Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje van D01

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 64, 65, 66  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
Hey Daisy,

Zo dus je bent ff van de wereld geweest van die prik. Balen hoor, zeker met die rot ziekte. Alles komt dubbel aan. Maar dat sporten zou fantastisch zijn voor je, als het gaat tenminste. Je zult naar je lichaam moeten luisteren, maar niet opgeven hoor.

ja, ik ga zeker goed. Doe er alles aan om fit te worden en te blijven. Wil geen vellen als ik afval. Het gaat nu zo hard, wil wel een beetje strak blijven. Maar alles is zo betrekkelijk en soms denk ik wel eens. Lekker belangrijk als je ziet hoeveel mensen wat mankeren. Dan ben ik wel dankbaar dat ik zo gezond ben.

Nou lieve Daisy, wens je een goede week toe en hou je goed hoor.
Ik denk aan je.

Groetjes

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 21:10    
Vrouw Weeggegevens   D01

Dieet: Atkins

Reageer met quote
jij ook meis
we gaan er weer voor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 nov 2012 22:11    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
zo 0,1 kg aangekomen afgelopen maand
das mooi valt mee met de schade
ben nog niet helemaal het ventje maar dat komt wel weer
ben heel voorzichtig weer een beetje aan het sporten en heb met trinny en susannah in gedachten al weer een paar kleertjes gekocht
so far so good
ga weer eens ene sprintje zoeken.
heb trouwens nog steeds niet aan het sintspul gezeten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2012 12:55    

Reageer met quote
Hallo Daisy,

Ik lees nu pas je resultaat. Nou....gelukkig is 1 ons te overzien, als het maar niet meer wordt.
Moeilijk niet om al dat lekkers te laten staan. Het lukt me niet zo heel goed vandaag, net een verjaardag gehad. Wel een shake laten staan, scheelt weer 210 cal. Of het verstandig is? Maar je kan niet altijd de stoorzender zijn met dat gelijn en zeker niet, als mensen je speciaal verwennen en lekkers in huis hebben gehaald. Morgen weer strak er tegen aan.

We blijven genieten van de kleine dingen en gaan verder met wat we hebben. Als we daar gelukkig mee zijn, ben je toch rijk? Geniet maar lekker van je leuke aankopen, zal je heel leuk staan.

Lieve groetjes en hou je goed hoor, wijfie.

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2012 18:55    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
dat jij blijft shaken vind ik knap ben je het niet zat ondertussen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2012 19:35    

Reageer met quote
Hallo Do,

Nee hoor, ik vind het een uitkomst die shakes. Niet hoeven na te denken wat je eet. Dit is het en daarmee basta en...het resultaat is er hoor. Voel me zo goed. Neem zelfs mijn shakes mee als ik weg moet. Wil gewoon ff niet anders totdat ik 65 kg. weeg en dat is echt zo een sterk verlangen. Dus we gaan er voor. Leer ook veel meer te drinken, wat ik nooit deed en nu denk ik al na over straks en dan verstandiger met eten om te gaan. Zeker het snaaien buiten de deur, dat ben ik nu bijna afgeleerd door dit dieet. Zie ook het nut ervan.

Jij ook veel sterkte en probeer te doen wat je kan en anders rustig aan doen met eten. Dan komt het in ieder geval er niet aan. Het is toch niet anders. Geef niet op hoor. Ik vind je een echt een kanjertje.

Dikke kus

Crebster Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2012 19:56    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
zorg jij maar lekker voor jezelf daas belangrijk en als je denkt dat dit het voor jou is gewoon doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 nov 2012 20:12    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
mmm gezond eten ja dat wel maar ook veel wijn
mijn neefje heeft zich vd week gesuicideerd en ik heb iedere avond twee wijn genomen
niet dat je dan beter slaapt hoor maar je voelt je minder kloten mmm gewicht ietje erbij maar dat maak ik komende week wel goed
wel gewoon gegeten + 30 dropjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 dec 2012 10:13    

Reageer met quote
Lieve Do,

Wat lees ik nu weer van je neef? Wat vreselijk om dat mee te moeten maken zeg? Ik kan me voorstellen dat je nu ff niet aan lijnen denk. Lekker belangrijk nu.
De één verwerkt het zo en de ander op een andere manier. Ik wens je heel veel sterkte met al die ellende. Probeer het een plekje te geven en af en toe een wijntje moet kunnen hoor. Je weet zelf wel wanneer het teveel gaat worden. Pak jezelf weer bij elkaar en ga er voor hoor, maar ook dat moet je ff de tijd geven.

Groetjes en nogmaals heel veel sterkte en dikke kus.

Crebster

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 01 dec 2012 17:35    
Vrouw Weeggegevens   D01

Reageer met quote
th nx
ben niet van plan het te laten lopen hoor maar ff minder interessant

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 dec 2012 20:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 64, 65, 66  Volgende
Pagina 6 van 66