Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 920, 921, 922
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sjaan Badmuts
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Precies zoals Geke zegt! Je doet het goed!!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 27 nov 2019 20:04    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoe gaat het nu met je?

Veel succes met de punten en de keuzes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Oef, de week vloog voorbij, jammer!

Vorige week woensdag hield ik me niet aan mijn plan, de donderdag ging goed, vrijdag ook maar het weekend weer niet, maandag nam ik taartt en dinsdag sloot ik af met een gezellig meidefilmavondje met mijn dochterdie alleshad voorbereid als verrassing, incl popcorn en zelfgebakken browny. Alles goed en wel maar ook vandaag heb ik geen plan en echt het komt door drukte en stress.
Zo mooi gisteravond, ik had het echt nodig
Ik ga nadenken en kom dit weekend met een herpak. De komende dagen blijf ik op drinken letten en ga ik weerpunten tellen. Maarik heb hetecht druk nu, feestdagenstress en heel druk ophet werk

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019 12:18    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lieve Mamdarijn,

wilde dit even met je delen, kijk vooral het filmpje eens, dat vond ik zo verduidelijkend! Gaat vooral over waarom we steeds in de valkuilen trappen.

Liefs, Kaktus

https://www.ad.nl/koken-en-eten/waarom-sommige-mensen-meer-last-hebt-van-het-jojo-effect-dan-anderen~aa37a3f7/

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 dec 2019 13:17    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Hey Kaktu! Wat leuk je te zien! Ik ga later op de dag het filmpje even kijken, mijn man wordt anders wakker en dat is zielig natuurlijk!
Ik was echt lekker en gemotiveerd van start gegaan, maar ik merk dat ik nu echt geen weerstand heb tegen al het lekkers. Op mijn werk sla ik dagelijks twee tot drie keer lekkers af, maar ik zit teveel en als ik wegloop van mijn scherm raak ik best veel tijd kwijt merk ik omdat ik dan ook uit mijn concentratie ben.

Ik ga zoeken naar goede oplossingen, merk dat ik best veel steun heb aan regels. Zo drink ik nu weer goed dankzij de bewustwording door het puntensysteem.

En ik moet blijven richten op gezond willen leven. Zo moeilijk als er zoveel niet gezonde dingen langskomen!

Was ik maar weer lekker slank, dan voelde ik me vast fitter.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 dec 2019 5:43    
Ervaringsdeskundige

Reageer met quote
Dit schreef ik net in het puntensprintje, maar ik plak het ook even in mijn boekje

Naar aanleiding van een prachtige foto van Odette met mist...

Ik zat ook opeens in de mist, alle eendjes zwommen in het water, en ik was opeens de puntjes op de i kwijt. Allemaal omdat ik net als Luna teleurgesteld was in mezelf, m’n lijf en de resultaten.
Het begon met negatieve gevoelens, daarna spanningen op het werk, drukte thuis en ook een beetje opstand in mijn hoofd: arme ik nam de regie en elk draakje nam het stuur over terwijl ik achter in de bus ging zitten.

Dit weekend ga ik weer fris en fruitig nieuwe plannen maken. Want een verloren week hoort er gewoon bij. Het is zoals het is. En dat het misging, nou dat zie ik dan maar als een uitdaging om de draad weer op te pakken. Positief puntje: in twee weken tijd ben ik gestart met extra drinken en ben ik me nog steeds helder en scherp bewust dat een glas leeg moet. Ben van 1 leeg glas per dag naar vijf lege glazen gegaan en dat is super.
Ik ga mijn kuikentje weer toepassen, voor vandaag want sint heeft nogal veel lekkers rondgestrooid in alle hoeken.. zowel op het werk als thuis, we zijn echt super verwend door werkgevers, opdrachtgevers en relaties

Eentje mag en is genoeg, kies ik voor pepernoot of eetrust, voor chocola of eetrust, gevuld speculaas of.. etc. Eentje per gelegenheid of eentje per dag?
Ik voel bonuspunten opkomen voor de dag dat ik kies voor niets extra’s. Eentje mag, maar geentje levert extra punten op

Was het maar zo simpel. wacht.. zo simpel is het!
Weet je wat? ik start gelijk.. nieuwe ronde, nieuwe kansen.

De mist lijkt op te trekken
It’s a brand new day!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 dec 2019 6:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 920, 921, 922
Pagina 922 van 922