Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje van Slank1988

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Slank1988
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Be-slank

Reageer met quote
Hallo,

Zojuist een bericht(je) geplaatst op het voorstel onderwerp. Dus ik ga niet heel erg uitwijden over wie ik ben en wat ik doe Lach

Ik heb nog nooit eerder een dagboek bijgehouden. Wel vaker opgeschreven wat ik at enzo... maar niet hoe ik me daarbij voelde.

Het lijkt me dus ook wel erg fijn om op deze manier van alles van me af te kunnen schrijven en hierdoor (in combinatie met jullie) de motivatie te krijgen/hebben om door te kunnen gaan.

Ik weet dat ik lange verhalen schrijf, maar helaas kan (en stiekem wil) ik daar niets aan veranderen. Ik mijn vrije tijd blog ik. Niet over mijn dagelijks leven maar over beauty en alles wat daarbij hoort. Ook over afvallen (al lukt dit op dit moment niet zo goed)

Ik heb besloten morgen te beginnen met de Be-slank shakes. Ik heb het proefpakket aangeschaft met 8 (??) verschillende smaken. Er zitten in ieder geval 14 zakjes in en ik wil dit 2 keer per dag gaan doen. In de ochtend en middag een shake en in de avond normaal en gezond avondeten.

Sporten zal op dit moment even achterwege blijven aangezien ik mijn lichaam eerst wil laten wennen aan de weinig kcal die het binnen gaat krijgen.

Ik hou ook bij wat ik denk te gaan eten en wat ik daadwerkelijk zal eten die dag.

Hopelijk kunnen we elkaar lekker motiveren en behalen we met z'n allen ons doel!!

Oja! Ik weet dat mijn streefgewicht ver weg is... Maar ik heb voor mezelf een aantal doelen gesteld en beloningen die ik dan mag kopen.

Eerste doel zal zijn onder de 100 kg te komen. Wanneer ik dat heb bereik, mag ik een wimperserum kopen die nogal prijzig is.

groetjes!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 feb 2015 14:33    

Reageer met quote
Zo! na een heel lang intro bericht, nu even een kort bericht waar in vermeld wat de eet plannen voor morgen zijn:

Dag 1 (zaterdag):

Ontbijt: Be-slank shake Mango-Passievrucht
Lunch: Be-slank shake Forest Fruit
Avondeten: Vermicellisoep met soepballen.
Drinken: water, siroop zonder suiker, thee, superfruitmix met sinaasappelsap.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 27 feb 2015 14:50    
Vrouw Weeggegevens   De33
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Succes met Shaken! Erg blij

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 feb 2015 9:09    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 feb 2015 9:20    

Reageer met quote
hallo iedereen,

vandaag weer de derde dag die is ingegaan.
In het weekend altijd veel te doen, dus weinig tijd om hier actief te zijn.

Maar doordeweeks iets meer tijd Lach

Ik voel me wel goed... Het enige wat ik raar vind is dat ik na een halve shake al vol zit... en dan ook pas weer tegen de middag rond een uur of 1 trek krijg... en ik dan weer een halve shake kan drinken...

Ik had tussendoortjes meegenomen omdat ik normaal altijd wil eten, maar daar heb ik nu dus helemaal geen behoefte aan..
Is dit herkenbaar voor andere mensen??

Ik probeer wel echt minimaal 2 liter per dag te drinken...

groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2015 12:15    

Reageer met quote
even nog aangeven wat ik heb gegeten en wat er op de planning staat:

dag 2 (zondag):
ontbijt: Be-slank forest fruit (halve)
Lunch: Be-slank forest fruit (de andere helft)
avondeten: gekookte aardappels, bonen en eigengemaakt hamburger

Ik heb nu wel door dat die vruchten smaakjes niks voor mij zijn...

dag 3 (maandag):
ontbijt: Be-slank vanille (die is wel erg lekker)
Lunch: Be-slank witte chocolade kokos
avondeten: weet ik nog niet (boodschappen moeten nog gedaan worden)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mrt 2015 12:18    

Reageer met quote
Mooie menuutjes.
Helaas herken ik het vol zitten van de shake niet, ik heb altijd behoefte aan een tussendoortje Lachen maar fijn toch dat jij dat niet hebt!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2015 8:22    

Reageer met quote
@ De27

Ik ben daar ook wel erg blij mee! ik ben echt een snoepkont dus op die manier wordt het me wel makkelijker gemaakt Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2015 10:38    

Reageer met quote
Goedemorgen iedereen,

Gister even een wat rotter dagje achter de rug...
Niet zo zeer wat lijnen betreft, maar meer voor mezelf.

Ik ben een week geleden bij de tandarts geweest en heb facings gekregen (alle voortanden) nu kan ik dus eigenlijk niet goed eten (blij met de shakes dus haha) en gister was ik nogal eigenwijs en wilde ook vast voedsel eten... Waardoor de ontsteking die er al was alleen maar erger is geworden...

Heb dus de hele avond pijn gehad aan mijn mond en kaken. Voordeel is dan wel weer dat je absoluut geen behoefte meer hebt aan eten...

Net maar even de tandarts gebeld, maar er is weinig aan te doen Sip moet goed spoelen en voorlopig dus vloeibaar/zacht eten totdat de ontsteking weg is...

Dus dat was even een rot dagje voor mij Sip

Vandaag begin ik de ontwenningsverschijnselen te merken... Last van mijn darmen, maag en hoofd... en zo nu en dan trillen.
Was meteen even op internet gaan kijken en heb ook maar mijn dietiste gebeld. Beide gaven aan dat dit normaal is en binnen een dag of 4 over/minder zou moeten zijn..

Dus nu even volhouden Lach

Ik ga mijn vaste weegdag op zondag zetten.. Dan heb ik over het algemeen net even wat meer tijd om me te wegen en kan ik het minder makkelijk vergeten Lach

Succes weer!!

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 mrt 2015 10:44    

Reageer met quote
Hè wat rot voor je dat je zo'n pijn hebt gehad Sip en dan ook nog vervelende afkickverschijnselen.. Goed blijven drinken, het moet vanzelf minder worden. aai

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 mrt 2015 8:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2