Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

dagboekje Marianne

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianne
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gok

Reageer met quote
Hoi,
Ik ben echt een beetje depri hoor. De weegschaal is dus gestegen. Wel niet veel, maar voor mijzelf is elke ons teveel. Ik houd me volgens mij goed aan alles, drink meer dan genoeg en dan dit. Ik Hoop dat het volgende week weer anders is. Ik zal proberen vol te houden. 'K ga vanavond de andijvie met kipshoarma eten, met zelf gemaakte knoflooksaus uit het eerste boek. 'K ben erg benieuwd, vooral ook hoe de rest van de fam. het vind......

Groet,
Marianne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2012 17:24    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
De kracht van gok is het kh uurtje, dat gebruik je niet. Yvonne is dar geen voorstander van, ik ook niet trouwens, kh heb je nodig. Je eet nergens fruit en nergens overige kh. En helaas hoort schommelen er nu eenmaal bij...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2012 17:36    
Vrouw Weeggegevens   naataalie

Dieet: GOK

Reageer met quote
Het lijkt wel of je aan het lijnen bent...niet doen hoor, wel vet eten en 1 kh uurtje per dag, anders gaat je lichaam in de spaarstand en verbrand je niks meer.

als je doet wat je altijd deed, zul je krijgen wat je altijd kreeg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 okt 2012 18:08    
Vrouw Weeggegevens   marianne

Dieet: gok

Reageer met quote
Hoi,

Dank voor jullie commentaar. Ik ga hier zeker wat mee doen. Het klopt dat ik eigenlijk helemaal geen kh eet. Ik zal een kh uurtje inplannen. Dat doe ik in het weekend toch al wel. Ook zal ik beter op m'n fruit proberen te letten. Ik vergeet het gewoon. Gelullig zie ik wel verandering aan mijn lijf! Dat vind ik fijn want daar doe je het toch ook wel een beetje voor.......
Nog een vraagje. Sinds het overlijden van mijn schioonmoeder eet m'n schoonvader hier drie keer per week mee Cool . Nu wil hij dolgraag een keertje een chineesje trakteren. Wat kan ik dan als beste eten? Ik ben gek op nasi met tjaptjoi. Verder doet het me allemaal niet zoveel. Weet iemand hier iets op? En zit in kroepoek veel kh? Het wordt toch van garnalen gemaakt?
Nou Tot later.
Marianne.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2012 12:11    
Vrouw Weeggegevens   naataalie

Dieet: GOK

Reageer met quote
Gewoon lekker chinees meeëten met de kroepoek en de volgende dag weer gok.
Tuurlijk ben je dan de volgende dag iets aangekomen, maar dat komt van de kh en de vetsin en het zout enz, dat is er dan echt zo weer af omdat dat vocht is.
Als je te streng word en je jezelf af en toe niet iets gunt hou je het niet vol.
Gewoon af en toe zondigen op speciale momenten moet kunnen...als het maar niet 2 of 3 x in de week gebeurt.
Neem bijv op verjaardagen wel een stuk taart, maar bewaar het voor in je uurtje, dat maakt gok nou juist zo lekker, dat je dat soort dingen best af en toe kan doen, zolang het maar af en toe is.

als je doet wat je altijd deed, zul je krijgen wat je altijd kreeg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 okt 2012 12:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Pagina 3 van 3