Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 926, 927, 928
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Weegclubfan voor het leven

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Wat een geheugen Vlinderrr! Op mijn gezicht een grote big smile..

Niet om het gewicht dat ik intikte overigens. Werk aan de winkel..
Deze week water drinken en extra letten op bewegen. Ik wou gisteren al starten met wandelen, maar het regende. Voor deze week ga ik naast het wandelen ook maatjes regelen die met me mee kunnen lopen. Vanavond ga ik dan maar voor het eerst sinds twee (!) jaar naar de wandelgroep van de atletiekvereniging

We hebben voor de tweede lockdown nog samen meegelopen met de conditiegroep. Dat was de eerste activiteit naast de therapieën van mijn man. Helaas moest dat toen weer stoppen door de avondklok en eerlijk gezegd heb ik het wandelen daardoor verleerd.

Wandelen is om twee redenen goed voor me: ontspanning - ontstressen en beweging.

Ik ga ervoor, en garde! (of hangaar zoals ik even dacht toen ik het woord zocht in mijn hoofd) Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 6:09    
Vrouw Weeggegevens   vlinderrr

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jammer van de kilo's mamdarijntje, maar wel heel fijn dat je er weer bent, jij kunt dit!

Hangaar! Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 10:05    

Reageer met quote
Wandelen bij de vereniging lukte niet, na mijn werk moest ik boodschappen doen en alles wat mis kon gaan en vertraging op kon leveren heb ik uit de tas getrokken..
Fietssleutel kwijt bij de groenteboer (twee tassen omgekiept en nagezocht, alle jaszakken nagelopen en tussen de voorraad mondkapjes gezocht) Gelukkig hielp de groenteboerin me zoeken en bleek de sleutel op de grond te liggen..
Boodschappenbriefje kwijt bij de supermarkt (1 tas omgekiept en doorzocht, portemonnee uitgeplozen) bleek het briefje tussen de mondkapjes te zitten in mijn zak..

Soms is het gewoon heel ingewikkeld allemaal.

Maar mijn doel 5000 stappen ruimschoots gehaald: 7414. En dat zonder de vereniging op een gewone werkdag. Dankzij de pauzewandeling tijdens de middagpauze..

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 20:26    

Reageer met quote
Hihi.. Hangaar Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 jan 2022 20:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 926, 927, 928
Pagina 928 van 928