Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stegem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi hoi,

Nee, ik ben gisteravond niet wezen lopen. Ik heb thuis extra bil,been en buikspieroefeningen gedaan. Ik ben zojuist helemaal zeiknat van de regen op mijn werk aangekomen... Lekker zo'n zomer!

Gister heb ik 2 shakes gehad, aardbei en banaan. Verder 6 stukjes chocolade (kan het snoepen toch nog niet helemaal tegenhouden)

Desondanks ben ik afgevallen. De weegschaal ging vanochtend van 81,2 kg naar 82,6 naar 83 kg. Ik heb er meerdere keren opgestaan en hij werd weliswaar 4 van 7 keer 82,6 kg!! Precies waar ik op hoopte.

Morgen is het een maand geleden dat ik me serieus ging bezig houden met afvallen (minus die 2 slechte weken zonder modifast dan) en ik hoop vrijdag 10 kg te zijn afgevallen. Aangezien ik afgelopen dagen zo'n 0,7 verlies per dag moet het me lukken om 1,1 kg te verliezen in 2 dagen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 jul 2011 7:05    
Vrouw Weeggegevens   sennah
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Maaltijdvervanger

Reageer met quote
Waaauw zeg wat heb jij een energie! Geweldig! Ik doe ook bijna een weekje modifast nu, maar vind het erg zwaar! Succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 16 jul 2011 21:11    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
1 augustus 2011

nou.. het is al een tijd geleden sinds ik hier voor het laatst was.

Afgelopen tijd is er privé veel gebeurd, iets wat ik als excuus gebruikte om mijn dieet te negeren en mezelf vol te proppen met chocolade brownies en zoete witte wijn.

Vorige week maandag besloot ik er weer 110% voor te gaan. Dit hield ik redelijk goed vol, elke dag weer mijn sit-ups, 1 uur fietsen en 1 uur wandelen. Na 1 week zag ik al gelijk verschil bij mijn buik (hallo buikspieren!) en vrijdag behaalde ik dan ook de 81,7 kg.

IK HAD DE -10 KG GEHAALD!!

Helaas heb ik dit weekend weer alles gegeten en gedronken wat ik te pakken kreeg.. en woog ik vanochtend 84,2 kg.

Ik denk dat ik genoeg excuses zou kunnen geven maar ik heb geen zin om nog excuses te maken. Het maakt niet uit wat er privé gebeurt, het is gewoon dom van mezelf en dat weet ik dondersgoed.

Ik vergelijk afvallen met stoppen met roken, ik ben alweer 5 maanden gestopt, en als je het écht wilt doe je het gewoon. Geen excuus.

Vandaag ben ik dus weer begonnen met mijn modifast en ik hoop met mijn weegdag op 82 kg te komen. Dat gejojo van de afgelopen paar weken ben ik helemaal zat maar het is mijn eigen schuld.

1 september wil ik 75 kg wegen en dit behouden!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 aug 2011 9:17    
Vrouw Weeggegevens   Panterdraak
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gastric bypass 8 maart 2018

Reageer met quote
Wat was jou eerste week super zeg, wat een motivatie. Ik ben nog geen week bezig maar hoop ook zo af te vallen. Helaas staat sporten met nog steeds erg tegen. Jou luk het vast om je gewenste resultaat in september te behalen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 aug 2011 16:14    
Vrouw Weeggegevens   DJ
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Protiplus 3.2.2.

Reageer met quote
Hallo Stegem, of zal ik je doorzetter noemen.
Ik lees je verhaal hier vol verbazing, je bent echt een voorbeeld voor me.
Ik kan me helemaal in je inleven. In het begin gaat het super... bij mij wat minder lang helaas. En daarna als je eenmaal gaat snoepen, nou dat gaat het ook weer echt fout.
Maar... in jou eerste 2 weken, echt petje af hoor.
Zelf maak ik een mix van vanalles modifast intensive (hier ontbijt ik mee) en in de lunch een weightcare reep (al hoewel ik ook baal van al die taartjes op de afdeling van verjaardagen hahaha) en in de avond vaak modifast 3.2.2. pudding gewoon.
Het stomste is en ik wil graag weten of jij dat ook wel eens hebt.
Gisteren avond bijvoorbeeld als ik een boodschappenlijst ga maken.
Zelf schrijf ik eerst braaf yoghurt etc. op, dat ik daarna de kasten langs ga en zie hoeveel ongezonds we nog in huis hebben staan en ja hoor ook een open zak chips.... en dat ik niet eens trek heb maar toch een aanval doe op de japanse mix een halve zak, laat ik zeggen 200 gr. en daarna rustig nog de rode chips voor de helft op eet, dus dat is ook nog eens ruim 200 gr. en daarna baal ik zo erg. Zeker omdat ik er gewoon geeneens trek in had en in de middag al bij de etos een zak snoep had gekocht, omdat mijn collega dit ook deed en ik dacht... best lekker aaaaarrrrhhhh.
Ik had mijn modifast flesje/shake maar laten staan en een cup a soep met toast erbij genomen... het zou anders toch zonde zijn.
Maar mijn vraag was eigenlijk aan jou, denk jij ook wel eens na het eten van, had ik dit nou echt nodig of had ik hier nou echt trek in? hahaha ik meestal eigenlijk niet, maar het is een gewoonte waar ik niet vanaf lijk te komen en waardoor ik zelf nooit een dieet vol houd.
Daarnaast een tip voor jou... bij het gelekruis zijn de Modifast producten in de aanbieding. Voor 9 zakjes intensive betaal je 16.42.
Misschien dat je het al wist hoor, laat dan maar zitten.
Ik ga met mijn luie kont ook maar eens de sportschool bezoeken... ik betaal niet om ze te gaan sponsoren, er hangt tot op de dag van vandaag nog geen bord van mij langs de kant dacht ik ohhh. Heel veel succes wens ik je en ga hoop ik snel meer van je lezen.

