Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje van D01

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 64, 65, 66  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   D01
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Atkins

Reageer met quote
Geen ellende hoor
het is zoals het is
ik ben blij dat je al wat beter bent maar dat je niet zeggen want anders mis je je massage
en je man moet de boodschappen sjouwen he

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 21:34    
Vrouw Weeggegevens   Crebster

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
D01 schreef:
Geen ellende hoor
het is zoals het is
ik ben blij dat je al wat beter bent maar dat je niet zeggen want anders mis je je massage
en je man moet de boodschappen sjouwen he

Ha ha ha...we moeten wel bij de les blijven en niet al te snel opknappen. Ahhhhhh die arme man, die heeft toch al zoveel met me te stellen. Ha ha ha...als we weg gaan of we gaan een eind fietsen en we komen ergens dan smeek ik om iets te eten, iets lekkers, maar Nee hoor, hij is zo streng voor me. Ik maar pesten, ha ha ha....Hij valt zelf ook af omdat ie alleen gezond voer krijgt en geen snaaierijen tussendoor. Het is toch wat, wat voeding met een mens doet. Is dat dieet van jou goed uit te houden en boek je resultaten? Merk je dat je je beter voelt dat je dat Swank dieet doet? Ben er erg benieuwd naar.

Groetjes en we houden de humor erin.

Crebster

[img]http://www.sadmuffin.net/cherrybam/graphics/comments-hugs-and-kisses/hugs-and-kisses025.gif[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 21:44    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
ik heb wel minder last van een lam gevoel in mijn gezicht maar ja het is wel lastig te zeggen wat de oorzaak is bij mS
wil het maar eens een jaar doen en dan de balans opmaken
heb wel een beter cholesterol das ook fijn
pas nu maat 38 en verleden jaar was dat 40/42 dus wel tevreden
dat wil ik niet meer afgeven, meer nog dat wil ik absoluut houden
hbe nog wel spek erbij gekregen door een paar kilo afgegeven te hebben maar die laatste 4 moeten er ook nog af

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 dec 2012 22:43    

Reageer met quote
D01 schreef:
ik heb wel minder last van een lam gevoel in mijn gezicht maar ja het is wel lastig te zeggen wat de oorzaak is bij mS
wil het maar eens een jaar doen en dan de balans opmaken
heb wel een beter cholesterol das ook fijn
pas nu maat 38 en verleden jaar was dat 40/42 dus wel tevreden
dat wil ik niet meer afgeven, meer nog dat wil ik absoluut houden
hbe nog wel spek erbij gekregen door een paar kilo afgegeven te hebben maar die laatste 4 moeten er ook nog af

Dat gaat je lukken hoor, we slepen je er wel doorheen. Ben benieuwd hoe het over een tijd met je gaat en die cholesterol is ook zo belangrijk als dat goed is. Trouwens, weet je ook of je b 12 goed is. Dat is ook heel belangrijk en daar kijken de meeste doktoren overheen. Een klassiek homeopaat had mijn zus erop geattendeerd en op meerdere vitamines. Mijn zus knapte op van die extra vitamines zover je van opknappen kunt spreken.

Nou wijfie, ga maar lekker slapen, morgen weer een nieuwe dag.

Truste

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 0:03    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
B12 is goed
Vit D is normaal. Bij mensen met MS zou ie hoger moeten zijn maar de standaard is nog niet klaar. Ik zat flink te laag en dat is nu genormaliseerd met pillen
een laag vit D lokt shubs uit
verder ben ik begonnen met acetyl l caritine tegen de vermoeidheid
we shall see
we slepen elkaar er idd wel doorheen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 8:16    

Reageer met quote
D01 schreef:
B12 is goed
Vit D is normaal. Bij mensen met MS zou ie hoger moeten zijn maar de standaard is nog niet klaar. Ik zat flink te laag en dat is nu genormaliseerd met pillen
een laag vit D lokt shubs uit
verder ben ik begonnen met acetyl l caritine tegen de vermoeidheid
we shall see
we slepen elkaar er idd wel doorheen

Jeetje, wat ben jij vroeg op. Gelukkig heb je het allemaal goed onder controle en net wat je zegt. We slepen je er wel doorheen. Ik wel hoor. Laat je niet meer los. Ha ha ha...

