Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De wandelclub

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Linnie1984
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Sporten en gezond eten

Reageer met quote
Op weg naar een gezond gewicht door lekker actief bezig te gaan.
Wie doet er mee en deelt hier zijn sportieve avonturen en nuttige tips?

Ik stel me graag voor: Woonachtig in Noord-Holland, 33 jaar, moeder van 2 kids.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 9:01    
Vrouw Weeggegevens   Gupsel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi!
Ik doe graag mee. Ik moet van mijn fysiotherapeut het wandelen en de conditie oppakken. Vanwege overgewicht ook geen overbodige luxe om te gaan bewegen.
Eerst elke dag 30 minuten en dan opbouwen.
Om aan het wandelen toe te komen is al een hele truck.

Ik heb ook 2 kids. 3.5 en 14 maanden.

Vanmiddag maar in het zonnetje het eerste blokje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 11:21    

Reageer met quote
Heel Gupsel,

Leuk dat je meedoet!
En is je eerste rondje in het zonnetje al gelukt?

Ik ben deze week goed gemotiveerd begonnen met een 9,4 km wandeling. Wandelen doe ik met een gps tracker app zodat je afstanden leuk bij kunt houden.

Misschien ook leuk voor jou Gupsel? Ik gebruik Topo GPS, bij de start van m'n rondje zet ik m aan en bij thuiskomst weer aan... resultaten kun je opslaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 15:14    

Reageer met quote
Heel Gupsel,

Leuk dat je meedoet!
En is je eerste rondje in het zonnetje al gelukt?

Ik ben deze week goed gemotiveerd begonnen met een 9,4 km wandeling. Wandelen doe ik met een gps tracker app zodat je afstanden leuk bij kunt houden.

Misschien ook leuk voor jou Gupsel? Ik gebruik Topo GPS, bij de start van m'n rondje zet ik m aan en bij thuiskomst weer aan... resultaten kun je opslaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 jul 2018 15:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dat lijkt me zeker een leuke app. Ik zal er eens naar kijken.

Ik heb er inmiddels 2 rondjes van 30 min op zitten. Helaas kom je niet zo ver met 30 minuten dus zijn de opties niet groot.
Wel vindt mijn zoon het super leuk om op zijn fiets mee te gaan. Hij kan namelijk sinds een week los fietsen. Hij fietst nog niet erg snel en kan goed bij de grond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 13:22    

Reageer met quote
Klinkt goed, en 2 x 30 min is toch al een uur!

Ik had voor vanmorgen een wandeling gepland staan maar uiteindelijk werd t een rondje fietsen met een vriendin... op zich niets mis mee alleen ik heb de appeltaart met slagroom niet weten te weerstaan...... grrr. Dat schiet niet op.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 jul 2018 14:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vanaf donderdag was het hier ook een taarten festijn. Mijn man jarig, vanmorgen is het feest voor het laatste stukje van de familie geweest dus nu is het weer achter de rug. volgend jaar beter plannen, dan komt men niet zo verspreid. haha

Wandelen is even niet zo goed gegaan Schaam Schaam het schiet er continue bij in. En als ik dan bedenk dat er 168 uren in een week zitten dan moet het toch mogelijk zijn om daar maar 7 uurtjes van te wandelen?

Fietsen is ook een goede beweging. Ik denk dat we hier zo ook een fietstochtje gaan doen. De kleine is niet fit en blijft maar jengelen als ze wakker is. Van fietsen wordt ze wel blij. Maar de taart zit al in de buik dus dat hoeft niet meer. haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jul 2018 15:24    

Reageer met quote
Allebei aangekomen, en geen tevreden gevoel, laten we dat deze week proberen om te draaien!
Afgelopen zaterdag en zondag twee heerlijke dagen op het strand, maar twee keer patat....uit luiheid.
Zojuist goed boodschappen gedaan voor lig weer een gezonde maaltijd vanavond.. kijken of ik ook nog een rondje kan wandelen vandaag.

En hopelijk krijgen we nog wat meer medestrijders in dit sprintje!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 13:04    
Vrouw Weeggegevens   nijntjepluis
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Hoi alletwee,

Ik doe mee. Gisteren volop gewandeld, laatste training voor de 4daagse 44 km gelopen. Volgende week in Nijmegen aan de bak. Hoop hem uit te lopen.

Opzich ben ik aardig actief, werk in de zorg en daar loop ik ook al veel. En fiets naar de trein en vd trein naar het werk, beidde toch 15 tot 20 minuten trappen.

@ Linnie dat klinkt heerlijk patat. Vandaag nog net de verleiding weerstaan en braaf gekookt volkoren couscous met kipfile en groentes.

Een app die ik heel fijn vind is endomondo, je kunt hem op meerdere sporten instellen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jul 2018 19:18    
Vrouw Weeggegevens   Yeps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik sluit me hier graag aan.
Sinds ruim een week weer aan t opletten qua voeding.
Ook juist gestart met het boek van Judith Beck en sinds deze week probeer ik mezelf dagelijks van de bank te schoppen voor een korte wandeling.
Tot nu toe zo'n 30 minuten per keer maar een begin is een begin. Lach

Hoe gaat het met jullie met de wandelingen?

Nijntje, wat gaaf dat je de 4daagse gaat lopen!
Ik wens je heel veel succes en plezier!
Geniet van deze onvergetelijke ervaring!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 jul 2018 1:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2