Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
dinsdag 14 juni

Hallo allemaal,

Zojuist heb ik een modifast intensive pakket voor 2 weken besteld. Vandaag begin ik met afvallen (niet snoepen, minder eten) en vanaf woensdag begin ik aan modifast intensive.

Ik ben nu 3 maanden gestopt met roken en sindsdien 8 kg aangekomen. Ik weeg nu 91,5 kg.

Ik wil binnen 2 maanden (voor de vakantie) terug naar mijn oude gewicht van 3 jaar geleden, dat is 78 kg. En voor de spanning is mijn streefgewicht 75 kg (ook omdat je na een modifast kuur wat kilotjes terugkrijgt). Ik wil dus 16,5 kg afvallen.

Naast de modifast intensive kuur ben ik begonnen met 2 uur per week sportles en wil ik elke dag 10 min buikspieroefeningen gaan doen en 3 dagen per week gaan 20 min gaan hardlopen.

Het is zwaar, maar ik hoop echt dat het gaat lukken! Heeft iemand van jullie al ervaring met modifast intensive?

Laatst aangepast door gemm op wo 15 jun 2011 10:18, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2011 10:04    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
woensdag 16 juni

Ongelofelijk maar waar..! Vanochtend stond ik op de weegschaal ; 89,5 ! 2 kg in 24 uur verloren. Ik neem aan dat het enkel vocht verlies is maar toch een goeie boost om zo door te gaan.

Gister zag mijn dag er als volgt uit: s'ochtend 50 en s'avonds 50 sit ups. gefietst naar mijn werk (totaal 14 km) en s'avonds 10 minuten wezen hardlopen.

Qua eten; s'ochtends eén plakje ontbijtkoek, om 11u eén kiwi, om 15u eén bruin broodje pindakaas en om 17u eén bruin broodje kaas. Helaas is het me niet gelukt om cold-turkey te stoppen met snoepen (s'avonds 6 blokjes chocolade Schaam Schaam)

Vandaag volg ik bijna hetzelfde routine. Vanochtend 50 sit-ups gedaan en gefietst naar mijn werk. Als ontbijt 1 plakje ontbijtkoek en om 11u eén kiwi. En hopelijk als ik thuis ben is mijn Modifast Intensive bezorgd en eet ik vanavond mijn eerste maaltijdvervanger!

Vanavond wil ik wat langer hardlopen als gister, maar ik heb een startend hardloopmaatje en die houdt het nog niet zo lang vol. En ik denk niet dat mijn hardloopmaatje gaat, want zo te zien regent het. Helaas heb ik nog niet het discipline om alleen te gaan hardlopen..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jun 2011 10:07    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
donderdag 16 juni

Gister in mijn uppie 15 min wezen hardlopen. Super trots dat ik de discipline heb gevonden, tevens s'avonds wat sit-ups gedaan. Ik woog s'middags geen 89,5 meer maar 90,7 Vanochtend niet gewogen.

gister gegeten; s'ochtens 1 plakje ontbijtkoek, s'middags 1 kiwi, s'avonds 1 modifast maaltijd pudding caramel. Smaakte me goed! Helaas waren mijn shakes niet aangekomen, alleen de pudding.

Vandaag 1 pudding vanille op, smaakte me wel, maar minder goed als de caramel. Vanmiddag als ik thuis kom neem ik weer 1 caramel. Ik denk dat ik het bij 2 maaltijd vervangers hou in plaats van 3. Zal dit erg zijn? Ik hoop niet dat mijn lichaam dan denkt dat het in hongerswinter-staat is en geen vet gaat verbranden...

Heb nu wel trek en beetje hoofdpijn maar verder goed vol te houden. Ik drink dan ook continu thee (zonder suiker uiteraard)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jun 2011 12:08    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vrijdag 17 juni

Gisteravond kreeg ik last van rillingen dus heb ik 1 plakje ontbijtkoek genomen (naast 2 maaltijd puddingen)

Verder gisteravond 15 min wezen hardlopen + mijn sit-ups. Toen ik vanochtend wakker werd voelde ik me een beetje zwak, hoofdpijn en om rillingen te voorkomen 1 plakje ontbijtkoek genomen. Verder heb ik vanochtend lekker het huishouden gedaan + mijn sit-ups.

Vanavond komen er mensen eten en dan zal het wel moeilijk worden voor mij om het alleen bij mijn pudding te houden maar ik doe mijn best. Het feit dat de weegschaal vanochtend op 88kg stond is natuurlijk heel goede boost om door te gaan!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2011 8:09    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zaterdag 18 juni

Gisteravond was wel een moeilijk momentje, iedereen zat lekker aan de spaghetti en ik aan mijn pudding, s'avonds nog lekkere chocolaatjes op tafel..

