Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: EGA
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Mamdarijn (EGA)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 896, 897, 898
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
7 ons eraf, goed gedaan Mamdarijn!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018 19:32    
Vrouw Weeggegevens   Sjaan Badmuts
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik ben het vergeten vanmorgen!!! Schaam Schaam Morgen geef ik het door!
Jij gaat goed, hou vol!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2018 22:09    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Thanx!

Ik was oprecht bezorgd of ik wel afviel met de kleine stappen die ik heb gezet. Maar het werkt dus: geen koek of snoep als tussendoortjes en geen traktaties meedoen, en na 20.00 niet snacken.
Dat het werkt maakt me wel gelukkig. Maar het was lastig, heel lastig.

Dinsdag kregen we een hele berg sintsnoep op het werk. Er werd eerlijk gedeeld, pepernoten, choconoten, gevuld speculaas, banketstaven.. En telkens weer zei ik ‘Nee, dank je wel’

Niemand vond dat erg, hadden zij lekker meer. En ik vond het jammer.. want ik had er echt zin in!

Maar nu vind ik het niet meer erg Erg blij Erg blij

Gisteren ging minder goed. Ik was te moe om om 9 uur te wandelen, en het middagloopje viel in het water. Ook tussendoor gesnoept, niet veel, maar het is niet nodig. Dus vandaag en de rest van de week weer goed opletten.
De spiegel geeft nog niet het beeld dat ik in april had, en dat wil ik echt terug. Dus ik hou me aan mijn plan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 7:27    
Vrouw Weeggegevens   Heidefiets
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Hi Mamdarijn,

Kom weer even kijken..

Helaas herkennen velen van ons dit. We vallen, maar gaan door. Dat is onze kracht, Mamdarijn. Na verleidingen of fouten, de knop omzetten.

Ik doe dat zelf ook al jaren. De twijfel, de spijt en dan toch de moed om door te gaan.

Maar het goede nieuws is, wij sterke vrouwen met een doel voor ogen kunnen dat.

Be positief and Keep on going!

Heidefiets

Motor Heels on Wheels!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 nov 2018 10:28    

Reageer met quote
Wat goed dat je dinsdag al die snoeperij aan je voorbij hebt laten gaan! Zo moet dat dus!

Af en toe een misser mag hѐ, maar het mag geen gewoonte worden.

Kom op hѐ, jij kunt dit. Laat het maar zien!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 02 dec 2018 4:05    

Reageer met quote
Weekje stil gestaan met je gewicht, zie ik. Geeft niks, het is in elk geval niet rood!

Dankjewel voor je lovende woorden in mijn boekje.
Ik heb er ook zo van genoten, dat jullie erbij waren. Echt, dat was heel fijn!

i
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 dec 2018 14:12    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn
Ervaringsdeskundige

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Gisteravond kerstboekjes ingepakt met een stel meiden uit de kerk. Klaar voor het kinderkerstfeest.. Nu mijn rol voor de musical nog uit het hoofd leren en de kerstboom optuigen en dan komt het goed met kerst Erg blij

Vanochtend ging ik voor controle naar de oogarts en ging ik het ziekenhuis uit met een afspraak voor een operatie. Ik ben helemaal van slag.
Ik had de laatste tijd veel zichtklachten, maar dacht dat dit door de schemering kwam. Op mijn werk hebben we zelfs het computerscherm aangepast met grotere letters.

Maar nu blijk ik staar te hebben. Vandaar dat ik minder goed zie. Alleen, ik dacht dat staar iets was waar alleen oude mensen last van kregen. Mijn man zei opgewekt dat ik ook al best oud ben, lekker dan. Ik voel me nog een jonge griet, 52 is toch niet echt oud?? Tja.. alles is betrekkelijk..

Gelukkig was hij mee, omdat ik moest druppelen en dan is terugfietsen niet fijn. En nu is het extra fijn dat hij er bij was, want ik kwam gelijk in een malle molen terecht, moest beslissingen nemen en heb een afspraak gemaakt. 21 januari wordt mijn rechteroog geopereerd en vier weken later mijn linkeroog.

Ik ben helemaal van slag, de operatie duurt maar een kwartier, maar ik vind het zo eng, een operatie aan mijn oog.. Jakkes, ik moet echt even bijkomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 12:23    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
dat is zeker schrikken Mam Geschokt
mij lijkt het ook eng maar ik hoor niets dan goeds over de ingrepen...je ziet erna weer als een*jonge blom* Lachen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 12:31    
Vrouw Weeggegevens   Sjaan Badmuts
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ik snap helemaal dat je er tegenop ziet!! Ogen zijn zo kwetsbaar voor je gevoel. Maar inderdaad, heel veel positieve ervaringen in de omgeving en Nee, 52 is nog niet oud Lachen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Dauphine
Ervaringsdeskundige

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
k Snap dat dat even schrikken is, maar je bent gewoon jong hoor. Staar let niet zo op leeftijd al horen we het wel steeds van "ouderen". Wat we ook steeds horen is dan mensen er enthousiast over zijn en veeeeel beter kunnen zien. Maar toch: sterkte!! ( lijkt mij ook eng hoor).

Zonder strijd geen overwinning (Sine pugna , non victoria)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 12 dec 2018 15:44    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 896, 897, 898
Pagina 898 van 898