Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje van tanteloes, afvallen met weightcare!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tanteloes
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care

Reageer met quote
Ook deze week gelukkig weer -1 kilo!

Na 6 weken kan ik zeggen dat ik 7 kilo ben afgevallen, fijn! Erg blij mee! Hoop deze lijn voort te kunnen zetten, al is mijn geschreven plan langzamer. Dat wil zeggen 79 kilo met kerst, in april 70 kilo en op 1 juni 65 kilo!

Nog een lange weg te gaan en omdat de weg lang is, heb ik ook gekozen voor n lang plan, zodat ik mezelf af en toe gewoon wat lekkers kan gunnen. Dit ben ik 'nodig', anders was ik ws op dit moment allang weer gestopt met lijnen (eerdere pogingen standden bij -5kg)

Over mijn dieet Weight Care; Het lukt me goed het vol te houden, het werkt voor mijn valkuil met betrekking tot lunchen op school! Ook lukt het me beter met WC me aan de calorieen te houden, wat me met normaal eten eerder niet lukte, nu minder honger gevoel dus! Mijn allergrootste vriend en valkuil blijft echter toch het avondsnacken! Ik ben niet verslaafd aan zoet, snoep, taart en chocolade. Heb er totaal geen problemen mee om n taartje af te slaan! Echter ik ben een hartige snacker! Dit vereist meer discipline van mijzelf. Ik leer mezelf steeds beter hiermee om te gaan bv:
- op verjaardag geen taart, maar n beetje chips, nootjes oid, in plaats van mijn gebruikelijke tussendoortjes
- op dinsdag en donderdag ben ik savonds alleen, mn allergrootste probleem, dan mag ik n zakje weightcare chippies of n klein zakje chips, komt iets uit n grote zak, dan wegen we netjes n hoeveelheid af
- uit eten is lekker, moet kunnen en kom je ook niet altijd onderuit. Op een dergelijke dag schrap ik mijn lunch maaltijd, vervang ik voor extra veel groente met n tussendoortje. Zo blijft mn calorie consumptie toch enigsinds beperkt

Water drinken; Tjaa.. alleen thuis drink ik te weinig.. Grote fles vullen smorgens en die moet leeg voor ik naar bed ga! Ook voeg ik vaak iets citroensap toe voor de smaak en t schijnt ook nog een vetafdrijvend te werken.

Kortom; Ik kende mezelf al, weet nu steeds beter met mijn eigen valkuilen om te gaan en ik ben na 6 weken en 7 kilo nog steeds super gemotiveerd om door te gaan!

Extra complimentjes voor mijn mannetje die ook gezellig mee doet met de gezonde warme maaltijd. Ook hij wil kilo's kwijt en doet sinds een week of 3 ook echt aan de lijn. Uiteraard gaat het afvallen bij hem een stuk sneller, terwijl ik er 'meer' voor moet laten voor mijn gevoel.. Maarja dat was altijd al zo.. Zolang ik mijn beoogde plan maar kan volgen ben ik blij! Het gaat tenslotte om mijn resultaat en niet om de concurrentie, al motiveert dat ook wel!

Op naar de volgende 6 weken! Succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 okt 2013 16:14    
Vrouw Weeggegevens   LaraT
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Goed resultaat hoor en fijn dat je ook echt dingen in je gedrag hebt aangepast, dan wordt het voortzetten van die lijn een stuk makkelijker. Jij komt er wel en anders is er hier genoeg steun om je dat duwtje in de rug te geven!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 nov 2013 17:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Allemaal een gelukkig nieuwjaar toegewenst!

Een nieuw jaar! Na een aantal feest-weken, zoals je ze beter kunt noemen, ben ik weer terug!
Ik heb heerlijk 3 weken niet gelijnd, was even goed voor mezelf en voor mn motivatie! Vandaag weer begonnen, tot zondag normaal calorie beperkt eten en vanaf maandag weer extra fanatiek met de shakes en reepjes! =)
Goed teken: Ik kan er nu al naar uitkijken, niks te kiezen gewoon shaken, dus geen verkeerde keuzes, heerlijk wegen elke week met hopelijk een goed resultaat!

Mijn weegdag gaat in eerste instantie naar de vrijdag, gewoon omdat t kan! Morgen weegdag dus.. Dan zal blijken hoe groot de feest-vreugde schade is.... Ben er nu al bang voor! Vanaf morgen ga ik trouwens ook wegen met mijn nieuwe weegschaal, die jawel heel jammer zwaarder weegt als mn oude.. Maar dit leek me een goed begin om de nieuwe te gaan gebruiken, daar ik toch zowiezo wel n rood vakje in moet vullen hihi

Maar desondanks heb ik wel genoten, dan moet t maar n paar kilo kosten... Al hoop ik stiekem wel dat t meevalt, maar ben er bang voor! Als ik binnen de 2 kilo blijf spring ik echt n gat in de lucht haha.. maar vrees dat dat te mooi is om waar te zijn...

Jullie horen morgen van mij!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jan 2014 16:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
+ 3,5 in moeten vullen..
Eigenlijk komt dat neer op ongeveer +2,5 daar mijn nieuwe weegschaal ongeveer 1 kilo zwaarder weegt..

Vol goede moed gaan we verder!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 jan 2014 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Pagina 5 van 5