Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

De doorsprinters blijven doorsprinten!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   L1970
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wie een kilo aankomt, die 'eraan blijft hangen' heeft 7000 kcal boven zijn of haar behoefte geconsumeerd....:

Dat zijn 37 bruine boterhammen met margarine en volvette kaas of
23 dikke pannenkoeken of
9 grote pizza's of
1280 gram bonbonbloc of
31 donuts of
28 magnumpjes of
200 bitterballen of
1290 gram paprikachips of
11 zakken friet met mayo

Besef hoeveel je naar binnen propt als je aankomt.....dat is niet van één wijntje en een paar toastjes. Spreek jezelf streng toe, alleen zo kun je je levensstijl veranderen, afvallen en niet meer aankomen. Ikzelf kan erg genieten van 2 blokjes chocolade, 4 desnoods, maar neem niet de hele reep. Vroeger lustte ik dat ook best.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 nov 2011 21:22    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Was het maar zo simpel dat alles in die cijfertjes te vatten is L1970.

Ik ben eindelijk weer een dagje vrij en heb op het werk aangegeven meer ruimte en tijd voor mezelf nodig te hebben, zeker met alles wat er nu speelt. En natuurlijk zijn er dan ineens gelijk 3 zieken (griepgolfje), waardoor ik toch weer een dienstje extra draai: ik wil mijn collega's ook niet ineens laten zitten...
Het heeft nog steeds invloed op mijn eetpatroon en ook het sporten kom ik niet aan toe. Ik hoop dat met iets meer rust in mijn agenda èn het weer opschrijven van de menuutjes ik weer wat beter in mijn vel kom te zitten.
Oh, en vandaag het huis maar eens opruimen en schoonmaken, dat geeft vaak ook wel een goed gevoel. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011 9:53    
Vrouw Weeggegevens   Dodo

Dieet: Gezond eten en sporten

Reageer met quote
@L1970, je punt is duidelijk maar zo werkt het natuurlijk niet.

@Duffy; Het is ook moeilijk om het juiste ritme weer te pakken te krijgen. Het is natuurlijk ook niet niks...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 nov 2011 20:06    

Reageer met quote
Ik heb maar even een gelijkblijvertje ingevuld. Accepteer niet dat het meer was. Gemeen Niet na een week met beweging + gezonde voeding.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 nov 2011 17:15    

Reageer met quote
Aangezien er weinig mensen actief mee doen zal ik maar niet verlengen. Jammer van al die rode blokjes maar soms is het even niet anders. Hopelijk kunnen we met z'n allen de draad alsnog oppakken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2011 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
ja, het was niet echt een goede sprint... Rollende ogen
Zoals het er nu naar uitziet is er bij mij deze week wel weer een pondje af, dat is in ieder geval iets.

Ondanks het rustige sprintje was het gezellig en we komen elkaar vast wel weer elders op de weegclub tegen! zwaai zwaai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 28 nov 2011 11:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Pagina 12 van 12