Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Modifast

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   MamaAnnelies
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Wouw dank je voor je bemoedigende woorden Cheatday! Ga er gewoon van Schaam Schaam Erg blij
Diëtiste had afgebeld vrijdag dus ga a.s maandag.
Ga normaal elke vrijdag.

Klopt het is zo meer behapbaar.

Dank je wel!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 8:43    

Reageer met quote
Helaas een week van stilstand, hoewel mijn vetpercentage lekker naar beneden ging, steeg het vochpercentage, helaas resulteerde dit in stilstand...
Drinken drinken drinken.... tja... vind dat dus zó moeilijk. Wordt nog wel een dingetje met het komende weer Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 7:37    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wellicht kan je kleine flesjes water overal neerzetten als ze leeg zijn weet je of je genoeg hebt gedronken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 10:19    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Drinken heb ik gelukkig geen problemen mee, hoewel thuis moet ik het wel in de gaten houden. Dan heb ik soms de neiging om er niet aan te denken waardoor ik ś avonds in 1x een grote plens drink.

Thuis heb ik ook een anderhalve liter fles staan met water die aan het einde van de dag leeg moet zijn.

Snap dat het een tegenvaller is aai
Komende week schouders er onder en er weer voor gaan! Hopelijk, ondanks de hitte, komende week een mooi resultaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jun 2019 18:05    

Reageer met quote
Ik heb 2 grote drinkflessen van 750 ml. Die ga ik zo vullen en naar mn werk meenemen. Eind van de dag moeten ze leeg zijn. Rollende ogen

Thuis is voor mij ook lastiger dan denk ik er ook veel te weinig aan.

We gaan gewoon weer verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 jun 2019 4:31    

Reageer met quote
Lachen eindelijk onder de 120. Deze week even de laatste week, gaan lekker op vakantie, daarna de draad weer oppakken. Streef er naar niks tot max 1kg aan te komen in die periode. Meestal lukt dat wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 11:18    
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
cheerleader cheerleader Goed bezig!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat geven.
Hoelang gaan jullie op vakantie? Dat is een mooi streven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 16:42    

Reageer met quote
Oh ruim een maand, lekker ff bij tanken! Zeker een heerlijk gevoel! Na vakantie weer lekker verder! Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 17:12    

Reageer met quote
Pfff lang afwezig geweest... ik zag het ff niet meer zo zitten, onze vakantie was behoorlijk een domper, eerste reisdag was mijn man in Duitsland in het ziekenhuis beland, uiteindelijk konden we gelukkig de volgende dag onze reis voortzetten, aangekomen,bleek het weer tegen te vallen, het zou een weekje strand moeten zijn, maar viel tegen. Vervolgens in ons huis in het buitenland aangekomen, bleek door noodweer zoveel schade dat we de rest van de weken alleen maar bezig zijn geweest met herstelwerkzaamheden... nah ja... terug op werk ook genoeg mee gemaakt. was blij met 2 weekjes kerstvakantie beetje bij komen van alles en goede gesprekken gehad. Voel me in ieder geval een stuk beter, maar ja... alles wat er af was er dik weer bij gekomen, as op vakantie zelfs nog afgevallen! Helaas zit ik nu op 125,4! Moet mn ticker nog aanpassen. Gister dus opnieuw begonnen met modifast want dat ging vorig jaar voor de zomervakantie eigenlijk wel redelijk goed... ben benieuwd!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 22:59    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Niet leuk voor je maar nieuw jaar nieuwe kansen succes en welkom terug
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 07 jan 2020 23:50    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4