Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboekje Hermie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 203, 204, 205  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Hermie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten (kcal tellen)

Reageer met quote
Emke schreef:
Ziet er echt wel goed uit hoor.

Heb trouwens een antwoord van Wieckse Witte gekregen op mijn vraag over de hoeveelheid kh: 3,5 per 100 cc

Dat is dan niet zo mooi,dat er in het boekje staat dat er 0 in zit Huil huil

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 18:20    

Reageer met quote
Fenny schreef:
Hoi josephine. Lekker voor je. zo'n lijst.

Wist niet dat je ook al jaren bezig bent met afvallen. Zo leer ik nog eens wat.

Ik ben al aan het lijnen vanaf 1970 Sip met ups en downs en ach wat kan het mij schelen,ik doe niet meer.

In 1975 voor de eerste keer Atkins,(onder doktersbegeleiding)maar toen was er geen vervolg van hoe nu verder en ook de vitaminen waren er niet zo veel dan nu.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 18:24    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Josephine1950 schreef:
Fenny schreef:
Hoi josephine. Lekker voor je. zo'n lijst.

Wist niet dat je ook al jaren bezig bent met afvallen. Zo leer ik nog eens wat.

Ik ben al aan het lijnen vanaf 1970 Sip met ups en downs en ach wat kan het mij schelen,ik doe niet meer.

In 1975 voor de eerste keer Atkins,(onder doktersbegeleiding)maar toen was er geen vervolg van hoe nu verder en ook de vitaminen waren er niet zo veel dan nu.

'Aait Vedan', kortgezegd, de WAV. Voor de mensen die het Twents niet beheersen, aait vedan betekent zoiets als 'nooit ophouden, steeds doorgaan'. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 18:27    

Reageer met quote
Ellen schreef:

'Aait Vedan', kortgezegd, de WAV. Voor de mensen die het Twents niet beheersen, aait vedan betekent zoiets als 'nooit ophouden, steeds doorgaan'. Erg blij

WAV? Wie Goat Aait Vedan? Of waar staat de W voor?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 18:40    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Josephine1950 schreef:
Ellen schreef:

WAV? Wie Goat Aait Vedan? Of waar staat de W voor?

Weet ik niet, heb het ergens weggeplukt Schaam Schaam
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 04 mei 2007 19:21    
Vrouw Weeggegevens   Wizz

Dieet: ZERO carbs - NUL koolhydraten

Reageer met quote
hoe is het nu met het schilderen Josephine? zet je de ramen wel open nu het regent? die stank moet er uit, is ongezond - maar dat weet je vast zelf ook wel!
Ik heb de quilt in de gang gehangen, nog niet helemaal zoals ik het wil, klusjesman is nog niet weer geweest, maar krijg er al heel veel lovende commentaren op! Ik zeg er altijd bij dat jij hem voor me gemaakt hebt, ik geniet ook elke keer weer van de kleuren! Prachtig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 10 mei 2007 8:53    

Reageer met quote
Wizz schreef:
hoe is het nu met het schilderen Josephine? zet je de ramen wel open nu het regent? die stank moet er uit, is ongezond - maar dat weet je vast zelf ook wel!
Ik heb de quilt in de gang gehangen, nog niet helemaal zoals ik het wil, klusjesman is nog niet weer geweest, maar krijg er al heel veel lovende commentaren op! Ik zeg er altijd bij dat jij hem voor me gemaakt hebt, ik geniet ook elke keer weer van de kleuren! Prachtig!

Fijn dat je zo kunt genieten van de quilt. Ik kom momenteel bijna niet aan quilten toe. De rozenquilt voor mijn zus is nog niet af Huil huil .

Schilderen doe ik niet de hele dag hoor. Alleen op zaterdag als het mooi weer is,zodat alles open kan.
Ik heb vorige week zaterdagmorgen weer een binnendeur geschilderd en ik moet beneden nog een uitzetraam, maar dat kon zaterdag niet omdat de wind daar precies op stond en het waaide nogal dus heb ik die maar laten zitten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 mei 2007 18:52    

Reageer met quote
Even melden dat we er een kleindochter bij hebben.Ze heet Lara,weegt 7 pond en is met de keizersnede ter wereld gekomen.Verder is alles goed.

Laatst aangepast door Hermie op di 15 mei 2007 9:56, in totaal 6 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2007 16:54    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/Baby/geboorte77.gif[/img] van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lara. Wens de moeder een voorspoedig herstel

[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/Baby/minivoetjes2ya.jpg[/img]
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2007 17:02    
Beheerder
Beheerder

Reageer met quote
Geweldig, gefeliciteerd [img]http://s65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/Baby/th_baby0201.gif[/img] dat je nog veel mag genieten
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 mei 2007 18:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27 ... 203, 204, 205  Volgende
Pagina 26 van 205