Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ines
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Heel veel sterkte.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 nov 2007 11:28    
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Vandaag was een ontspannen dagje .
We zijn gezellig naar de jaarmarkt in Assen geweest , mijn zoon Peter , dochter Jeanette en ik .
Lekker gewinkeld, koffie gedronken en natuurlijk gebak erbij.En
Oliebollen gekocht, dit is een jaarlijks terugkerende traditie.

Morgen de kleinkinderen halen, ik verheug me daar nu al op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2007 20:06    
Onbekend   ChrisjeXXL

Reageer met quote
Leuk zo n dagje , maar de lijn komt dat wel goed zo , met gebakje en oliebollen ? Vraag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 07 nov 2007 20:43    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat komt wel goed als je het maar niet elke dag doet, Op basis van mijn gewicht mag ik 26 points en die heb ik dus niet gehad.
Vandaag weer netjes volgens de lijst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 08 nov 2007 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Sunny schreef:
ja dat komt wel goed als je het maar niet elke dag doet, Op basis van mijn gewicht mag ik 26 points en die heb ik dus niet gehad.
Vandaag weer netjes volgens de lijst.

En het was traditie zei je, en tradities moet je in ere houden! Als het maar bij 1 traditie per jaar houdt Lachen Lachen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2007 12:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na 2 weken afwezigheid ben ik er weer.
Van 12 - 19 november ben ik een weekje naar Texel geweest samen met mijn dochter . Peter was een week met een vriend naar Tenerife, naar de zon en met 30graden Cool . wij dus naar de kou en wind Lach We hebben letterlijk uit kunnen waaien en hebben eigenlijk maar 1 dag gehad dat we onze regenpakken nodig hadden. Ook zijn we naar Ecomare geweest en hebben nog wat cultuur opgedaan(musea).De sinterklaas intocht vond plaats in het dorp waar wij een huisje hadden gehuurd en hebben we dus vanaf de dijk kunnen volgen.Mijn jongste zoon was dat weekend ook bij ons met zijn gezin want mijn schoondochter was zondag jarig en had geen zin om haar verjaardag uitbundig te vieren ze werd n.l.30.
Mijn kleindochter vond het dus ook fantastisch. Zondags naar het strand met zijn allen in Koog en lekker gedold.
Maandag weer naar huis en daar aan gekomen met voorhoofdsholte ontsteking maar dat is nu ook weer zo goed als over. Dus weer over naar de orde van alle dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007 20:48    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Hoi Sunny wat gaat de tijd snel he
Fijn dat het leuk was op Texel en minder leuk dat je er ziek van terug kwam.

Hoe gaat het met het afvallen ? Je hebt al een poosje geen gewicht ingestuurd, geloof ik.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 26 nov 2007 21:15    
Vrouw Weeggegevens   Libby

Dieet: Alles met mate

Reageer met quote
Fijn weer eens wat van je te lezen Sunny! Lekker, een weekje weg naar Texel, ff uitwaaien kan nooit kwaad, jammer dat je met een vol hoofd terugkwam Huil huil

De vraag die Meeri stelt, wilde ik net ook stellen dussuuhhhhh ....?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 nov 2007 13:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Libby schreef:
Fijn weer eens wat van je te lezen Sunny! Lekker, een weekje weg naar Texel, ff uitwaaien kan nooit kwaad, jammer dat je met een vol hoofd terugkwam Huil huil

De vraag die Meeri stelt, wilde ik net ook stellen dussuuhhhhh ....?

Ik zou het niet weten. heb 2 weken geen weegschaal betreden maar ik ben bang dat het ondanks het vele lopen niet zo gunstig is .
Als ik niet zo lekker ben gaat het met m`n gewicht ook niet zo goed .
morgen weet ik meer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2007 1:06    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou het is nu wel duidelijk Uitroep 2,3 kilo erbij . dat is dik balen . Had verwacht dat er misschien 1 kilo bij zou zijn ,maar dit niet. Okè we hebben `s avonds wel een glaasje rode wijn gedronken maar daar is het dan ook vakantie voor Ook hebben we zaterdag avond een etentje gehad bij de griek ter ere van de verjaardag van mijn s
schoondochter maar gezien alle gesjouw langs het strand in weer en wind .......nou ja volgende week beter.
Deze week wordt het ook niet zo`n goede week .Morgen naar Hollyday On Ice voorafgegaan of gevolgd door een etentje. Dit is nog een verlaat verjaardags kado voor mij van de kinderen,Dan zaterdag sinterklaas vieren met de kleinkinderen. Vanaf maandag maar even heel streng zijn tegen mezelf anders ben ik straks terug bij af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 nov 2007 23:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 5 van 21