Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dames en heren die veel afgevallen zijn......

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   maanbo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
.....en (bijna) op streefgewicht............

Hebben jullie overtollig vel en wat doen/deden jullie hieraan, een operatie, smeren met iets speciaals of laten hangen???

En voor de degene die een operatie hebben gehad of krijgen..........word het vergoed en hoe pak je het aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 13:08    
Vrouw Weeggegevens   Ingrid K
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
*** Hallo. Ik ben al wel veel afgevallen (50 kilo) en wil er nu nog zo'n 20 a 25 af hebben. Ik heb nu al wel een beetje een hangbuik, ook door mijn keizersnee 8 jaar geleden. En mijn borsten hangen ook. Ik denk dat dat over een kilo of 20 nog wel meer zal zijn. Ik ben wel van plan om me te laten opereren straks. Eerst wil ik wel een jaar ofzo op gewicht blijven, en het dan eens goed bekijken allemaal. Ik ga er vanuit dat het niet vergoed gaat worden, en dat de beide operaties zo rond de 10.000 euro zullen gaan kosten. We zien het dus dan wel, komt tijd komt raad.
Groetjes van Ingrid.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 19:43    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi Hoi

Helaas moet je het zelf bekostigen en als je het laat doen dan beter in Belgie, daar zijn ze goedkoper maar ook veel beter dan hier op dat gebied.

Als je afvalt moet je gelijkertijd bewegen, doe je dat pas later is het hangvel niet meer tegen te houden.
Soms is het zo dat je kunt sporten tot je een ons weegt maar toch hangvel krijgt. ja dan ligt het aan jezelf of je er iets aan wilt laten doen.

Zelf heb ik destijds een buikwandcorrectie gehad en een borstverkleining.
ook al ging het allemaal niet zoals het moest ben ik toch blij dat ik het heb laten doen.
Destijds zat het nog in het ziekenfondspakket.
Als het niet zo erg is dan kan je bij Action die corrigerende slips met ingeweven voorkantje halen voor bijna 3 euries per stuk, zo doe ik dat nu want ik heb het ook echt nodig en lekker dat ze zitten.
Ze zijn te koop tot maat 54 met en zonder pijpjes in wit huid en zwart.
Smeren is altijd goed, heb zelf Rituals maar Dove en Nivea zijn ook heel fijn.
doei Greet Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 20:38    
Vrouw   omafia
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr Cohen

Reageer met quote
Greet wat heb jij toch altijd een goede tips, die broekjes dat is toch hartstikke fijn als je last heb van wat slappere buikspieren of vel overschot. en jij heb je tips al weer klaar en ook nog voordelig, ik lees altijd graag jou tips
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2009 21:13    
Vrouw Weeggegevens   maanbo
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
dank jullie wel dames, dat word dus heel veel smeren en proberen te gaan sporten, ik heb trouwens net de beginners dvd van Zumba gedaan ..............auw mijn benen, heb alleen het idee dat het niet veel voor mijn buik doet. Ik heb echt een afschuwelijke hangbuik, als ik een badpak aan doe kijk je van de ene naar de andere kant Huil huil

Helaas hebben wij geen action in de buurt, ik was al bij de hema geweest maar daar hebben ze niet veel aan corrigerend wat ook nog groot is. En bij Livera enzo is het me allemaal veeeelll te duur dat kan ik op dit moment even niet missen.

Ben nu meteen maar even brutaal.................als iemand de moeite voor mij zou willen doen en een paar broekjes op zou willen sturen, uiteraard tegen volledige vergoeding, dan zou ik super blij zijn misschien dat het dan iets minder opvalt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2009 12:42    
Vrouw Weeggegevens   Greetje
† IN MEMORIAM

Dieet: Sleeve en lowcarb

Reageer met quote
Hoi maanbo

Hier een link van de Action bij jou in de buurt, bovenaan de lijst is voor jou het dichtste bij.
Kijk daar eens!!
http://www.action.nl/pages/homepage.aspx

Even kijken bij Winkels, drukken en Ridderkerk invoeren dan kom jij uit in Dordrecht .
groeten Greet Erg blij

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 01 apr 2009 13:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1