Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje van Simon

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Simon77
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraten Beperkt Dieet

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik heb een BMI van 32 en ik ben enkele jaren geleden begonnen met koolhydratenbeperkt dieet via een diëtiste. Afvallen ondanks het gebruik van een anti-psychoticum wat meer eetlust opwekt.

Het begin was goed en ik viel al snel 8 kilo af om vervolgens een jo-jo-effect te krijgen met enkele kilo's erbij en eraf. Begin dit jaar zat ik helaas weer op mijn oude gewicht.

Door streng weer te gaan lijnen toch weer 4 kilo eraf gekregen. Maar helaas zit ik dit keer weer op mijn oude gewicht voor het lijnen. Daar word ik best moedeloos van en ik krijg van familie vaak vervelende opmerkingen van familie over mijn postuur. Niet leuk en wat ik niet waardeer.

Dus vandaar mijn aanmelding op dit forum. Het eerste boek Grip op Koolhydraten heb ik vanavond besteld en nu wil ik toch echt gewicht kwijt.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 okt 2020 21:27    

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Vandaag heb ik het basisboek 'Grip op Koolhydraten - Op gewicht' ontvangen per post. Door mijn enthousiasme dit boek in 1 dag uitgelezen. Ook al ben ik gewend met koolhydraat 'beperkt' diëten, dus inclusief het eten van brood, aardappels, rijst en pasta zie ik het als een uitdaging om dit zonder te doen of enkel deze producten in koolhydratenrijke uurtje te gebruiken. Ik heb meer inzicht gekregen en morgen ga ik er mee aan de slag

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 0:25    

Reageer met quote
Vanochtend op de weegschaal gestaan en er is 7 ons vanaf. Beter dan erbij. Uit het GOK-boek heb ik al enkele recepten uitgeprobeerd en een erg hongergevoel heb ik gelukkig niet. Ook eet ik overdag minder boterhammen en 's avonds alleen nog maar groente en vlees/gevogelte/vis. Gezonde crackers zelf maken ga ik binnenkort doen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 nov 2020 11:34    
Vrouw Weeggegevens   BM
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hoi Simon,

Wat naar dat je familie vaak vervelende opmerkingen maakt over je postuur. Het is inderdaad niet leuk! Zelf kamp ik met borderline en pcos (hormonale schommelingen) Ik wil eigenlijk ook weer gaan beginnen maar dat is vaak regelmatig. Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen.

Gr BM

Mijn weegdag = Zondag Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 9:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1