Groetjes DJ

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2011 8:45    
Vrouw   D65

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
hi,

hoe gaat het nu?
Ik overweeg ook modifast intensive te doen en ben benieuwd.
en bewegen natuurlijk maar ben niet zo fanatiek als jou hoor. 1x per week zumba en 2 x een 1 wandelen.

groetjes en succes.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 aug 2011 19:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
3 november

Nou, ik was zo goed op gang en op een gegeven moment was ik tevreden met mijn lichaam en gewicht en ben ik gestopt met dieeten. Elke keer als ik weer wat zwaarder werd verving ik een enkele maaltijd met een modifast pudding of shake en dat ging goed. Maarrrr... ik merk nu wel dat ik weer ben aangekomen en wil nu doorgaan tot ik EIN-DE-LIJK mijn streefgewicht behaal. Ik wil graag 75 kg wegen.

Vandaag ben ik weer begonnen met mijn dieet, ik pak het rustig aan. s'Ochtends sit-ups (gisteravond yogales gedaan, niet mijn ding) en vanavond neem ik een broodje biefstuk met salade en saus. Heel slecht, maar we hebben het nog over en het is te lekker om weg te gooien. Echt vlees van de slager! mm Verder eet ik niets vandaag. Uiteraard drink ik heel veel water en kopjes thee met citroen.

Ik merk wel gelijk dat ik door het minder eten een stuk prikkelbaarder ben, maar dit is normaal denk ik? Dit zal net zoals het honger gevoel na 3 dagen verdwijnen. Al moet ik zeggen dat ik tot nu toe geen last heb van een hongergevoel. Ik was ook een mega-chocoholic dus ik ben benieuwd hoe dit zal gaan.

Mijn doel is om in de maand november heel streng te zijn voor mezelf zodat ik in de maand december lekker kan genieten van de feestdagen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 nov 2011 14:56    
Vrouw Weeggegevens   m-ichellexx
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Och wat herken ik me hier toch in!
Als je eenmaal weer fout gaat dan gaat het ook goed fout!
Ik zie dat jullie modifast doen, is dit gewoon enkele maaltijden vervangen door een shake ofiets? En wel normaal avond eten?
Ik ben vandaag met prodimed begonnen maar ik vraag me af, als je af en toe is zondigt, of een keer luncht met een lekker broodje.. of je dan nog afvalt? Ik weet wel dat de bedoeling is om in ketose te komen.. Dan ga je puur vet verbranden en zal het natuurlijk sneller gaan.. maar als dit niet vol te houden is en ik daardoor telkens enorme uitschieters maak dan heeft het ook weinig zin..
Als iemand hier een antwoord op weet hoor ik het graag Erg blij
En over het emotie eten.. dat is inderdaad heel moeilijk, misschien heeft iemand goede tips? Groetjes en succes allemaal Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 nov 2011 17:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
5 november

Mijn eerste twee dagen zijn heel goed gegaan, al zeg ik het zelf. Net op de weegschaal gestaan en ik weeg nu 81,5 kg. Hopelijk heb ik net zo'n goede eerste week als de vorige keer.

Vandaag wordt het wel een lastige dag want er staan allemaal feestjes op de planning..

Fijn weekend allemaal!

Oh, en m-ichellexx.. Voor informatie over het modifast dieet kan je op hun website terecht www.modifast.nl. Er zijn namelijk vier verschillende programma's. Wat je andere vragen betreft, dit is voor iedereen anders en misschien is het handiger om deze vragen op een forum te zetten in plaats van in mijn dagboekje? Niet veel mensen lezen dit namelijk. Succes!

Bye (Nederlands=Dag)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 nov 2011 10:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
23 januari 2012

Sinds de tweede week van het nieuwe jaar ben ik afgestapt van de modifast en begonnen met het aanpassen van mijn eetpatroon. Niet omdat in ontevreden ben over modifast, wat mij betreft is dat nog altijd de beste manier om veel gewicht te verliezen, maar eerder omdat ik eens iets anders wil proberen. Ik ben nu redelijk tevreden over mijn lichaam, maar zou er nog wel zo'n 7 kilo vanaf willen. Op een gezonde manier.

Overdag eet ik relatief weinig, alleen fruit en crackers en s'avonds wat de pot schaft. Ik snoep niet en drink alleen water en thee (als ik uit eten ga drink ik wel een glas wijn maar verder niets anders als water en thee)

Tevens ben ik langzaam aan begonnen met het serieus nemen van hardlopen. Ik heb speciale hardloop schoenen gekocht bij Runners World (goede service maar dure (goede) schoenen ?120).

Ook heb ik me ingeschreven voor de Zandvoort Ladies Run (5km) en wil ik binnen twee jaar een marathon lopen (42 km). Ik heb meerdere hardloopmaatjes gevonden dus ik heb er vertrouwen in dat het goed komt. Mijn conditie is nu al verbeterd. Verder sport ik niet en doe ik ook geen lichaamsoefeningen (been, billen en buik) meer.

Het valt me op dat ik niet echt afval noch aankom.. Mijn gewicht blijft redelijk gelijk, het jojo-en is gestopt. Ene week weeg ik 82 andere week 83. Wel is mijn stoelgang helemaal van slag. Ik heb sinds ik hiermee ben begonnen last van mijn stoelgang. Ik denk dat mijn lichaam nog moet wennen, maar ik heb niet het idee dat een totaal ander eetpatroon heb. Ik krijg gewoon mijn fruit, vlees en brood binnen. Dus even aankijken hoe dit gaat.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jan 2012 12:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6