Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De knop is om hier mijn verhaal

Auteur Bericht
Vrouw   Mamma33
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben hier lid geworden omdat ik een manier zoek om mijn verhaal kwijt te kunnen, verhalen van anderen lezen, steun zoeken en om gemotiveerd te blijven.
Ik zal even wat over mijzelf vertellen.

Ik ben 33 jaar en heb 3 mooie kids, van 9, 7 en 3.
Ik ben nooit heel dun of slank geweest, maar sinds de zwangerschappen is het de spuigaten uit gelopen.

Ik kreeg 3 dagen geleden een wake up call van mijn weegschasl.
Ik was al ruim een week aan het letten op mijn eetgedrag en liet alle slechte dingen weg. Ik let vooral op de koolhydraten.
Mijn digitale weegschaal bleef wisselende gewichten aan geven. Het was niet zo een hele beste hoor 😂...
Als ik meer naar achter leunde was ik 3 kilo lichter.
Dus dat was een kwestie van jezelf voor de gek houden.
Ik besloot om een nieuwe te kopen... gewoon 1 met een wijzertje... daar kan toch niks mee mis gaan...

Dus die avond sprong ik met volle moed op mijn nieuwe weegschaal.. .
Tot mijn enorme schrik gaf deze ruim 10 kilo zwaarder aan dan de oude weegschaal! 🤤
Wat een ramp! Ik woog ruim 92 kilo!!!
Wat heb ik gebaald zeg! En ook een traantje gelaten.
Hoe heb ik het zover laten komen?

Ik was al een paar weken onderzoek aan het doen naar een mommy makeover, ik dacht er serieus over Na!
Maar ook dat werd in een keer verstoord..
Eerst moet ik afvallen. En veel ook! Ik ben maar 1.66m lang en mijn ideale gewicht ligt dus rond de 64 kilo.
Dat houd in dat ik bijna 30 kilo moet afvallen!

Gelukkig ben ik nog lid van de sportschool!
Alleen door een peesplaatontsteking onder mijn voet kan ik niet alles doen, ik heb hier al ruim een half jaar last van. Ik kan niet ver of lang lopen. Laat staan hardlopen. Gelukkig is het aan de beterende hand en lijkt het er op dat het nu echt aan het genezen is... ik kan dus voorzichtig aan weer wat meer gaan doen.

Ik heb besloten om de fiets wat vaker te pakken ipv de auto en ik heb mijn sportkleding weer onder het stof vandaan gehaald..
Dat samen met kha arm eten, geeft me hoop...
Ik wil die 30 kilo zo snel en zo goed mogelijk kwijt!
Ik wil nog steeds een mommy makeover, of in ieder geval een buikwandcorrectie...
Ik heb voor mezelf gezegt dat dit de laatste zomer is dat ik me lichaam moet verbergen onder tankini's en laagjes. Ik ga er nu echt voor!
Ik ben te jong om te accepteren hoe ik er nu uit zie.
Ik wil kunnen genieten en samen met mijn man en kids naar het strand kunnen zonder schaamte!

In mijn omgeving heb ik weinig "lotgenoten" en kan er moeilijk over praten met andere, behalve mijn man... maar ja... dat is een man.. 😀

Ik hoop hier dus wat mensen te vinden waarmee ik het een en ander kan delen, elkaar kunnen motiveren en aanmoedigen.

Dus graag hoor ik ook jouw verhaal! En hopelijk kunnen we elkaar helpen.. al is het maar door het van je af te kunnen schrijven of een lezend oog🤣

Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 jun 2017 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Hallo Mamma! Heel herkenbaar verhaal hoor. En lotgenoten genoeg hier. Lachen Waarom maak je (eet) dagboekje aan in het LowCarb hoekje? https://www.weegclub.nl/forum/dagboek-atkins-cohen-dr-frank-en-overige-koolhydraatarme-dieten-f192.html Gewoon op nieuw onderwerp klikken. Dan krijg je veel meer aanloop en steun namelijk. Lach

Heb je al een goed begin gemaakt? Als je vragen hebt stel ze dan in je dagboekje, ik kom er dan zeker regelmatig even kijken.
Zet hem op, lowcarb eten kan echt een verschil maken. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 0:12    
Man Weeggegevens   Sangye

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Mamma33,

ook al ben ik dan een man, ik reageer stiekem toch even ohhh
Ik vind je verhaal inspirerend! Al draag ik dan geen tankini, het stukje over jezelf verbergen en niet de kleding kunnen dragen die je wilt is herkenbaar.
Heel knap dat je er zo gemotiveerd in staat! Ik snap dat je de kilo's zo snel mogelijk kwijt wilt, maar denk om jezelf he!
Ik hoop dat je je motivatie goed vast kunt houden en je doelen bereikt op een manier die prettig voor je is!!
Succes!

Sangye

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 18 jun 2017 13:16    
Vrouw Weeggegevens   Moms2

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi Mamma33

Heel herkenbaar verhaal.

Ik heb mij hier net ook aangemeld omdat ik steun nodig heb. Hopelijk kunnen we elkaar helpen.

Mijn doel is ook om een buikwandcorrectie te laten uitvoeren als ik alle kilo's kwijt ben Lach

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 15:11    
Vrouw Weeggegevens   Lott31
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Hoi!

Hoe gaat het ondertussen?

Ik snap het helemaal!
Je wilt gewoon niet alleen afvallen maar ook soms je verhaal kwijt.
Tuurlijk kan je ook met je man praten maar toch.. schaam je je ook een beetje en het zijn mannen die begrijpen het helaas toch niet allemaal...Hoe veel ze je ook willen steunen. Lief

Goed dat je nog op de sportschool zit. maar snap dat dat niet altijd gaat met 3 kids. Maar toch probeer een uurtje of 2 per week vrij te maken voor je zelf.

Ik ben met het boek green happiness bezig en dat helpt mij.
Maar ik hou me niet strak aan het boek omdat ik niet altijd alle ingrediënten heb.
De ontbijtjes en lunches gebruik ik zeker wel alleen het avond eten gebruik ik als inspiratie en geeft een eigen twist.
Ik ben 2 weken er mee bezig en 3 kilo kwijt.
Helaas ben ik nog niet naar de sport school gegaan omdat ik effe die drijf niet kan vinden... Maar ik heb alle hoop op morgen gezet.

Heel veel succes!!!

Groet,
Lott
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 aug 2017 20:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1