Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek veggie Micha1

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Update: nu 75,3. Heb dus een maand geschommeld tussen 75 en 75,5. Nu gaat het echt weer beter, en heb er weer zin in. Mijn wijze van Weight Watchers volgen is veranderd: eet slimmer en veel gevarieerder. Heb bijvoorbeeld de twee boterhammen waar ik de dag mee begon verwijderd. Die namen meteen 1/3 van mijn dagtotaal weg. Nu eet ik bijvoorbeeld vis en wat aangemaakte coleslaw, wat goed combineert. Het aantal punten is zeer gering, dus ik kan wat meer lekkere dingen eten gedurende de dag, dat is wat prettiger. En zo heb ik meer dingen aangepast, waardoor het allemaal wat leuker is .
Wel, op naar de 0,5 kilo gewichtsverlies, dus 3 november zou ik dan ongeveer 74,8 willen wegen.
Iedereen , Dipinipini , Eefje, Netjevetje, etc., succes !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 okt 2016 10:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Update: heb voor het eerst sinds een maand weer meegedaan met het wegen bij de Weight Watchers. Toch nog een ons eraf.
De maand stilstand welke ik nodig had is dus goed gelukt. Na 4 kilo gewichtsverlies in 1 maand, wilde ik gewoon stabiliseren om weer bij te komen. Ben alweer 3 dagen bezig, gisteren weer eens 20 km gefietst.
Mijn modem is stuk, dus dit gaat per (ouderwetse) tablet, hahaha. Iedereen succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 okt 2016 10:48    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
pas op de p[laats is wel eens goed,nu weer lekker doorpakken Uitlachen

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 okt 2016 9:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dipinipi, als altijd ben je weer erg supportive, bedankt ! Ga me eens in jou verdiepen ook.
Het gaat goed, was vanochtend 74,7 , dus weer 3 ons eraf.
Ben weer gestart, en zal het nu beter doen dan die 1e maand, want ik eet veel gevarieerder, en pas de smartpoints methode veel verfijnder toe, waardoor je wel lekkere dingetjes kan eten, maar niet zoveel. Voor de rest gewoon intelligent eiwit in kleine beetjes eten, , dat is immers (o.a.) waar de smartpoints op gebaseerd zijn. Gaat veel beter nu.

Micha1
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 okt 2016 14:24    
Moderator

Reageer met quote
de smartpoints straffen suiker en alcohol behoorlijk af dus dan pak je wel iets gezonders Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 okt 2016 15:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Dipinipi,

Ik gebruik helemaal geen alcohol, en in het geheel geen suiker !

Bij mij waren het de koolhydraten in brood, pasta, rijst etc. die me moe , sloom en dik maakten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 okt 2016 19:02    
Moderator

Reageer met quote
dat scheelt al een hoop....en ja ook van pasta ed kan je last hebben

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 30 okt 2016 20:01    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Update, vanochtend 74.5, dus na een maand stilstond rond de 75 - 75.5, is het dieten weer goed bezig. Begon 23 augustus met 79.1 kilo. Heel blij.
Dipinipi, bedankt voor je commentaartjes, en Eefje ook. Verder op de dag zal ik weer reageren. Nu geen tijd.
Veel succes iedereen !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 nov 2016 12:10    
Vrouw Weeggegevens   Eefje0812
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gaat lekker dus! Heerlijk om dan die grens van 75 te doorbreken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 nov 2016 12:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Update: ja hoor, daar hebben we het dipje. Eerst wel 5 ons afgevallen, mooi onder de 75: namelijk 74,5. Gisteren een dagje niet genoteerd, en hup, de fout in. Mijn eigen soep is zoutloos, maar ik heb een bord ''tomatensoep'' gegeten in een cafe. Het was zout en eerlijk gezegd vies en kostte maar liefst E 6,75. Denk dat daar de fout zit. Ook mijn groente samosas van Soto , hoeveel punten is dat: 3 ? Heb er 1 op. Dan nog een chocoladekoekje, dat is teveel blijkbaar. Mooi. We zijn weer bij de les.
Iedereen succes !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 nov 2016 9:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 4 van 6