Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sunny

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sunny
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Low carb

Reageer met quote
lieve Jentina

Deze eerste moederdag zonder Peter was ook erg verdrietig,maar mijn jongste zoon had mij gevraagd om moederdag bij hem en zijn gezin door te brengen samen met mijn dochter.en zo werd het toch een dag met een zilveren randje ook omdat Peter altijd in onze gesprekken een grote rol speelt.
waardoor hij toch aanwezig was.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 mei 2008 19:15    
Vrouw Weeggegevens   Linda
Weegclubfan voor het leven

Dieet: bakker/eet beter leef beter

Reageer met quote
hoi jenny
ik lees nu pas voor het eerst in jou boekje
wat een groot verdriet zeg
van hieruit een dikke knuffel
liefs linda

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 mei 2008 19:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Lieve Mathilde,
Sorry dat ik wat laat reageer, maar Peter z'n server was gecrashd voordat dat weer helemaal in orde was duurde even.Nu antwoord op je vraag, ja ik kan hier blijven wonen.Het wordt geen vetpot maar ik heb ook niet zoveel nodig.Het oppassen gaat nu erg goed, je moet eerst wennen en je ritme vinden maar nu gaat het goed,het zijn zulke schatten, zonder die twee zou het nog moeilijker zijn.
Het enige wat nog steeds niet wil is mijn bloeddruk, nog steeds veel te hoog .
Mathilde, JIJ bedankt voor de gedichten van JOUW Catharina Mayra, als jij ze niet op de site had gezet hadden wij ze niet gekend en nooit geweten wat een bijzondere vrouw zij was.
Ik haal nl. veel troost uit de gedichten
Jenny

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 13 mei 2008 19:40    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben boos, verdrietig en depressief, Ik voel me een zeur.
Mijn bloeddruk leek goed te gaan , maar dat duurde maar 1 dag.
De volgende dag moest ik voor bloedsuiker controle en bleek na meting dat de bloeddruk al weer veel te hoog was. Volgens de huisarts ben ik te veel met Peter bezig, maar er zit geen knop in mijn hoofd die ik naar believen uit kan zetten.Vanmorgen weer moeten komen om de bloeddruk te laten meten en ja hoor wéér een pil erbij .het kan niet op .Het is nu eenmaal een moeilijke tijd vooral als het mooi weer is.Peter was n.l. dol op BBQen en dat roept toch veel emotie en verdriet op.Ik weet wel dat ik veel heb om dankbaar voor te zijn ,maar het helpt niet.De vijver die is geworden zoals Peter hem mooi gevonden zou hebben,Mijn "nieuwe auto' tje die ik vrijdag krijg de kleinkinderen, de 2 andere kinderen,het huis enz. enz. maar ik voel me alleen maar moe. Nou ik heb wel weer genoeg gezeurd ,dus stop ik ermee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 20:21    
Vrouw Weeggegevens   Linda

Dieet: bakker/eet beter leef beter

Reageer met quote
een dikke knuffel voor jou
en je mag hier best je verdriet delen hoor
is echt niet erg lucht je hart maar flink
liefs linda

Groetjes Linda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 21:36    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote
Lieve Jenny, kom maar lekker "zeuren" hier. Zulk diep verdriet gaat niet zomaar over...ook al heb je veel goede dingen om je heen...Ik vind je trouwens helemaal NIET zeuren maar je gevoelens uitspreken...

Een hele dikke knuffel van mij voor jou.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 21:50    
Vrouw Weeggegevens   Fabiooltje

Dieet: Bij diëtiste (vegetarisch)

Reageer met quote
Lieve Jenny,

Ik ben het met Meerie eens: kom hier maar lekker vertellen hoe het met je gaat. We horen het graag. 't Is en blijft ook zo heel triest, dat gaat niet meer over. Goed zelfs, dat je nog de zonnige kant van het leven probeert te zien.
En wat zijn je andere kinderen lief voor je! Dat vind ik wel weer heel lief van hen; en dat vind jij vast ook. Ze proberen je te helpen.

Wist je dat je voor kinderopvang betaald kunt krijgen? Ik las het laatst weer in de krant, dat het nog steeds mogelijk is... Of hadden we het daar al over gehad?

En die bloeddruk... dan heb je maar even een extra pilletje nodig! Dat helpt om je langer zo gezond mogelijk te houden. En hij kan er misschien wel weer af, als je weer wat meer rust krijgt. Nu nog niet... dat duurt nog wel eventjes...

Heel veel liefs,

Fabiooltje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 mei 2008 23:08    
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
Lieve Jenny, je zeurt niet. Je hebt verdriet om het verlies van je zoon. Jullie levens waren met elkaar verweven, als de één wegvalt kan de ander echt niet zomaar door. Je werled stort in en dat die bouw je cht niet zo maar éven'weer op. Dat heet veel tijd nodig. Je komt hem elke dag weer tegen in en bij alles wat je doet. Logisch toch, hij was je zoon. Die huisarts weet niet waar hij het over heeft. Logsch ben je veel met hem bezig en dat helpt je ook om het te verwerken en het een plekje te geven.

Ik zou zeggen, neem voor je lichamelijke gezondheid gewoon wat je voorgeschreven krijgt en probeer eerst maar eens een beetje rust te vinden. Hoe moeilijk het ook is, probeer te accepteren wat er gebeurtd is anders kun je het geen plekje geven. Neem de tijd ervoor, wat anderen ook zeggen. En dan komen daarna de pillen wel weer. Wie weet heb je ze dan ook niet meer nodig.

En je komt hier gewoon je hart luchen en je gevoelens uitspreken als je daar behoefte aan hebt. Niemand vindt je een zeur.

Dikke knuffel van mij.
Liefs Jentina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 mei 2008 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Passie

Dieet: south beach

Reageer met quote
Lieve Jenny,

Gefeliciteerd met je verdaardag.
Ik hoop dat het inmiddels wat beter met je gaat???
Laat je gauw wat horen.

Liefs jentina

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 14:58    
Vrouw Weeggegevens   Meeri

Dieet: low carb

Reageer met quote

Lieve Jenny,van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Een dikke knuffel voor jou op deze moeilijke dag. Kussen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 10 jul 2008 18:49    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 12 van 21