Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Polkadootje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   polkadootje
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: weight care shakes

Reageer met quote
De andere berichtjes via mn iphone getikt en daar heb ik toch minder overzicht van hoe en wat Lach

In ieder geval bedankt voor de tips en aanmoedigingen! Fijn dat jullie meedenken Lach @AnnaNiem klopt, ik ben misschien wat streng aan de andere kant ben al heel lang heel laks geweest met mijn lijf. Niet superextreem, maar mag nu wel even wat strenger zijn voor mezelf. Heb kauwgom in huis sowieso omdat ik niet zo lekker uit mijn mond ruik nu Verward Die repen heb ik weleens gegeten, maar was niet zo mijn ding... nu zijn er natuurlijk andere smaken, zal een gaan kijken.

Ik heb net mn 2de shake op en kan helaas vandaag niet naar de sportschool Huil huil Geen oppas voor de kleine!

Ga even bij jullie kijken hoe het met jullie is Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2012 14:11    

Reageer met quote
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 18 mei 2012 14:51    

Reageer met quote
Van het weekend 2 feestjes gehad.... Beetje jammer maar heb me dus niet aan m'n strenge dieet gehouden. Vandaag weer wel Lach as vrijdag heb ik een bruiloft daarna geen feestjes meer haha. Kan ik er echt tegenaan!
Vanavond ook weer lekker sporten in de sportschool Lach
Fijne week allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 10:26    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Ik ben voorlopig uitgefeest, al wordt het nu wel weer voor onze hobby: de BBQ. Maar dat kan heel goed met weinig foute dingen. Zelf sausjes maken, niet te veel vlees, geen worst of speklap, veel rauwkostsalade, gegrilde groente (courgetteplakken op de bbq en daar wat italiaanse kruiden en een drupje olijfolie op...mmmmm).

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 mei 2012 14:06    

Reageer met quote
Vorige week dinsdag m'n eerste shakes genomen en gisteren op de weegschaal gestaan op de sportschool... Niks af, niks bij Lach na m'n uitspatting van het week viel het me reuze mee. Ben heus niet snel tevreden, maar was bang dat ik aangekomen was. Vandaag weer verder met de shakes.
Had als eerst banaan en bosvruchten gekocht en die laatste is m'n favo. Banaan zal ik snel opmaken ohhh kan ik voor een nieuwe smaak gaan!
Succes allemaal vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2012 8:35    

Reageer met quote
Moeilijk moment... Mijn dochter van 8 maanden aan een boterham met kaas en ik aan een shake... Wil ook graag een boterham :S
Heb maar een opkikker erbij gepakt..... Taai hoor afvallen ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 mei 2012 13:29    

Reageer met quote
Bah bah, overdag gaat het goed/redelijk behalve als ik kwijlend m'n dochtertje haar boterham maak ohhh maar s avonds vind ik het nog steeds erg moeilijk. Net dus 4 geroosterde boterhammen met kaas op Sip kreeg zo'n trek opeens! Slecht I know, maar anders had ik weer een nachtje niet geslapen...
Hoe gaat t bij jullie? Even lezen!
Oh en mijn humeur is echt op het moment vreselijk!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mei 2012 17:58    
Vrouw Weeggegevens   AnnaNiem
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight Care daarna South Beach

Reageer met quote
Van al die shakes vind ik de vanille nog het lekkerste. En het leuke is, die kun je makkelijk opleuken: beetje fruit er door en dan blenderen Lach smaakt veel beter als die chemische smaakjes. Of je doet er een schep oploskoffie in voor een cappuccinoshake, ... ik maak me de chocoladebus op en dan koop ik alleen nog maar de vanille, met een schep cacao heb ik dan ook een chocoshake als ik dat wil.

Al zag ik van de week een mail dat ze nu nieuwe smaken hebben met stevia als zoetstof. Zal van de week eens kijken bij de drogist of ze ze daar al hebben.

[url=http://www.weegclub.nl/forum/weightcare-annaniem-t36204.html[/url]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mei 2012 22:28    
Vrouw Weeggegevens   wend72

Dieet: modi fast shakes

Reageer met quote
hi je kan de choco en vanille ook mixen
ik lust hem niet de choco en nu doe ik 1 schep choc en 1 schep vanille dan is t te doen

tja het is beter dat je niet aangekomen bent
teken dat er toh iets gebeurd in je lichaam
nu weer er tegen aan toch

ik ga er ook weer tegen aan

ze zijn in de aanbieding bij Etos 2 halen 1 betalen

Groet Wendy

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 28 mei 2012 8:37    

Reageer met quote
Gisteren op de weegschaal gestaan en woog ik 86,3! Het gaat niet zo hard als sommige anderen hier, maar het begin is er Lach vooral s avonds vind ik het zwaar dus soms eet ik mee, maar vaker eet ik een salade.
Overdag gaat het goed, druk met de kinderen en huishouden dus genoeg bezig om niet aan eten en snaaien te denken hihi. Heb nog wel hongerig gevoel. Maar dat wijt ik aan het soms toch iets eten en dat m'n lijf om meer vraagt.
M'n vriend zei gisteren opeens: ik ziet het Erg blij dat deed me goed! Op de sportschool test gedaan dat ging ook beter dan 10 weken terug! Er is dus vooruitgang en ik ben blij!
Heb vd week bij de Aldi Vitalis dieetdrank meegenomen, iemand daar ervaring mee?
Ga even bij jullie spieken! Fijne dag Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2012 10:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Pagina 2 van 3