Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
De groep is erg gezellig en de leidster ook.Ik voel mij er thuis en heb besloten om ook door te gaan als mijn 50% termijn erop zit.Had eerst in gedachten dat die 3 maanden voor half geld een mooie opzet was om weer op gang te komen maar ga toch gewoon door .Er moet toch wel heel veel nog af.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 03 apr 2017 15:53    
Vrouw Weeggegevens   Tusele
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
fijn dat je een leuke groep hebt!! hoe is het nu?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 apr 2017 14:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
De ene week gaat er meer dan een kilo af en de andere week maar 2 of 3 onsjes maar over het geheel ben ik erg tevreden Ben nu sinds ik naar de "club"ga 4.5 kg kwijt. En dat ondanks mijn boerenjongens pannenkoek en dito ijsje in mijn favoriete pannenkoek huis in Vledder afgelopen zaterdag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 8:49    

Reageer met quote
mooie resultaten!! volhouden hoor!! Fijn dat dit werkt voor je

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 apr 2017 9:56    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
steun van de groep helpt,zeker als er een goede leidster voor de groep staat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 10 apr 2017 11:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vandaag weer op de weegschaal geweest. Het gaat nog steeds goed.1,1kg eraf. wil nu eindelijk eens proberen om ervoor te gaan.Proberen is weer niet een goede motifatie.Proberen wil zeggen dat ik er geen vertrouwen in heb dat het gaat lukken.Het MOET lukken allicht met vallen en opstaan maar die eindstreep moet toch een keer te zien zijn .Kom op meid je kan het!!!.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 12 apr 2017 11:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na de pasen een weekje vrij genomen en naar de camping gegaan samen met mijn dochter.Het was dan wel geen fietsweer maar wel een week van ontspanning.Even geen post bezorgen was heerlijk.Niet veel ,maar toch 3 ons afgevallen . ik ben tevreden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 01 mei 2017 21:26    

Reageer met quote
mooi die 3 ons!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 mei 2017 13:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
vorige week 1,5 kg aangekomen.Met het schoonmaken van de buitenkant van de stacaravan mijn knie overbelast.Heb daar al enige jaren artrose aan maar heb er weinig last van.Nu dus wel en dat veroorzaakt problemen met afvallen, ben veel minder mobiel en de medicatie bevorderd het afvallen ook niet. Deze week toch weer 800 gram eraf.Ik ben weer tevreden. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 10 mei 2017 14:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
12 mei 2017 voor de laatste keer mijn post bezorgd.Moest stoppen van huisarts en fysiotherapeut. het gaat me nog steeds aan het hart omdat ik het ondanks dat ik het geld nodig had ook heel graag mocht doen.Gelukkig is mijn hypotheekrente met de helft verminderd zodat ik nu niet naar de voedselbank hoef.Veel stress gehad doordat eerst mijn zoon geopereerd moest worden aan een hernia wat niet van een leien dakje ging.Daar 6 weken in huis geweest. toen 2 weken bij mijn dochter die geopereerd moest worden aan de urinebuis wat helemaal niet goed ging ,Ze is er nog meer incontinent van geworden dan het al was.Ze moet nu nog een keer.Om het drama 2017 compleet te maken is er de dag voor kerst ingebroken in onze caravan en zijn de beide electrische fietsen meegenomen Niet dat ze er iets aan hebben want de accu`s ,opladers,sleutels,computers en zelf de fietstassen liggen bij mij thuis omdat de fietsen opgehaald zouden worden.Omdat ik niet zonder e-bike kan dus ook de caravan weg moeten doen omdat het stageld nu niet meer opgebracht kan worden.Nu gaan we weer proberen om af te vallen ook met begeleiding van de huisarts.hoop dat 2018 beter wordt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 13:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 16 van 21