Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Modifast

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MamaAnnelies
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Nou gister de knoop doorgehakt en echt besloten om het afvallen anders aan te gaan pakken. Via mn diëtiste pakket modifast aangeschaft voor 2 weken, omdat ik niet langer wilde wachten, kon ik het pakket gelukkig gisteravond nog ophalen. Vandaag begonnen met intensive op basis van 800 kcal. Maar jeetje dat valt wel zwaar zeg. Zeker omdat de rest van het gezin gewoon eet natuurlijk..dus ja werd gelijk behoorlijk op de proef gezet. Ik mag dus 4 producten per dag en groente of bouillon.
Tot een uur of half3 ging het na 2 shakes redelijk goed, maar kreeg toen zo een zeurend knagend gevoel... pfff er lag nog komkommer die is dus opgegaan!
In de avond nog een shake en dan zou ik later nog wat mogen... maar ja de boys in huis hadden besloten pizza te willen eten Verward
Ik nog maar wat groente aangeschaft maar kon het maar moeilijk weerstaan, helaas dus toch een klein puntje gegeten en besloten mn 4e shake ter compensensatie maar niet op te drinken.

Ben benieuwd of er meer mensen zijn die recent zijn begonnen met modifast en hoe het jullie vergaat?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 jun 2019 21:32    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Modifast werkt goed als je doet zoals ze zeggen en groenten mag dus waarom maak je niet lekker groentensoep, als je groenten door de blender doet is die dikker er romiger bv courgette smullen

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 6:00    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed dat je meteen bent begonnen!!

Niks is zo lastig als met kinderen in huis pffffffffffffff. Apart koken, al die lekkere geuren.
Probeer van een nood een deugd te maken! Ik lees dat je wel groenten of bouillon mag. Er zijn heel veel lekkere KHA dips te vinden op yoghurt/kwark basis. Lekker met paprika (rood, geel of een lekkere puntpaprika). Maak je eigen salade met komkommer en paprika met een KHA dressing.
Of iets met courgette, bleekselderij.
Wees creatief, dat gaat je kracht worden!

Ook zou ik zeggen, pak af en toe eens een frietje, of een pizzapunt. Juist dan ga je het volhouden. Kleine stapjes naar een nieuw en gezond eetpatroon.
Hoewel Rome ook niet in 1 dag is gebouwd zouden we dat graag wel willen Lachen Lachen Lachen Lachen Lachen

Heel veel succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 7:42    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Modifast werkt goed als je doet zoals ze zeggen en groenten mag dus waarom maak je niet lekker groentensoep, als je groenten door de blender doet is die dikker er romiger bv courgette smullen

Succes

Daar had Ik echt niet aangedacht! Bedankt voor de tip!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 8:26    

Reageer met quote
Dank je Cheatday! Ga zeker ook salade maken.
Gister geen boodschappen gedaan en beetje naïef te denken dat ik dat toch wel moest redden met die zakjes. Vandaag een nieuwe uitdaging want we eten bij mn schoonmoeder en die verwacht wel dat je eet.... véél eet. Die ene keer maakt niet uit zegt ze dan... we gaan zien hoe dat zal gaan. Mijn schoonfamilie komt uit Kroatië en alles draait om eten Verward

Net toch maar ff op de weegschaal gestaan en er toch 1,2 kilo af! Lachen niet slecht op de eerste dag! Dat geeft moed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 8:30    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Schep je bord vol met groenten zo denken ze dat je veel eet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 02 jun 2019 11:37    

Reageer met quote
Lachen mn uitje naar schoonmama redelijk overleeft. Beetje kippensoep genomen alleen de bouillon uitgefilterd, en een shake gedronken. Verder heel de avond heerlijk buiten gezeten, zodat ik niet in de verleiding kwam chips of koekjes te pakken, uiteindelijk een half handje notenmix, dus ben tevree. Ze snapt nu ook wel dat ik wat moet doen, ze schrok wel van mn gewicht, denk dat dat ook hielp.
Dan vandaag was al een stuk makkelijker, heel de dag gewerkt, Dan ook niet zo in de gaten. alleen koken voor de rest van het gezin is inderdaad een uitdaging, maar zet gewoon wat worteltjes en snoeptomaatjes naast me tijdens koken Lach
Tot zo ver ff een update van mijn modifast avontuur.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 jun 2019 21:04    

Reageer met quote
Erg blij Erg blij Erg blij vanochtend toch even gewogen mijn vaste weegmoment is eigenlijk op vrijdag maar goed... sta nu op 122,4 dus gaat goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 4:34    
Beheerder
Beheerder

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 04 jun 2019 4:40    

Reageer met quote
Nou de eerste week zit er op. Niet helemaal tevreden, had er meer van verwacht dan de 3,3kilo die ik verloren heb. Maar goed ben benieuwd wat mn diëtiste vanmiddag er van zegt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 5:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 1 van 4