Maar ik heb niets genomen! In tegenstelling, ik ben nog wezen hardlopen en heb me sit-ups gedaan. cheerleader

Vanochtend weer een moeilijk momentje, mensen zaten lekker aan de croissantjes ham/kaas en ik aan mijn pudding. Toch een hele goede boost gekregen want de weegschaal stond vanochtend op 86,8!! Bijna 4 kg in 4 dagen! Super blij, en begin het ook al een beetje te zien.

Net weer mijn sit-ups gedaan en vanmiddag aan we even de stad in, als hapje neem ik 1 plakje ontbijtkoek mee (anders krijg ik rillingen) vanavond weer een pudding en wie weet.. Misschien is er dan morgen wéér een kilo vanaf Rollende ogen Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2011 10:13    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
zondag 19 juni

Vanochtend woog ik nog altijd 86,8 kg.

Gisteravond niet wezen hardlopen, wel sit-ups gedaan. Verder zijn we bij vrienden langs geweest, er stonden lekker chipjes en drankjes op tafel maar ik heb het bij water gehouden.

Vanochtend vond ik mijn dieet helemaal zwaar, mijn schoonmoeder had een heerlijk zondagochtend ontbijt klaar gezet, eitjes, scrambled eggs met spek, aarbeitjes, rozijnenbrood, echt een feest maaltijd maar ik heb het bij mijn shake gehouden.

Helaas heb ik zojuist gezondigd met 1 chocolaatje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jun 2011 19:39    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
maandag 20 juni

Vandaag ben ik denk ik echt overgestapt naar het afbreken van vet i.p.v. het verliezen van vocht. Ik woog vanochtend 86,4 en ben heel chagrijnig zonder reden. Ik heb nu voor het eerst sinds mijn dieet ook echt het ''honger-gevoel''.

Vanochtend alsnog mijn sit-ups gedaan, en vanavond heb ik 2 uur sport-les. Ik ga het vandaag volhouden om mijn dieet te volgen want morgen is de dag dat ik mijn nieuwe gewicht ga invullen en ik hoop 86 kg te bereiken.

Bij 81,5 ben ik 10 kg afgevallen en dan gaan we met het hele gezin eten bij de pizzeria. Hier kijk ik enorm naar uit en dit is dan ook een goeie motiviatie om door te zetten. Tot die tijd probeer ik alleen mijn Modifast maaltijdvervangers (2 per dag) + 1 plakje ontbijtkoek te eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jun 2011 9:17    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
dinsdag 21 juni

Gister was een redelijk zware dag en ik heb dan ook gezondigd met 2 plakjes kaas (als je 1x zondigt blijf je zondigen denk ik...)
Echter, toen ik s'middags thuis kwam stond de weegschaal op 86 kg! Wat een enorme motivatie is. Gisteravond dus ook extra sit-ups gedaan en 2 uur wezen sporten.

Vanochtend 1 plakje ontbijtkoek gegeten en verder neem ik alleen 2 modifast puddings. Vanavond 15 min hardlopen en mijn sit-ups en morgen ga ik mezelf opmeten.

Vorige week heb ik alles opgemeten, taille, bovenbenen, bovenarmen, buik etc. Hopelijk zie ik dan echt een verschil. Morgenochtend zal ik ook mijn gewicht weer invullen, wou eerst vandaag maar wil nog een dagje wachten.

2 juli en 9 juli heb ik leuke feestjes, ik wil het liefst 2 juli al onder de 80 kg wegen, maar meer als 11,5 kg afvallen in 3½ week vind in niet realistisch dus ik ga voor 9 juli.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jun 2011 7:11    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
woensdag 22 juni

Gisteravond wezen hardlopen + mijn sit-ups gedaan. Gelukkig heb ik gister niet gezondigd, want vanochtend gaf de weegschaal 85,4 kg aan!

Super blij en dit geeft extra motivatie om zo door te gaan.

De hele week zag mijn eten er als volgt uit:

O: plakje ontbijtkoek
L: modifast intensive pudding
D: modifast intensive pudding

En mijn doordeweekse sportschema:

O: sit-ups + 30 min fietsen
L: 30 min fietsen
D: sit-ups + 15 min hardlopen

(+ elke maandag 2 uur sportles)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 jun 2011 8:47    
Onbekend   gemm
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
donderdag 23 juni

Gisteravond wegens het slechte weer niet wezen hardlopen.. Vandaag is mijn vrije dag en het regent nog altijd..

Eigenlijk heb ik nergens zin in vandaag, maar ik heb vanochtend toch mijn sit-ups gedaan en vanavond een afspraak met mijn hardloopmaatje gemaakt, weer of geen weer, wij gaan hardlopen! Verder ga ik vandaag het huishouden doen en vanavond komen er mensen eten met voor mij alleen en modifast pudding.

Vanochtend ging de weegschaal van 85,2 kg naar 84,8 kg maar uiteindelijk bleef ie toch staan op 85,2 kg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 jun 2011 12:02    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6