Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De lente door met Dr.Cohen en op naar de zomer!

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jess
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen (Herbalife)

Reageer met quote
Beste Cohenners,

We gaan alweer de lente tegemoet en dan natuurlijk ook richting de zomer...
Dit willen we allemaal met een gewicht waar we ons fijn bij voelen, toch?
Doen jullie mee met een 12 weken sprintje om ons doel te bereiken? Het kan zijn dat je in de 12 weken niet je ultieme doel bereikt, en dat is oké, we gaan na de 12 weken vast nog wel verder al zou het zijn om verder te gaan met je doel of vast te houden.

Misschien leuk om wat over jezelf te vertellen
Wie ben je? Wat is je doel? Hoe hou jij het het beste vol, je doel te bereiken? Wat motiveert je? Wat zijn jou uitdagingen?Valkuilen?

Het is fijn dat we elkaar positief motiveren en tips geven als je er even niet uitkomt met de Dr.Cohen voeding. Er zijn aardig wat Cohen kenners in de weegclub. (en in deze sprint) dus newbies ook welkom, graag zelfs!

Niet iedereen doet 100%Cohen en ook dat is oké, al moet je er wel voor waken dat anderen niet daardoor van hun pad geraken en dus wel het Cohen advies geven als er om gevraagd wordt.

Dus lijkt het je leuk om mee te doen?
We starten met deze sprint vanaf week 12.
Schrijf je dus snel in, dan kunnen we straks samen ons doel bereiken!

PS als je mee doet, wel elke week even je gewicht invullen bij de weegclub. En we waarderen alle input! Dat motiveert!

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 15:33    
Vrouw Weeggegevens   Jess

Dieet: Dr Cohen (Herbalife)

Reageer met quote
Dan zal ik ook maar gelijk de eerste stap doen.
Ik ben Jess, aantal jaar geleden ook via de weegclub bij Dr.Cohen terecht gekomen ik volg het menu van Vera. Helaas is er ook weer heel wat kilootjes bijgekomen en die wil ik nu gewoon weer kwijt. en weer lekker in mijn zomer kleding passen zou super fijn zijn. Kan ik weer shoppen in mijn eigen kledingkast.

Ik merk wel dat zodra ik niet meer in de dagboekjes en de sprintjes te vinden ben, ik vaak van het padje afraak. Fijn dat er dan altijd weer medesprinters zijn die je dan even terugroepen.

Dus, nu weer voor de volle 100% Cohen. dat werkt namelijk nog altijd het beste. Ook heb ik deze periode geen vakanties etc. op de planning staan dus kan ik redelijk in mijn ritme blijven. Wel nog wat verjaardagen, maar die ga ik zelf organiseren en dat maakt het een stuk gemakkelijker ook Cohen tussendoortjes te plannen.

Dus kom maar op met de lente en zomer, want dan kan ik ook beter mijn water binnen krijgen. dat is nog wel mijn 'dingetje'

suc6 allemaal tot snel!

Lach Carpe Diem Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 15:58    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
ik ga weer lekker verder hoor...ik heb nog een lange weg te gaan...

ik weet dat 100% cohen het beste werkt....ik wil nog wel eens een zijsprongetje maken met gezonde baksels ed...ik eet geen suiker maar zondig af en toe met havermout/peulvruchten/roggebrood
allemaal zeer vezelrijk dus ik voel me daar niet schuldig over alleen het is niet ala cohen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 16:08    
Vrouw Weeggegevens   el
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Ook ik doe weer mee hoor Erg blij
Ik ben nu vanaf januari 10 kilo kwijt met cohen.....en ik wil nog even door.

dagboekje-el'
'voor de kerst 10 kilo! eraf'

Laatst aangepast door el op wo 14 mrt 2018 8:32, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
Ik doe ook weer mee. Ik vind dit ook een gezellig klein clubje. Ik heb niet te hoog ingezet en ga weer mijn best doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mrt 2018 20:33    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ik schrijf me ook graag in. Ik ben Nienke, 51 jaar oud en zes jaar geleden afgevallen met de EGA methode, een (kort samengevat) manier om gezond te eten volgens eetregels die goed uit te voeren zijn. Sindsdien ongeveer stabiel gebleven, maar de laatste tijd ben ik langzaam wat zwaarder geworden wat minder makkelijk eraf gaat.

Sinds vorige week dinsdag ben ik op het low carb spoor gekomen en heb ik mijn eetritme aangepast. De grootste aanpassing voor mij is dat ik na de avondmaaltijd geen koolhydraten meer eet tot de lunch van de volgende dag (met een ontbijt dat laag in koolhydraten zit <dan 5 kh). Het idee erachter is dat de vetverbranding dan lekker lang achter elkaar door kan gaan, van 20.00 uur tot 12.00 uur

Ik bouw het langzaam op omdat ik diabetes heb (type 1, de auto immuunziekte) en mijn insuline ook moet aanpassen bij elke stap die ik zet. Dat het werkt merk ik nu al, sinds ik ben gestart vorige week, heb ik alleen maar mooie bloedsuikers en mijn dagtotaal van insuline is al met een kwart geminderd, dat is echt heel indrukwekkend om mee te maken.

Ben nog heel veel info aan het verzamelen, vooral hoe je dagtotalen er uit moeten zien, of de voeding wel in evenwicht is, en ik hoop hier inspiratie en tips te krijgen.
Deze Cohenmethode ken ik niet, dus ik zal de eetregels misschien niet goed uitvoeren, maar ik eet nu nog rond de 80 kh per dag. Mijn doel was 100 kh per dag, maar het minderen gaat makkelijker dan ik dacht. Ik weet nog niet waar ik op uit ga komen, dat gaan we de komende weken beleven..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 20:43    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
gewoon super hoe snel je reageert Nienke

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 20:53    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
ja hè, dat is echt een groot cadeau, nooit verwacht..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 20:56    
Vrouw Weeggegevens   Estee68

Dieet: Lowcarb (Cohen)

Reageer met quote
Geweldig je hier te zien Mamdarijn!

Mijn dag was echt niet Cohen-proof en ook niet Kh-beperkt-proof.
Geluncht met een buurvrouw uit mijn oude straat. Een lekker volkoren broodje met eiersalade genomen. Het was wel zelfgemaakte eiersalade met verse kruiden en tomaat, dus geen rommel uit een bakje.

Zoonlief had eerste bijles en we waren pas laat thuis en ik heb een kant en klaar maaltijd pasta in de magnetron gegooid. En heel slecht een Conetto als toetje genomen..... Schaam Schaam Schaam Schaam

Morgen maar een vastendag en vrijdag een hele nette dag, want het moet wel groen blijven na mijn gewichtsverlies van vorige week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 21:31    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dank je Estee!

Wat ik vorige week hoorde was het niet erg om je een keer niet aan kh arm te houden als het zo uitkwam. De vetverbranding stopt niet gelijk, en als je gelijk het ritme weer oppakt is er niets aan de hand..
Zo doe ik het inderdaad al jaren er is inderdaad niets aan de hand, zolang je gelijk weer verder gaat met eten op de manier die je bedoeling is.

Is Cohen ook een lifestyle? Of is het bedoeld als dieet?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 mrt 2018 21:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 11, 12, 13  Volgende
Pagina 1 van 13