Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De lachende boedha

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Flynn
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low-carb ( dr.Charles Clark)

Reageer met quote
Zijn verlichting heb ik nog niet, zijn buik wel.

Hallo forum tijgers, mijn forum naam is Flynn ben 57 jaar en wat aan de maat.
Recentelijk ben ik beginnen te lezen in het boek LOW-CARB van dr.Charles Clark en het pakte gelijk weer.
Sinds vandaag ben ik ook weer begonnen met low carb.

In het verleden heb ik ATKINS en southbeach gedaan en haalde daar mee prachtige resultaten met super goede bloedwaardes.
woog toen ( 2004) 105kg en terug gegaan naar 84 kg.
(bekend liedje voor sommige neem ik aan)
Ik heb dit versloft, mee gestopt en langzamerhand heeft het gewicht wat ik kwijt was mij weer terug gevonden.
Sip
Ik ben dus een herintreder in de lowcarb wereld.
Voor nu ga ik eerst goed rond lezen, en genieten van mijn eigen gemaakte kaascraker met filet amerikaan.

Gr Flynn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2013 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Welkom bij de Weegclub Flynn. Low-carb heeft voor mij ook een omslag te weeg gebracht. Alleen............. het is een levenswijze en je moet het dus ook volhouden, anders ga je (dat heb je zelf al gemerkt) jojo-en. Rollende ogen Veel succes, je weet hoe het moet dus het gaat je vast weer lukken. Groet, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 14 sep 2013 16:52    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Flynn, welkom bij de weegclub. Gevoel voor humor heb je ook, da's duidelijk Erg blij

Dit weegclubforum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Van links naar rechts:
Ron, Odette, Ellen, Astrid, Emy,
Coby Dini, Karin

Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor het subforum Dr Frank, Dukan, South beach en andere low-carb diëten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 15 sep 2013 21:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1