraf. Gisteren ging totaal niet goed... Baal daarna weer zo van mezelf want de weegschaal geeft meteen 0,7 kg. extra aan. Ik weet wel dat dat er wel weer afgaat, maar begrijp mezelf soms even niet. Ik wil dit toch zo graag, waarom houd ik het dan steeds maar eventjes vol?!
Misschien wel omdat de nood niet zo hoog is... BMI van 25 is natuurlijk geen mega overgewicht maar ik weet dat ik mee veel fijner voel in mijn bikini als er 5 kg af is. Dus dan moet ik dat doel toch voor ogen kunnen houden?!
Maar goed, weer met goede moed verder... Heb voor mezelf het doel gesteld dat er in ieder geval een groen vakje komt. Dan is die ene kg er in ieder geval afgebleven.
Zo...klaagmomentje voorbij! Succes allemaal met jullie pondjes en een fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 apr 2019 10:17    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Esje79 schreef:
@Sasa, hier een goed begin, ondanks Pasen en 3 verjaardagen 1 kg eraf. Gisteren ging totaal niet goed... Baal daarna weer zo van mezelf want de weegschaal geeft meteen 0,7 kg. extra aan. Ik weet wel dat dat er wel weer afgaat, maar begrijp mezelf soms even niet. Ik wil dit toch zo graag, waarom houd ik het dan steeds maar eventjes vol?!
Misschien wel omdat de nood niet zo hoog is... BMI van 25 is natuurlijk geen mega overgewicht maar ik weet dat ik mee veel fijner voel in mijn bikini als er 5 kg af is. Dus dan moet ik dat doel toch voor ogen kunnen houden?!
Maar goed, weer met goede moed verder... Heb voor mezelf het doel gesteld dat er in ieder geval een groen vakje komt. Dan is die ene kg er in ieder geval afgebleven.
Zo...klaagmomentje voorbij! Succes allemaal met jullie pondjes en een fijne dag!

oooh zo gigantisch herkenbaar!!!
Dan lees je verhalen van mensen die 16 kilo afvallen in een jaar en ik zit na een jaar nogsteeds aan te hikken tegen die laatste 5kg...
hier ook een gezond BMI, ziet er opzich prima uit maar ik heb een paar broeken die met 5 kilo minder gewoon wel lekker zitten. en die wil ik weer aan. ook de bikini zit beter met minder kg.
het gaat dan meestal zo tot -3kg en dan zwakt t weer af en eet ik die 3 kg in no time er weer aan Sip
als ik nou eens door zou zetten dan had ik allang weer tevreden met mijn lijf kunnen zijn... Heel heel boos
Misschien dat we hier samen eens doorheen kunnen breken en wel daar komen waar we willen zijn!!!

Voor nu zegt mijn weegschaal 63.2, dus ik heb nog wat te doen als ik deze week een groen vakje wil halen... Schaam Schaam

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 apr 2019 13:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@bloempje en @esje - het is helemaal niet zo erg als je even een minder moment/dag hebt, als je je daarna maar weer tot de orde kunt roepen. Hoe lijnen jullie verder? Heel streng?

