Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Modifast

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Cheatday
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Geschokt 3,3 kilo(!!!!!!) in 1 week tijd en niet tevreden Geschokt Hoeveel had je dan verwacht? 5 kilo?

Dit is een super start! Schitterend begin om rustig naar je einddoel te cruisen.
Hoe is het vanmiddag bij je diëtiste gegaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 jun 2019 20:15    
Vrouw Weeggegevens   MamaAnnelies
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Cheatday, Eigenlijk idd wel rond de 5 verwacht.

Nou die zei eigenlijk hetzelfde als jou. was daar iets meer afgevallen 3,8 kg. plus dat ik zaterdag gestart was dus was resultaat van 6 dagen.. het komt ongeveer neer op 600gr. per dag en dat was boven gemiddeld.
Mijn beeld was echt verkeerd had mijn verwachtingen te hoog staan.
Schaam Schaam

Mag nu nog 1 week zo door en dan afbouwen met die zakjes. Dus ja nog ff volhouden zo. Al die zoete drankjes zijn wel wat saai aan het worden. Snap niet dat ze wat meer smaken soep hebben maar goed er zit gelukkig een soort kipcurry soep tussen das wel fijn voor de afwisseling

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 7:19    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
In mijn herinnering mag je bij Modifast mager bouillon met groente lekker voor de afwisseling
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 12:07    

Reageer met quote
Ellen schreef:
In mijn herinnering mag je bij Modifast mager bouillon met groente lekker voor de afwisseling

ja klopt maar ik reageer nogal op zout met vocht vasthouden dus doe af en toe wel maar met mate een opkikkertje met wat rauwkost. Zal van de week idd ook eens soepje maken met groenten en bouillon.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 12:37    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Opkikker is bremzout
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 14:50    

Reageer met quote
Ellen schreef:
Opkikker is bremzout
ja weet het maar was/ben gek op cup a soup champignons, daar moest ik sowieso mee stoppen, opkikker mocht dan weer wel maar is zout idd, (deed voor modifast koolhydraatarm) maar ja... tijdens werk wel ff welkom.. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 08 jun 2019 16:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik snap je wel aai , ook al in eerste instantie.

Juist als je met zo iets als Modifast, weightcare, camebridge etc begint verwacht je de eerste week echt een mega klapper (hoewel ik dat 3,3 kg overigens wel vind Cool ).
600 gr per dag is wat "normaal" is om een week af te vallen, eigenlijk zelf 500 gr.
Wees trots op jezelf, je hebt het wel gedaan Kampioen

Ik weet niet waarom ik de eerste week zoveel ben afgevallen (behalve dat ik het zowat begaf van de honger en daarom ook al heel snel meer groenten en fruit ben gaan eten wat zou "mogen").

Probeer ook kleine doelen voor jezelf te stellen die makkelijk haalbaar zijn. Dat motiveert!
Ik zelf heb stapjes van 5 kilo en daar stel ik ook mijn ticker op in. 5 kilo vind ik overzichtelijk en volgens mijn ticker ben ik al meer afgevallen als wat ik nog zou moeten. Lachen Lachen .
Ben ik dan een keer "niet zoveel" afgevallen maakt het minder uit omdat mijn doel nog prima in zicht is.
Ook heb ik bv geen 95,00 kg, maar 94,9 omdat ik onder die 95 wil zitten. Iets psychologisch voor mij. Zodra ik onder de 94,9 zit laat ik mijn ticker nog een week staan, en dan de volgende stap 89,9 (onder de 90 kg).

Heel veel succes!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 8:52    

Reageer met quote
Dank je Cheatday.

Goede tip om de stapjes kleiner te maken. Ga eens kijken of ik mn streefgewicht kan aanpassen, ooit kom ook ik wel onder de 100, maar dat lijkt nu nog zóó ver weg, laat ik eerst maar eens in de buurt van de 115 komen Duizelig en dan idd 114,9 klinkt mooier Lachen maar wel meer behapbaar dan die 99!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 jun 2019 13:13    

Reageer met quote
Deze week was zwaar. Ik had lunche-/werkafspraken, waardoor ik niet volledig aan de shake kon. Maar gelukkig nog wel wat er af gekregen, we gaan gestaag door Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 jun 2019 19:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Toch een prachtige 1,1 kg Applaus Applaus
Super netjes, zeker omdat je zelf aangeeft dat je een lastige week achter de rug hebt.
Ga je komende week naar je diëtiste toe?

Goed van je dat je je ticker hebt aangepast! Dit ziet er een stuk bemoediger uit. Haalbaar, geeft energie en geeft moed dat je dit makkelijk gaat redden.
Je hoeft nog "maar" ............ en vul de rest maar zelf in. Zul je zien dat vanaf volgende week het aantal kilo dat je bent afgevallen groter is als wat je nog moet/wil. Dat is een heerlijk gevoel en zo blijf je dan verder gaan. Wat je bent afgevallen is groter als wat je nog moet/wil.

Heel veel succes weer komende week!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 jun 2019 7:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4