Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Morgen, dinsdag is het een week geleden dat wij onze dierbare zoon,broer en ome Peter op zijn laatste reis hebben begeleid.
Eerst wordt je nog geleefd door allerlei dingen die geregeld moeten worden, maar nu komt stukje voor stukje het besef dat hij nooit meer terug komt en wordt de pijn van het verlies steeds erger.
Toch wil ik proberen om mijn gewicht weer onder controle te krijgen.
De laatste weken alleen maar thuis gezeten en voor Peter met heel veel liefde gezorgd,
Nu moet ik wel weer naar buiten om toch weer dingen te doen zoals boodschappen b.v.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 20:20    
Vrouw Weeggegevens   Meeri
Weegclubfan voor het leven

Dieet: low carb

Reageer met quote
Ach mijn lieve Sunny wat een verdriet voor jou en je naasten. Kussen

Het ergste wat een moeder kan overkomen is bij jou gebeurd.

Heel veel sterkte met het dragen van dit verdriet.

(Sorry dat ik het vandaag pas lees Schaam Schaam)

Een dikke knuffel van Meeri
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lieve Sunny,

Ik moest zondagavond zo aan je denken. Zag een programma van BNN wat een hele goede recensie had gekregen over o.a. een jonge man met een hersentumor.

Ik vind het knap dat je probeert de draad weer op te pakken, maar je zal uit het zwartste gat wat er bestaat moeten klimmen.

Ik hoop dat jullie bij elkaar ook troost kunnen vinden. Jij hebt hem verzorgd. Bij jou thuis? Woonde hij alleen? Heb je een partner die je hielp? Wat was de diagnose? Is er bekend waardoor de tumor kon ontstaan? Geen nieuwsgierigheid hoor Sunny, maar ik heb zelf ook een dochter verloren en kan enigszins je verdriet, je wanhoop voorstellen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 jan 2008 23:55    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hier heb ik geen woorden voor. Zit ik te miepen over mijn (bijna) volwassen apekoppen, het is niets met wat jij nu meemaakt.
Veel sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 15 jan 2008 8:42    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dinsdagmiddag eerst naar de notaris en daarna naar de bank geweest. Juist op deze dag, maar gelukkig is mijn jongste zoon mee gegaan.Er moet zoveel geregeld worden en ik ben er met mijn hoofd niet aldoor bij .Deze nacht voor het eerst alleen geweest
nou niet helemaal, want Gerard had mij hun hond gebracht als gezelschap voor de nacht.
Woensdagmiddag kwam mijn schoondochter met Lara en Isa
Lara wou bij oma blijven slapen ,dus dat was een fijne afleiding.
Vanmiddag is Jeanette terug gekomen ,dus nu even een nachtje gezelschap. Ik ben nl. nog nooit echt alleen geweest er waren altijd wel een aantal dieren.
Morgen zien we wel weer verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 22:08    

Reageer met quote
Sunny schreef:
Dinsdagmiddag eerst naar de notaris en daarna naar de bank geweest. Juist op deze dag, maar gelukkig is mijn jongste zoon mee gegaan.Er moet zoveel geregeld worden en ik ben er met mijn hoofd niet aldoor bij .Deze nacht voor het eerst alleen geweest
nou niet helemaal, want Gerard had mij hun hond gebracht als gezelschap voor de nacht.
Woensdagmiddag kwam mijn schoondochter met Lara en Isa
Lara wou bij oma blijven slapen ,dus dat was een fijne afleiding.
Vanmiddag is Jeanette terug gekomen ,dus nu even een nachtje gezelschap. Ik ben nl. nog nooit echt alleen geweest er waren altijd wel een aantal dieren.
Morgen zien we wel weer verder.

Goed zo Sunny. Leef het leven dag bij dag. Niet vooruit kijken, alles in het nu. Wat ontzettend lief van je kinderen. Met je mee naar de notaris, een "troosthond" brengen en zelfs een lief kleindochtertje bij je! Heel lief!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jan 2008 22:17    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vrijdagavond was een gezellige avond . veel gelachen met de vrienden van Peter die heel veel anecdotes doorspekt met Peter zijn bijzondere humor.
Zaterdag de eerste verjaardag van Gerard waar zijn broer niet
lijvelijk bij aanwezig was. Toch voelden wij zijn aanwezigheid,
en hebben ook veel over hem gepraat.
Daarna een moeilijke nacht. Het besef begint wel steeds meer door te dringen dat Peet niet terug komt.
Morgen weer een nieuwe dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 21:07    

Reageer met quote
ja, morgen weer een nieuwe dag.... Zonder Peter. Diep ademhalen en doorgaan. Maar 't valt niet mee.

Wat fijn dat de vrienden van Peter gezellig over hem kwamen praten: dat zijn echte vrienden.....

Sterkte Sunny!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 23:22    
Vrouw Weeggegevens   Hetlukt
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Sunny, ik heb bewondering voor je, hoe je het nu per dag bekijkt. Fijn zulke goede vrienden van je zoon - het lijkt me heel fijn om juist ook de leuke, goede herinneringen te kunnen blijven delen.
aai

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 jan 2008 23:31    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag bezoek gehad van de huisarts Hij wilde weten hoe het nu ging .Vond ik wel fijn,juist vandaag. Verder kwam een nichtje vanmiddag nog langs en vroeg een vriendin of ze langs mag komen vanavond. lieve mensen allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 jan 2008 20:33    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 7 van 21