Ik probeer alle suikers te vermijden, dus geen jam, zoete dranken, toetjes die zoet zijn enz. Wel fruit. Als ik dat 2dagen heb volgehouden verdwijnt de trek en zin om te snaaien. Daarna kost het me amper moeite om me aan mijn eetschema te houden. Neem ik dan toch eens een ijsje, gebakje of zo, dan wordt het daarna weer lastig en kan ik me daarna moeilijk inhouden. Het werkt dus het beste om dat dan ook niet te doen. Dat weet ik in theorie. In de praktijk lukt dat niet altijd, vooral als het al een poosje goed gaat. Dan wordt ik voor mezelf wat (te) makkelijk. Ik heb me nu voorgenomen om gedurende dit sprintje streng voor mezelf te blijven. Met de suikers dan in ieder geval. Ik ga mezelf niet uithongeren en ook lekkere (gezonde) dingen eten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2019 15:34    
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ik voer in de app fatsecret mijn dagelijkse voeding in en het doel is om tot de 1500 kcal te komen met gezonde voeding en dan heb ik nog zo'n 150 kcal over voor wat lekkers Lach
Je moet het ook leuk houden vind ik. alleen ik heb met sommige voedingsmiddellen echt gemerkt dat de rem er dan af gaat. Dus die probeer ik te mijden (Zoals chips en melk chocolade)
Grappig genoeg gaan pure chocolade en friet met zout wel goed (maar met friet en majo sla ik weer door helaas)
Dus dat is soms nog even uitvinden waarmee ik wel voldoening krijg en waarmee ik nooit voldoening lijk te krijgen,..

Ik weet niet of iemand dat herkent?

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 27 apr 2019 20:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
bloempje666 schreef:
ik voer in de app fatsecret mijn dagelijkse voeding in en het doel is om tot de 1500 kcal te komen met gezonde voeding en dan heb ik nog zo'n 150 kcal over voor wat lekkers Lach
Je moet het ook leuk houden vind ik. alleen ik heb met sommige voedingsmiddellen echt gemerkt dat de rem er dan af gaat. Dus die probeer ik te mijden (Zoals chips en melk chocolade)
Grappig genoeg gaan pure chocolade en friet met zout wel goed (maar met friet en majo sla ik weer door helaas)
Dus dat is soms nog even uitvinden waarmee ik wel voldoening krijg en waarmee ik nooit voldoening lijk te krijgen,..

Ik weet niet of iemand dat herkent?

Goed bezig zo, Bloempje! Goed idee, 1500 kcal gezond en 150 voor iets extras! Met melkchocolade niet kunnen stoppen en pure chocolade wel, dat heb ik ook! Ik ben gelukkig geen chipsfan, daar heb ik dan minder last van. Ik heb wel eens gehoord dat er in chips stoffen zitten waardoor je door blijft eten. Ik geloof dat dat bij naturel chips iets minder is.

Ik zie de eerste mooie resultaten in de tabel. Goed zo, dames!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 20:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou Bloempje, toch nog een groen vakje. Goed bezig, jij!
Ik heb afgelopen 2 dagen veel verleidingen kunnen afslaan en weerstaan. Dat geeft uiteindelijk toch een goed gevoel. Ik merk dat ik de avond het meest lastig vind. Dan heb ik echt trek in chips oid en die gedachte daaraan blijft maar door mijn hoofd spoken. Vandaag en gisteren mezelf in kunnen houden en dat is vaak meteen op de weegschaal terug te zieen. Verwacht morgenochtend onder de 69 kg te komen. Woensdag weer gewicht doorgeven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 apr 2019 21:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Esje79 schreef:
Ik merk dat ik de avond het meest lastig vind. Dan heb ik echt trek in chips oid en die gedachte daaraan blijft maar door mijn hoofd spoken.

Ik denk dat iedereen hier last van heeft. Als je overdag werkt ben je niet zo met eten bezig. Maar s avonds loop je gewoon soms te zoeken en denk je steeds aan eten. Misschien in zo’n geval een appel pakken of tanden poetsen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 20:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je voor de tip, Sasa. Toevallig vanmiddag worteltjes gekocht, dus nu een aantal worteltjes op.
Wat heb jij trouwens een mega-resultaat, Sasa! Hoe krijg je dat voor elkaar?!

Hier morgen weegdag, ben benieuwd, net ongesteld geworden dus dan vaak wat zwaarder. In ieder geval zeker groen, goed opgelet deze week en de juiste keuzes gemaakt. Vanmorgen 68,7kg, morgen hopelijk nog net iets meer eraf.
We zullen het zien!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 apr 2019 21:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 3 van 7