Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Darm verzorging Previte

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Mixer schreef:
Heel serieuze vraag, ik heb nadat ik colonrein heb ingenomen echt met veel water en mijn brouwseltje maagpijn, kan dat?

Ik heb er nog niet van gehoord of zelf last van gehad Mixie.
Maar als je het op je nuchtere maag hebt ingenomen en erna maagpijn kreeg moet het wel van de colonrein zijn.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2005 15:31    
Vrouw Weeggegevens   Sylvia2
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Beatrijs schreef:
Hallo omafia,

Op de bijsluiter staat bij iedere maaltijd 1 pil, maar na 1 pil ging het zo snel dat ik het nu inderdaad hou op 1 pil per dag.
Maar dunne ontlasting is niet erg?
Neem ik het een dag niet, dan ook geen ontlasting. Nou als het het goed middel is, neem ik het gewoon om de dag.

Bedankt voor je reactie,
Beatrijs

Diarree door het innemen van goede darmbacteri?«n komt veel voor Beatrijs, ik zou haast zeggen is normaal. Het mag alleen geen weken duren. Wat er gebeurt is het volgende. Je hebt naast de bacteri?«n die er moeten zijn ook gisten, misschien wat parasieten en slechte bacteri?«n in je darmen. Wanneer de goede bacteri?«n aangevuld worden gaan de 'slechten' nog even in de aanval, een poging om het gezondere milieu teniet te doen. Neem daarom wel een paar dagen de aangegeven hoeveelheid in en dan zal je eerder van je diarree af zijn.

Sterkte sylvia.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2005 16:09    
Onbekend  omafia
Gast

Reageer met quote
Mixer schreef:
Heel serieuze vraag, ik heb nadat ik colonrein heb ingenomen echt met veel water en mijn brouwseltje maagpijn, kan dat?

Ik krijg alleen maar krampen met die colorrein ik neem het niet meer en doe het ook nergens meer in hoor.
Naar boven
BerichtGeplaatst: zo 09 jan 2005 18:59    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2