Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

De Pasen door sprinten

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Scam deze is leuk en handig, Deugnietje wat een berg eten meid 1 portie is toch genoeg

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 15 mei 2022 21:27    
Vrouw Weeggegevens   eliza60
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo weer 3 ons eraf .

Ik hoop nu even rust met afvallen deze week . Kijken of ik stabiel blijf een week.

Succes allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 7:37    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
handig zo'n portie foto
en ja 1 bord eten is meer dan genoeg of je moet veel kleinere porties nemen dan kan je van alles wat proeven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 9:06    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Heb flink de griep te pakken. Kan niets binnen houden. Voel me zo slap. Ben nu al 3 kilo kwijt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
yaco schreef:
Heb flink de griep te pakken. Kan niets binnen houden. Voel me zo slap. Ben nu al 3 kilo kwijt.

Je hoort veel mensen klagen over de griep lijkt wel of corona ons bevattelijker maakt voor een virus

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 11:33    
Onbekend Weeggegevens   Scam
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Beterschap yaco

Ik heb een tijdje met een weegschaaltje en lepels rondgelopen om alles te controleren...
Maar voel me er zo ongemakkelijk bij.

Als je naar je hand kijkt valt het niet zo op. Maar heb je wel de juiste hoeveelheden op je bord.
Ik ben ook niet perfect met eten. Maar dit soort tips helpen me wel steeds een stukje verder.

Ook vraag ik bij uit eten gaan meestal een karaf water. 1 je zit sneller vol als je drinkt. 2 geen verleidingen tot continu bestellen van een cola of een wijntje[
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 13:23    
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Ellen schreef:
yaco schreef:

Je hoort veel mensen klagen over de griep lijkt wel of corona ons bevattelijker maakt voor een virus

Klopt en je hebt er weken last van

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 13:51    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
weervrouw schreef:
Ellen schreef:
yaco schreef:

Klopt en je hebt er weken last van

Nou hoop van niet, maar idd. Niet weken ziek, maar wel dat je geen energie hebt.
Ik had donderdag nog niets. Nog wezen sporten. Op de fiets naar het werk. En vrijdag ging het mis. Kwam als een wrak thuis uit het werk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 16 mei 2022 16:00    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
in 1 week een kilo erbij.
Dit voelt als een totale dieptepunt.

Een paar jaar geleden had ik besloten om nooit meer op dieet te gaan en mijn eetpatroon te veranderen.
Dat is min of meer wel gelukt. Al met al lukt het me nu niet om weer gewoon en gezond te eten. Om het weer op te pakken. Dit voelt helemaal niet goed. Ik ben het kwijt. Ik moet me grandioos herpakken en heb besloten om 2 weken toch weer op dieet te gaan. Hopelijk heb ik daarna mijn balans weer terug.

Gisteren ging het goed. Mijn weegschaal beaamde dat vanmorgen echter nog van niet. Geduld en vertrouwen zou nu wel prettig zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 mei 2022 8:06    
Vrouw Weeggegevens   hhh
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: minder calorieën en gezond eten

Reageer met quote
Vandaag ga ik me focussen op bewegen en pak mijn lessen weer op van "vitaal oud worden"
cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 17 mei 2022 8:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 23 van 34