Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
Oh, dat is zeker handig om te weten, gaat inderdaad een stuk sneller.En wat al die andere boekjes betrefd als je die sluit heb ik dan alleen dit dagboek of ook een eetdagboek zoals eerder? Rollende ogen Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 26 okt 2014 21:45    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
De link van dit dagboek staat in je profiel de ander zakt weg
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 26 okt 2014 22:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Na de laatste maanden samen met m`n dochter op de camping te zijn geweest dit weekend voor het eerst weer alleen.Dat is wel even wennen geweest.Zaterdag ging het niet zo soepel maar zondag ging het een stuk beter.De weegschaal is vanmorgen ook een stuk vriendelijker dan vorige week. toen woog ik 114.5 en nu 113.2kg.Vanmorgen als ontbijt een lijnzaadpapje. De lunch bestond uit2 vezelcrackers met boter.gerookte zalm met mosterd-dillesaus ( gok 1). Heerlijk.Vanavond garnalensalade (gok1) Lijkt me ook erg lekker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 27 okt 2014 13:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zo, het begin gaat weer goed.Ik ben tevreden.Wat kan een mens toch lekker eten en ook nog afvallen.Nu ik voorlopig volgens de voorbeeld lijsten eet ben ik erachter gekomen dat ik toch te veel at.Ben ook even gaan bijhouden hoeveel caloriën ik naar binnen werkte en daar zat hem de kneep.zo, nu eerst even de folders bezorgen, heb ik alweer mijn buiten beweging gehad en ook nog wat geld verdiend.Ha,ha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2014 11:00    
Vrouw Weeggegevens   Ankaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gokish

Reageer met quote
Goede berichten dus!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 nov 2014 11:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het gaat gelukkig nog steeds goed.Het gaat wel niet zo snel als ik zou willen,maar het gewicht gaat toch naar beneden.Als ik het goed nakijk zie ik dat ik op 2 januari 2013 129,9 kilo woog ga ik toch maar goed.
1-11-2011 zag ik dat ik voor het laatst 109.kilo was.Dus doorgaan !.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 03 dec 2014 12:36    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoera!!.
Ik ben blij precies 109.kilo.Dus het gaat nog steeds goed.
Afgelopen week ook veel beweging gehad.Veel post dus bezige bij .Volgens de stappenteller van de Weight Watchers die ik nog vaak gebruik heb ik dinsdag en vrijdag per dag ruim 15 kilometer afgelegd.`smaandags met de folders ca.9-10 km. dus weer beweging genoeg. Ook de hometrainer weer aan het werk gezet op de dagen dat ik niet naar buiten hoef. Fitness

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 15 dec 2014 9:31    
Vrouw Weeggegevens   De27

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Goed bezig! Applaus

Never Never Never give up.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 dec 2014 9:51    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het blijft huilen met de pet op., dat gewicht van mij.Ik heb nu de stap genomen om weer naar de Weight Watchers te gaan omdat ik er alleen niet uitkom.Het gaat 2 weken goed en dan sluipt de klad erin.Het contact met andere mensen heb ik blijkbaar toch nodig, bovendien is het er ook gezellig.Ik had op 15-2 2017 mijn "supergewicht"bereikt van 128.1kg. Piepen als een roestige motor en achter adem bij 1x de trap op lopen was wel de druppel.Nu vandaag toch tevreden met 122.7kg..Ik heb nog een lange weg te gaan, maar ben op de goede weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 29 mrt 2017 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Tusele

Dieet: Cure4life

Reageer met quote
goed besluit zo te lezen!! Ik hoop dat je een leuke groep getroffen hebt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 31 mrt 2017 8:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 15 van 21