Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De januari Kickstart! (vrouwtjebou)

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   vrouwtjebou
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
Dag allemaal!

Hier is dan ons sprintje, schrijf je in en doe mee!
We gaan een kickstart maken per 1 januari.

We doen dit voor een korte periode van 4 weken, dit is goed haalbaar, ik weet zeker dat iedereen die 4 weken makkelijk gaat halen, en met het behaalde resultaat gaan we vol motivatie richting ons streefgewicht!

Kom op! we gaan ervoor!!

2011 word jouw jaar! dit jaar ga je lekker in je vel zitten!

Ik kijk uit naar jullie inschrijvingen bij deze sprint.

Succes allemaal, we kunnen het!

Groetjes Laura
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2010 14:14    
Vrouw Weeggegevens   Yfke
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: WW

Reageer met quote
Ik sluit me graag bij jullie aan....het nieuwe jaar met goede moed tegemoet. "Helaas" ga ik wel op vakantie in januari, maar dit keer mag dat eens geen excuus zijn...ik wil er voor gaan, dus vakantie of niet 1 januari is de datum.

Gr. Yvonne Hand er op
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 20 dec 2010 22:33    
Vrouw Weeggegevens   fientjuh
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
ik sluit me aan bij jou!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010 10:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi,

Wat leuk dat jullie meedoen!
Ik wacht nog tot oudjaarsdag, dan sluit ik de sprint en gaan we met de deelnemende kandidaten van start!

Ik heb er super veel zin in!

We gaan er voor Erg blijErg blij

Groetjes Laura
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 dec 2010 19:47    
Vrouw Weeggegevens   Evi1978
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Ook ik doe graag met jullie mee! Het afvallen gaat beter sinds ik sprint, dus ik doe aan lekker veel sprintjes mee, het motiveert me echt!!!

Groetjes van Petra

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 dec 2010 21:43    
Vrouw Weeggegevens   Gemma77
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: suikervrij, natuurlijke produkten en meer bewegen

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee! Groetjes, Gemma

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 dec 2010 22:03    
Vrouw Weeggegevens   Esca67
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker en Sonja Kimpen

Reageer met quote
vrouwtjebou schreef:
Dag allemaal!

Hier is dan ons sprintje, schrijf je in en doe mee!
We gaan een kickstart maken per 1 januari.

We doen dit voor een korte periode van 4 weken, dit is goed haalbaar, ik weet zeker dat iedereen die 4 weken makkelijk gaat halen, en met het behaalde resultaat gaan we vol motivatie richting ons streefgewicht!

Kom op! we gaan ervoor!!

2011 word jouw jaar! dit jaar ga je lekker in je vel zitten!

Ik kijk uit naar jullie inschrijvingen bij deze sprint.

Succes allemaal, we kunnen het!

Groetjes Laura

Hoi Laura,
Ik ben ook nieuw en doe ook mee hoor!
Groetjes Esca
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 dec 2010 17:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk dat jullie allemaal meedoen!

Geniet nog maar lekker van de kerst en oudjaarsdag.
Op 1 januari gaan we er voor!

Fijne kerstdagen en een gelukkig (en slank) 2011 toegewenst!!

Tot 1 januari:D

Groetjes Laura

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 dec 2010 18:11    
Vrouw Weeggegevens   Suzanne123
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gewoon gezond eten

Reageer met quote
Hoi,
Ik doe mee als je het goed vindt ;-)

Ik ben wel al een poosje actief op het forum, maar niet dagelijks en niet heel erg intensief. Toch heb ik hier veel steun; herkenning is zo belangrijk heb ik gemerkt.
Vooral omdat er meerderen zijn die veel gewicht kwijt willen raken.. dat is voor mij ook zo (zie ticker) en dat is toch anders dan praten met (alleen maar) mensen die maar 5-6 kg kwijt willen.

Even kort voorstellen:
Ik ben Suzanne, woon in Brabant, heb 1 man en 3 honden.
Ik werk part-time en ben op 5 juli 2010 begonnen met "normaal gezon eten" en sinds ik hier op dit forum ben ;-) ben ik ook bij de sportschool.

Het is dus niet zozeer dat ik "aan de lijn ben" maar ik ben mij een nieuwe levensstijl aan het aanmeten, die tot nu toe goed bevalt.

Ik doe nu ook mee met een "einde-jaarssprintje" en het lijkt me goed om ook met een nieuwjaarssprintje mee te doen. Ik heb mijn doel ook hier laag gezet omdat ik eigenlijk niet te snel wil afvallen. Omdat ik zo veel kwijt moet/wil; is het belangrijk dat dat redelijk langzaam gebeurt om mijn huid een beetje in vorm te houden. Het gaat nu nog redelijk en dat wil ik graag zo houden.. dat ik niet straks "op gewicht" ben maar dat de vellen erbij hangen zeg maar....

Al met al zet ik in op een gewichtsverlies van maar een kg of 2 voor januari 2011. Dat is dan gerekend vanaf gisterenmorgen; ik zal heus gisteren en vandaag "er al wat aan hebben gegeten".... dus die kg's moeten er ook af.
De jaarwisseling breng ik op Texel door (in een huisje zo ver mogelijk weg bij de bewoonde wereld ivm vuurwerk-angst bij 1 van de honden), op 2 januari is mijn pa jarig..
Concreet houdt dat voor mij in dat morgen (2-e kerstdag) nog een dag is waarop ik wat mag smokkelen van mezelf, dan volgen 3 dagen dat ik moet werken en dat is altijd goed, dat worden 3 normale eetdagen; met kans op wat afvallen.
Donderdag vertrekken we, vrijdag en zaterdag op Texel, zondag terugreis en pa's verjaardag. Die dagen zullen wel wat anders verlopen dan normaal, maar ik ben van plan om zo normaal mogelijk te blijven doen. Met oudjaarsavond komen er heus oliebollen en wat anders lekkers, maar niet overdadig!
Vanaf 3 januari begint het gewone leven weer ;-) en dus ook het normale eetpatroon...
Ik gok erop dat ik vanaf "gisteren" tot en met 2 januari een kg of 2 bij ga komen maximaal. Nou ja, is ook "hopen" natuurlijk ;-)
Gelukkig moeten de honden wel wandelen en nu door de sneeuw levert dat ook voor mij extra inspanning op, dus een hoger calorieen verbruik; prima !

Wie weet blijft de schade dus beperkt... ?

In ieder geval weeg ik mij nog a.s. donderdagochtend en dan pas 3 januari 2011 weer. En dan begint voor mij echt dit sprintje.

Leuk om met jullie mee te doen!

Suzanne

Het streefgewicht 90,3 is een eerste doel; daarna stel ik het streefgewicht bij naar 85,3
Ik ben dus bijna op mijn eerste doel; jeetje wat voelt dat goed!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 dec 2010 18:29    
Vrouw Weeggegevens   Marye83
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Paleo dieet (low-carb)

Reageer met quote
Ik doe ook graag mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 dec 2010 20:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 21, 22, 23  Volgende
Pagina 1 van 23