Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Noukje89

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Noukje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife en gezond eten

Reageer met quote
Zo, de inkopen zijn gedaan! Wat een drukte bij de appie. Maar dan kunnen we morgen wel lekker gourmetten. Champignons, ui, paprika, ananas gekocht om lekker mee te bakken. Kluts nog wat eitjes voor ons 4. Wat brood erbij. Maak zometeen een aardappelsalade voor morgen, kan ie lekker op smaak komen. Ook nog wat kip en ander mager vlees, paar scampi's. Komt goed. Ook van die mini blinde vinkjes met spek maar die vind ik toch niet zo lekker.

Vandaag ziet er zo uit;

Ochtend: Shake
Tussendoor: Handje notenmix
Lunch: Shake
Diner: Aardappelpuree, chinese kool, kipsaté met satésaus

Vandaag lekker onderweg geweest. Boodschappen in het centrum. Langs een vriendin, even gepraat want ze zit niet helemaal lekker in haar vel.. Kort samengevat, ze is een poos geleden afgevallen, dacht hiermee gelukkiger te worden maar dat is dus niet. Misschien een wijze les. Je word er niet gelukkig van.
Daarna nog even langs mijn ouders, even kletsen. Woensdag gaan ma en ik met haar vriendinnen naar ladies night in de bios, De Ontsnapping.

Om half 7 is de paasborrel. Misschien dat ik toch een hartig hapje neem als avond tussendoortje, kan er wel bij. Maar alleen als het nut heeft Uitlachen

Nu ga ik jullie leuke dagboekjes lekker lezen.

Vrolijk pasen!

Laatst aangepast door Noukje89 op za 04 apr 2015 17:05, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2015 14:12    
Vrouw Weeggegevens   opnieuw slank worden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes

Reageer met quote
Nou, nou wat is het gezellig bij jouw.
Het gaat nog steeds goed zo te lezen -1 kilo goed zeg.
En bbq kun je helemaal zelf naar jouw wens invullen, groente roerbakken met vlees kan altijd.
In de horeca werken lijkt me echt moeilijk als je aan het lijnen bent.
Dan moet je echt sterk blijven.
Leuk dat je vriend mee gaat doen met de shakes, samen lukt het meestal beter.
Ik ben benieuwd hoe hij het vind alleen shake als maaltijd. Lachen
Als ik naar mijn man kijkt zie ik hem nog niet aan de shakes zitten.
Hij eet nog steeds veel te lekker overal van.

Ik wens jouw ook een hele fijne pasen toe.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2015 14:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Even de doelen op een rijtje.
Altijd fijn om ze ergens neer te kunnen zetten.

Doel 1; 77 kilo Uitroep Lang niet meer gezien
Doel 2; 74 kilo Uitroep Gezond BMI !
Doel 3; 70 kilo Uitroep Goed op weg -15 kg
Doel 4; 68 kilo Uitroep Onder de 70, wauw
Doel 5; 65 kilo Uitroep Zal mij lekkerder in m'n vel voelen, stabiliseren

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2015 16:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik had het even zwaar bij de borrel, vooral op het laatst. Bij thuiskomst een bakje yoghurt met bananenchips gepakt. Ik zag van allerlei lekkers voorbij komen.... Etagere snoep, broodjes, kersentaart, mini pizza's, chocolade en ga maar door. Niks gezonds zeg maar... En nu zit ik met een doosje paas-bonbons voor m'n neus, die kregen we natuurlijk mee naar huis. Ik denk dat ik die gewoon lekker laat staan voor de strijd, en dat de visite het maar lekker mag oppeuzelen. Nu nog even de hond uitlaten en naar bed, even mijn hoofd op ruststand, kan alleen maar aan chocolade denken Uitlachen En toch ook wel een beetje aan de weegschaal waar ik morgen op moet hihi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 apr 2015 22:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
-1,5 kilo, ik kon het niet geloven 4x op de weegschaal gestaan. Even een vreugdesprongetje gemaakt. De aanhouder wint zie je wel!! Precies 80 kilo, dat betekent volgende week in de 79, ten minste daar ga ik vanuit.

1e paasdag:
Ochtend: Shake
Tussendoor: Cracker heksenkaas
Tussendoor: Banaan
Diner: Gourmetten

Drinken: Nog steeds alleen maar water

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 apr 2015 9:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote

Fijne eerste paasdag Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 05 apr 2015 17:03    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren heerlijk gegeten en het was super gezellig met mn nichtje en haar vriend. Super veel rauwkost en ananas, kip en scampis gepakt dus zit wel goed, heb er absoluut geen spijt van.

Om half 11 nog naar de stad van breda gegaan voor een live bandje die verzoeknummers speelt, er waren nog zon 12 vrienden bij, leuk clubje. Lekker meegezongen en gedanst. Aan de spa rood gezeten, vanacht 6x eruit gemoeten om te plassen!

Vanavond eten we alle restjes op!

Ochtend: -
Tussendoor: Bakje aardbeienyoghurt met grote hand gemengde noten
Diner: Aardappel salade, rauwe chinese kool/paprika/ champignons/hamblokjes/chili(mayo)dressing, gourmetvlees: kipjes en beefstukje
Tussendoor: Cracker met plak kaas

Laatst aangepast door Noukje89 op ma 06 apr 2015 21:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2015 12:44    
Vrouw Weeggegevens   senna0
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en sanaslank

Reageer met quote
goed bezig hoor!

ziet er heerlijk uit die foto van de gourmet!

en hoop dat je je doelen spoedig mag behalen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2015 14:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En dat was de pasen weer! Hoe was het bij jullie? Hier erg genoten en wat vliegt de tijd dan toch snel voorbij. Op naar de pinksterdagen, lekker een weekend weg Lach en eerst nog koningsdag natuurlijk. Nu snel naar bed, ik begin honger/trek te krijgen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 apr 2015 22:17    
Vrouw Weeggegevens   Simplyme
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond en bewust eten

Reageer met quote
He super dat je 1,5 kilo kwijt bent! Wauw... En dat eten ziet er lekker uit. Hier ook genoten van het paasweekend... Snel voorbij he ohhh Is dat gewoonte in Nederland om te gourmetten tijdens Pasen? Heb het meerdere mensen horen zeggen daarom ... Knap dat je zo goed volhoudt!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 apr 2015 8:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 10 van 29