Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

de draad weer opgepakt.

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   karin1972
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal. Het is alweer een poos geleden dat ik me heb ingeschreven bij de weegclub. Ik had toe niet echt die "klik" om serieus af te vallen. Mijn omgeving vond me wel te dik, maar zelf had ik geen zin om al dat lekkers te laten staan, dus dan lukt het ook niet. Verward In de tussentijd werd ik zwanger en 4 maanden geleden ben ik bevallen van mijn zoontje Mitchell. In de zwangerschap bleek ik een zeer verhoogde kans op diabetes te hebben (moest ook elke dag suiker controleren). Op het einde van de zwangerschap kreeg ik hoge bloeddruk en moest ik worden ingeleid. Gelukkig is mijn kereltje kerngezond!! Dit alles heeft me toch wel wakker geschud, maar het echte kwartje viel zondagavond laat. Opeens had ik zoiets van: nu is het genoeg!!!
Ik moet beter voor mezelf zorgen, anders heeft mijn zoontje over een paar jaar een moeder die allerlei kwaaltjes heeft en kan ik niet de moeder zijn die ik wil zijn. Ik wil met hem kunnen spelen en op de grond dollen. Dus gisteren had ik mijn 1e officiële "dieetdag" en ik moet zeggen een dag zonder cola of snoep is nog niet zo erg. Ik begin zelfs water en yoghurt en weer fruit lekker te vinden.
De eerste stap is dus gezet. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 9:53    
Vrouw Weeggegevens   maine coon
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: weight care

Reageer met quote
kom op deze motivatie vast blijven houden en dan gaat het je lukken.
je zult best nog wel moeilijke momenten krijgen maar als je je kindje in je achterhoofd houd dan gaat het je lukken hoor.
succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 10:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor je reactie, in mijn directe omgeving kan ik helaas niet echt rekenen op veel steun ei , dus dit hart onder de riem is zeer welkom.
Groetjes Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 12:08    
Vrouw Weeggegevens   Nana73
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Karin, succes met afvallen! De eerste stap is gezet en nu volhouden!! Probeer aan dit forum houvast te krijgen en het gaat je zekere lukken.

Ik ben sterker dan mijn schildklier!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 13:32    
Vrouw Weeggegevens   RS2468
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is heel lastig als de directe omgeving weinig steun biedt, want juist daar is het nodig. Voor de moeilijke momenten waar doorheen gebeten moet worden is het fijn als er iemand is die je daarbij helpt. Wij zijn thuis allemaal aan het opletten dus dat helpt wel, maar tot nu toe helpt het ook om af en toe hier wat te lezen en de schrijven. Het houdt je ermee bezig en herinnert je elke keer weer waar je mee bezig bent.
Dus kom hier zo veel mogelijk om je verhaal kwijt te kunnen, dan heb je in ieder geval hier wel een houvast!
Succes! Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 13:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Zuster 73:D Dank je voor je reactie. Ik zal zeker vaker op het forum te vinden zijn. Ik zag dat jij al een heel eind gevorderd bent. Knap!! cheerleader Succes met de laatste kilootjes, de laatste loodjes vallen meestal het zwaarst zeggen ze, maar als je al zover bent moet de rest ook lukken.
Groetjes Karin

Laatst aangepast door karin1972 op ma 17 jan 2011 15:35, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 15:25    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi RS2468. Dank je voor je steun. Het "ergste" is nog dat mijn dochter van nu inmiddels 13 wél heel mooi af is gevallen, maar zij had het geluk dat ze mee mocht doen met een speciaal obesitas programma vanuit het ziekenhuis, waar ze 2x per week moest sporten en elke week voedingstips kreeg. Ik elke week twee keer met haar naar het ziekenhuis en extra voor haar opletten met eten, maar als je wel streng bent voor anderen, maar zelf stiekum als je alleen bent van alles naar binnen werkt helpt dat ook niet echt Schaam Schaam Uitroep . Niet voor mij en zeker niet voor haar. Nu woont ze tijdelijk niet meer thuis en moet ze het min of meer alleen doen. Dat is wel wat moeilijker. Reden temeer voor mij om te laten zien dat zij niet de enige is die erop moet letten en wat het met je doet (in positieve zin) als je letterlijk beter in je vel zit. Fitness
Groet Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 15:33    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Misschien kun je daar je motivatie uithalen... goed voor jou en een goed voorbeeld en steun voor je dochter. Wat jammer dat je omgeving je niet steunt, vinden ze het onzin? Het gaat toch om jouw welzijn en gezondheid, je zou verwachten dat mensen die van je houden dat ook belangrijk vinden. Kom maar vaak hier schrijven en lezen, goed voor de motivatie en er is altijd wel een 'luisterend oor' op het forum.
Kop op he!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 jan 2011 21:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Kaatjekat,
helaas heb ik niet meer zoveel mensen in mijn omgeving Sip . Ik heb 3 jaar geleden een punt gezet achter een vervelend huwelijk Heelblij en mijn ex heeft het voor elkaar gekregen de meeste mensen die voor mij belangrijk waren zo te bewerken dat ze niets meer met mij te maken willen hebben. Je kunt je wel voorstellen dat ik als stress-etertje hier heel wat kilootjes aan te danken heb mmmmmmm . Mijn moeder denkt mij te helpen met opmerkingen als:"ik ben 1 kilo afgevallen en jij dan?" Niet echt motiverend Sip , maar dat probeer ik dan maar te negeren. Mijn huidige vriend probeert me wel te steunen, maar ook hij biedt me vaker etenswaren aan die ik beter kan laten staan. Gelukkig durf ik tegen hem wel te zeggen dat ik liever iets anders eet en dat snapt hij dan ook wel. Maar ik ben nu zo ver dat ik niet meer af wil vallen omdat anderen menen dat dat moet, Er gaat een lichtje branden maar omdat ik zélf lekkerder in mijn vel wil zitten. Helaas zijn er ook wel momenten dat het lastig is. Vandaag moet ik bijvoorbeeld naar een verjaardag. Eens kijken of ik ook met deze "uitdaging" verstandig om kan gaan. smullen Ik ga mijn best doen. Uitroep Groetjes Karin
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 14:39    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hee naamgenoot, kom op he, laat je niet kisten! De motivatie is in elk geval hoog, je doet het nu voor JOU!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 18 jan 2011 14:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2