Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

*** De Aktieve Overwinteraars***(VOL)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 71, 72, 73  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Inderdaad Martina echt niet leuk om te horen dat het je zo shit gaat... Beterschap en sterkte, probeer nu voor jezelf op te komen, jij bent belangrijk!!!
@ Iedereen, zaterdag is de laatste dag van dit sprintje. Willen jullie aub allemaal voor zaterdag voor de laatste keer jullie weeggegevens doorgeven, het zou leuk zijn als ik het laatste schema met meer gewichten kan maken Erg blij !!!!!
Ik wil in ieder geval iedereen bedanken voor de steun en de gezelligheid tijdens dit sprintje. Ik ga even bekijken of ik nog met een ander sprintje mee ga doen, misschien qua stabiliseren.
Iedereen heel veel succes in de afvalstrijd, het ga jullie goed!!!!
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 apr 2010 11:04    
Vrouw Weeggegevens   DOEN
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lieve meiden,
Dit sprintje loopt ten einde (10 april). Ik heb het niet gehaald. Maakt niet uit ik ga toch wel verder....Jullie toch ook allemaal?? Ik wil jullie even hartelijk danken voor de "klets".
Jullie even sterkte wensen met de rest van de kilo's....
Ingrid, jij bedankt voor het maken voor de lijstjes elke keer en alvast heeeel veeeeel succes met de operatie! En last but not least, alvast

GEFELICITEERD

met je verjaardag...

Heel veel lieve groetjes,

M41 Liefde Liefde
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 apr 2010 11:05    
Vrouw Weeggegevens   DOEN

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Grappig weer Ingrid, gelijktijdig een berichtje.. Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 apr 2010 11:08    
Vrouw Weeggegevens   Frysianmail

Reageer met quote
Martine, wat vervelend, gelijk heb je dat je je nu alleen even met de belangrijkste dingen bezig houdt. HEEL VEEL sterkte.

Liefs Frysianmail.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: do 08 apr 2010 11:18    

Reageer met quote
Jee, is deze sprint al bijna weer aan het eind. Ik heb mijn doel helaas niet gehaald, maar alles wat er af is is al mooi. Ga zeker door. Morgen geef ik het eindgewicht voor deze sprint door.

succes allemaal en vast nog wel eens tot ziens hier op de site.

Liefs frysianmail.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: do 08 apr 2010 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Deeske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten, dietiste, geen vlees of vis

Reageer met quote
jeetje dit sprintje is idd om gevlogen! Ik laat zaterdag ook ff mijn gewicht weten. ook ik heb mijn doel niet behaald, jammer maar zit er niet veel vanaf! Mijn doel was ook niet al te groot.
Vind het jammer dat ik de laatste tijd weinig heb kunnen reageren. Maar vond het erg gezellig en zeer steunend! meiden bedankt voor alles!

X Deeske
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 apr 2010 11:42    
Vrouw Weeggegevens   Jennifer70
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Haai meisjes,

Al een tijdje niets van me laten horen. Ik ben erg slecht in het bijhouden van dit soort dingen Schaam Schaam ik heb in ieder geval wel mijn streven gehaald (80 kilo) en het afvallen gaat nog steeds erg goed. De paasdagen waren beestachtig qua (vr)eetwerk, maar toch nog 4 ons afgevallen deze week. En nu zit ik weer op het goede spoor.

Hardlopen gaat nog steeds erg goed. Ik loop drie keer per week, en vind het super! Ik kan nu al niet meer zonder. Dus van deze kant af gaat het prima met mij.

Ik denk dat dit mijn laatste berichtje in deze sprint is. Mijn eindgewicht is 77,8 kilo. Ik wens jullie allemaal heel veel succes, en we komen elkaar ongetwijfeld tegen op dit forum ohhh

Ingrid, bedankt voor het 'onderhouden' van dit sprintje, en jij natuurlijk heel veel succes met alles wat jou nog te wachten staat!

xxx Jennifer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 apr 2010 12:58    

Reageer met quote
Mijn eindgewicht voor deze sprint is 107,5 kg. Dus helaas 0,5 kg aangekomen. Maar ik ga het (ooit) zeker halen.

Groetjes Frysianmail
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2010 10:39    
Vrouw Weeggegevens   loesjebf
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
begin: 85,8 kg
streef: 80,8 kg
nu: 83,5 kg

Ik heb mijn streef dus ook niet behaald, ben maar 2,3 kg afgevallen tijdens deze sprint. Een niet echt denderend resultaat dus, maar goed er is in ieder geval wat vanaf.

xxx bianca

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2010 22:26    
Vrouw Weeggegevens   Deeske
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten, dietiste, geen vlees of vis

Reageer met quote
ik woog vanmorgen 91,6 kilo, dus hetzelfde dan woensdag! helaas heb ik ook mijn streef niet behaald, maa zt in de buurt!
ben erg benieuwd naar ons schema!

X Deeske
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2010 9:12    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 71, 72, 73  Volgende
Pagina 72 van 73