Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De laatste loodjes (wegen het zwaarst)

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nana73
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sinds eind april ben ik bezig om heel rustig af te vallen. Nu ben ik bijna op mijn streefgewicht en ik merk dat het niet makkelijk is om het ook daadwerkelijk te bereiken!
De laatste loodjes wegen echt het zwaarst... Maar ook deze laatste 2 kilo wil ik er echt heel graag af hebben.
Zijn er meer mensen die er bijna zijn en met mij mee willen strijden om het streefdoel te behalen? En daarna te behouden natuurlijk, want dat zal ook nog behoorlijk wat moeite gaan kosten vrees ik...

Mijn doel is om dit een niet te groot sprintje te laten worden, dat vind ik persoonlijk prettiger en overzichtelijker.

Groeten Zuster

Ik ben sterker dan mijn schildklier!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 9:37    
Vrouw Weeggegevens   Kahlan83
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Cambridge

Reageer met quote
Hai Zuster,

Ik doe graag met je mee! Ben weer vol motivatie uit de vorige sprint gekomen, dus lijkt me verstandig om gelijk weer met een nieuwe te beginnen!
Mijn streefgewicht ligt nog wel wat verder weg dan bij jou helaas, maar ik ga er vast komen.

Succes!
Kahlan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 14:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kahlan, als je blijft afvallen in het tempo van het vorige sprintje dan komt dat helemaal goed!! Bij mij is het wat langzamer gegaan, maar ik hoop dan ook dat het bij mij blijvend is!!

Succes de komende weken. Ik heb deze sprint nu op 8 weken gezet, maar dat kan ik ook langer maken als daar liefhebbers voor zijn.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 14:58    
Vrouw Weeggegevens   Ace
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: combinatie van gezonder eten

Reageer met quote
Hoi!

Ik zou graag mee doen als jullie het goed vinden.. Ik zit nog lang niet op mijn streef maar dat is niet erg..
Vind kleine sprintjes ook altijd fijner dan grote onoverzichtelijke waar de helft toch niet meer mee doet!
Ben alleen zelf wel van langere sprintjes omdat ik mn streef voor het sprintje dan beter kan bepalen enzo.. Maar goed..!
Mijn dieet is gezonder eten en sporten, dus gewoon een gezondere levensstijl! En dat werpt tot nu toe zn vruchten wel af vind ik zelf!

Groetjes Ace!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 16:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hi Ace, voeg je jezelf nog even toe?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 13 jan 2011 17:55    
Vrouw Weeggegevens   as112
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hoi, ik zou graag meesprinten om de bekende laatste loodjes weg te werken. Groetjes Astrid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 14 jan 2011 7:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gezellig dat er al een paar mensen zich hebben ingeschreven voor dit sprintje. Zal ik maar de spits afbijten en mezelf eens voor stellen.
ik ben 37 en moeder van 3 kinderen. Mijn oudste zoon is 19 en autistisch en verstandelijk gehandicapt. Hij woont niet meer thuis, maar in een hele fijne instelling hier niet ver vandaan, zodat hij wel vaak thuis kan komen. Mijn dochter is 16 en doet dit jaar eindexamen Havo. Dan hebben we nog onze jongste zoon van 11, ook met een PDD-NOS en een lichte achterstand op zijn leeftijdsgenootjes.
Naast moeder ben ik verpleegkundige in een groot ziekenhuis.
Tijdens mijn zwangerschappen kwam ik enorm aan en na de laatste ben ik altijd te zwaar gebleven. Wel af en toe gelijnd, maar nooit lang volgehouden.
Eind april ging ik op de weegschaal staan en toen stond er 82,2 kilo!! Dat was voor mij de druppel en moest definitief voor mij het roer om. Sindsdien ben ik met vallen en opstaan een nieuw eetpatroon gaan aanleren en vooral heel bewust geworden van wat ik allemaal voor onzin dingen in mijn mond steek. En gelukkig met succes, want zoals jullie kunnen zien aan mijn ticker, ben ik bijna op mijn streef gewicht... Maar ja, die bekende laatste loodjes zijn echt zwaar! Het lijkt wel alsof mijn lijf bijna niet meer wil, maar ja, ik wil wel!!Dus ik ga vrolijk verder en daarna komt het moeilijkste: op gewicht blijven. Dus dan zal ik dit forum ook echt nog wel nodig hebben...
Ik ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!

Desire, volgens mij doe jij met elk sprintje mee, of niet? Wat een lijst heb jij daar staan...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2011 15:52    
Vrouw Weeggegevens   maddie
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hé Zuster,

Ik wil ook graag mee doen.
Ons vorig sprintje vond ik wel heel leuk.
En een klein clubje spreekt mij ook meer aan, wat persoonlijker.

Ik zal mij ook gelijk voorstellen.
Ik ben 44 jaar en moeder van 2 meiden. De oudste is 14 jaar en de jongste 11 jaar.
Ik werk 24 uur in een woning met cliënten met een verstandelijke beperking. Ontzettend leuk werk.
Verder doe ik nog vrijwilligerswerk dus genoeg te doen.
Ook ga ik nu ongeveer 2 keer per week na de sportschool, steps en calanetics.
Ik hoop dat die laatste kilo's met de lente eraf zijn. Lach

Groetjes Maddie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2011 17:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Maddy,

Gezellig dat je ook bij ons komt!
Je schrijft dat je de laatste kilo's kwijt wil zijn in de lente, maar je hoeft nog maar 3 ons!! Of ga je nog een paar kilo meer afvallen en je streefgewicht verlagen? Ach ook dat moet toch makkelijk kunnen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jan 2011 19:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Een nieuwe week met nieuwe afval mogelijkheden, toch?
Ik ben al sinds zaterdag niet helemaal lekker. Niet echt heel erg ziek, maar vooral heel moe, slap en misselijk of weeïg op de maag. Ik heb het gevoel dat mijn eten uren in mijn maag blijft zitten, maar tegelijkertijd heb ik zo'n honger, heel raar... Ik heb van ellende om een uur of drie 'smiddags maar twee boterhammen gegeten, iets wat ik normaal echt niet doe. Maar goed, ondanks die extra boterhammen was de weegschaal lief voor me vanmorgen. Niet veel, maar er was toch 2 ons vanaf ten opzichte van vrijdag. Het gaat echt in hele kleine stapje nu ik bijna op mijn streef ben... Ik kan die laatste kilo er wel afkijken!! Ik merk dat ik echt ongeduldig begin te worden nu ik er bijna ben...
Ik ben benieuwd hoe het met mijn mede sprinters gaat...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 11:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 1 van 9