Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen Je mag geen reacties plaatsen Je mag je berichten niet bewerken Je mag je berichten niet verwijderen Ja mag niet stemmen in polls
Ik heb een tijdje met een weegschaaltje en lepels rondgelopen om alles te controleren...
Maar voel me er zo ongemakkelijk bij.
Als je naar je hand kijkt valt het niet zo op. Maar heb je wel de juiste hoeveelheden op je bord.
Ik ben ook niet perfect met eten. Maar dit soort tips helpen me wel steeds een stukje verder.
Ook vraag ik bij uit eten gaan meestal een karaf water. 1 je zit sneller vol als je drinkt. 2 geen verleidingen tot continu bestellen van een cola of een wijntje[
Heb flink de griep te pakken. Kan niets binnen houden. Voel me zo slap. Ben nu al 3 kilo kwijt.
Je hoort veel mensen klagen over de griep lijkt wel of corona ons bevattelijker maakt voor een virus
Klopt en je hebt er weken last van
Nou hoop van niet, maar idd. Niet weken ziek, maar wel dat je geen energie hebt.
Ik had donderdag nog niets. Nog wezen sporten. Op de fiets naar het werk. En vrijdag ging het mis. Kwam als een wrak thuis uit het werk.
in 1 week een kilo erbij.
Dit voelt als een totale dieptepunt.
Een paar jaar geleden had ik besloten om nooit meer op dieet te gaan en mijn eetpatroon te veranderen.
Dat is min of meer wel gelukt. Al met al lukt het me nu niet om weer gewoon en gezond te eten. Om het weer op te pakken. Dit voelt helemaal niet goed. Ik ben het kwijt. Ik moet me grandioos herpakken en heb besloten om 2 weken toch weer op dieet te gaan. Hopelijk heb ik daarna mijn balans weer terug.
Gisteren ging het goed. Mijn weegschaal beaamde dat vanmorgen echter nog van niet. Geduld en vertrouwen zou nu wel prettig zijn.