Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Noukje89

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Noukje89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Herbalife en gezond eten

Reageer met quote
Aargh. Zo had ik mijn dag niet voorgesteld! Kwam er vanochtend achter dat ik morgen een belangrijk gesprek heb, was het helemaal vergeten. Dus ik wilde me voorbereiden dus heb van alles terug opgezocht. Heb een gesprek met mn letselschade advocaat, over een ernstig ongeluk van bijna 6 jaar geleden. Er moeten nog dingen afgehandeld worden enzo dusja ik vanochtend alle mailtjes opgezocht, paar belangrijke uitgeprint.. Kwam ik mn ziekenhuisdossier tegen, barstte helemaal in tranen uit, zat weer ff in die tijd. Mn nichtje de bestuurdster was ter plekke overleden en zag ook nog een getuigenverhaal, ik kon niet meer stoppen met huilen en kreeg enge beelden voor me ookal was ik toen hardstikke bewusteloos en weet ik dat allemaal niet meer. Dus een uur gebruld en toen dacht ik, ik spring onder de douche en dan ga ik even met de hond uitwaaien buiten. Wel weer een beetje bijgekomen maar moet zo weer even verder met voorbereiden van het gesprek morgen.. Ik ben nu dus chaggerijnig en heb totaal geen zin in schoonmaken vandaag, al moet het wel gebeuren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 12:18    
Vrouw Weeggegevens   opnieuw slank worden
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: shakes

Reageer met quote
Noukje wat erg van dat ongeluk.
Ik kan me helemaal goed voorstellen dat je geen zin meer in schoonmaken had.
Wat in en intriest zeg.
Ik leef met je mee.
Sterkte met dat gesprek.
Hou je taai he!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 12:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Noukje89 schreef:
Leuk vak hoor!! Knap dat ze het nu al weten, dan zit het al wel in ze!

Je moet stevig in je schoenen staan, tegen een stootje en kritiek kunnen. Tis wel stressvol ja, met als toppunt de zomervakantie. Je moet veel inleveren van je vrije tijd. Wanneer mensen werken, ben jij vrij en andersom (vooral schooltijd, dan moet je in de avondhoreca). Ben er uit gestapt vanwege de werktijden, ben samen gaan wonen en het eerste jaar leefden we nog langs elkaar heen. Mn vriend werken van 7 tot 4 en ik van 5 tot 12. Nu werk ik in 2 lunchrooms, waarvan vrijdagavond koopavond (centrum). Normale dagen zijn van 9 tot sluit, sluit is dan tot wanneer de gasten weg zijn en wij opgeruimd.. Dus nooit een vaste eindtijd. (Tussen half 6 en 7 soms later) Het is soms lastig maar je moet het ervoor over hebben. En idd ook de weekenden.. Zaterdag en koopzondag.

Daar was ik al bang voor wat werktijden betrefd.
Dat zal ik ze nogmaals uitleggen,anders kunnen ze beter ergens anders voor gaan leren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 12:53    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Jeetje noukje, wat een verhaal zeg. Logisch dat je alles weer even opnieuw voor je ziet. Het is ook niet niets wat je mee hebt gemaakt. Laat dat hele schoonmaken toch gewoon voor vandaag of doe alleen het hoog nodige de rest komt heus wel een keer.
Heel veel sterkte morgen met het gesprek want ook dat zal niet makkelijk zijn denk ik.
Succes meid !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 14:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Heb inderdaad het hoognodige gepoetst en gestofzuigd. En nog even voor een uurtje mijn bed ingedoken! Voelde me helemaal bleggh. Nu zijn we op visite bij mijn ouders, nog even over het gesprek van morgen gehad, dat lucht op. Mn vader had lekker gekookt. Dit is uiteindelijk hoe mn dag eruit zag.

Ochtend: Shake
Lunch: Shake
Tussendoor: Halve ananas, banaan
Diner: Gekookte aardappel, gebakken zalm, tartaarsaus, venkel, worteltjes
Tussendoor: Bakje aardbeienkwark

Drinken: water, (+ granberry concentraat)

Vanochtend mn hardloopronde niet hard gelopen maar gewandeld met de hond, precies 5 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 18:27    
Vrouw Weeggegevens   eef69
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Kijk en ondanks je rotdag je toch mooi aan je dieet gehouden.
Goed van je !

Succes morgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 19:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjulliewel voor de steun!

Inmiddels gaat het beter. Voel me weer vrolijker en het gesprek zal vast goed komen morgenochtend.

Het dieet gaat prima, zo lang ik niet te weinig eet hoef ik geen koek of snoep.. Dus dat zit wel goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2015 20:48    
Vrouw Weeggegevens   De27
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Heftig hoor meid, wat naar dat je dat moest herbeleven aai
Goed plan van je om maar 1x extra tussendoor te wegen. Heb dat voor mezelf nu ook afgesproken. Zo frustrerend als je verwacht na een goeie dag te zijn afgevallen en de weegschaal blijft gelijk staan (of nog erger).

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2015 7:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Sterkte vandaag meis.
Het zonnetje schijnt vandaag voor jouw.

Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2015 7:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ochtend: Shake
Tussendoor: Bakje aardbeienkwark
Lunch: Shake
Tussendoor: Tosti ham/kaas, chilimayo
Diner: Lasagna, best veel (lievelingseten)

Drinken: Water, flesje holy soda

Het gesprek vanochtend viel reuze mee, we zijn ook al een heel eind opgeschoten in het afhandelen van het ongeluk 6 jaar geleden, dat voelt fijn. Nog een paar eindonderzoeken in het ziekenhuis en het dosier kan gesloten worden, eindelijk.

Vandaag rustig gehad op het werk, ik ben benieuwd naar morgen. De locatie waar ik morgen sta heeft maar een klein buitenterras.

De roeitrainer stond bij thuiskomst al geinstalleerd op de logeerkamer, wat een verrassing!! Snel aan de slag ermee. Vanavond op visite bij 2 kennisjes, gezellig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2015 17:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 14 van 29