Fijne dag en je bent een bikkel.

Groetjes

Crebster

[img]http://www.kerst.paintingfun.nl/Kerstliefde/12.jpg[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 16:02    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
we slepen elkaar er wel doorheen bedoelde ik
hoe doe je die plaatjes?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 dec 2012 18:49    

Reageer met quote
D01 schreef:
we slepen elkaar er wel doorheen bedoelde ik
hoe doe je die plaatjes?

Goedemorgen Daisy,

Hoe gaat ie? Lukt het een beetje met de Kerst stress. Pas goed op jezelf hoor, die drukte is niet goed voor je.

Wat die plaatjes betreft. Je zoekt een plaatje bijv. bij animaatjes.nl als je een leuk plaatje hebt die je leuk vind bij een bepaald onderwerp klik je die aan en dan kopieer je de laatste link, die heet 'directe link' die onder het plaatje komt.

Nu moet je opletten:

Boven aan, als je gaat schrijven naar iemand, zie je een balk met tekentjes, zoals B i u Quote Code List List= Img URL en You Tube staan onder de balk 'onderwerp', de Img klik je aan en dat komt onderaan je blaadje dit te staan.[img] dit zie je dan. Soms moet je ff verder naar beneden scrollen. Niet vergeten!

Daar achter plak je je code van je plaatje erin, wat je gekopieerd hebt van bijvoorbeeld animaatjes.nl en dan klik je nog eens op Img*, dat is het eind stukje ervan. [/img] Je controleert ff met voorbeeld onderaan of het plaatje het doet.
Als het goed is, dan heb je een plaatje en als je klaar ben met je verhaal en plaatjes, dan kan je het bevestigen.

Heb je nu een plaatje van een site of gewoon van afbeeldingen bij Google, dan moet je : afbeeldings-url kopiëren, maar eerst [img] dan je plaatje plakken en dan weer [/img]

Het is meestal een jpg bestand of zoiets, het lukt ook niet altijd hoor, maar dan moet je ff een ander plaatje nemen.

Wil je je plaatje midden in een verhaal, dan knip je de link en plak je daar waar je het plaatje wilt hebben.
Zo kan je dus ook plaatjes plakken in je profiel, dan zie je dat plaatje bij je naam staan.

Hoop dat het je duidelijk is en anders vraag je het maar hoor. Ik moest ook ff kijken.

Hele fijne dag en hou je goed hoor, kanjertje. Nog even en dan Kerst!

Crebster.

[img]http://94.100.120.33/1054100001-1054150000/1054101701-1054101800/1054101748_4_PCLU.jpeg[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012 9:20    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
Dank je wel
net crisisdienst gehad
beetje af
maar gaat goed
bij jou ook?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012 20:19    

Reageer met quote
D01 schreef:
Dank je wel
net crisisdienst gehad
beetje af
maar gaat goed
bij jou ook?

Hey Daisy,

ja hoor, gaat prima hier. Vanmiddag voor het eerst naar kleding gekeken. Ben zo gek op die leggings met die lange warme truien erop en nog leuk geslaagd ook. Ketting gehad van manlief, dus mijn dag kon niet meer stuk. Had nu maat L, in die boetieks kan ik meestal niet slagen omdat de maten zo klein vallen, maar nu was ik super blij. Moet nog veel meer af, maar dat komt het volgende jaar hoop ik wel weer. Zal nu niet meer zo hard gaan met de feestdagen, maar we moeten wel blijven genieten.

Wens je een super weekend toe en rust maar lekker uit, anders kunnen ze je opvegen met de kerst.

Lieve groet,

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 21 dec 2012 21:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 64, 65, 66  Volgende
Pagina 10 van 66