Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van Sandra :) in strijd tegen de kilo's met Modifast

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Crebster
Weegclubfan voor het leven

Dieet: maaltijdvervangers (Gezond eten)

Reageer met quote
ohlalala schreef:
O ik zie juist dat de ticker nog niet aangepast is , gaat het niet automatisch? Jeuk

Nee, ik geloof het niet, dan moet na het invullen van je gewicht weer naar je dagboek en even op CTR + R drukken. Dan vernieuwt het zichzelf weer. Doe ik altijd na het wegen en dan laat ie het laatste goede gewicht zien.

Wat die bruiloft betreft, Dafne Dekkers zegt altijd: Al neem je van alles de helft, dan gaat het zeker goed. Ha ha ha...Maar het helpt wel. Ik eet zaterdags gewoon, maar wel van alles minder, ik val gewoon nog af. En nog wat.....Een boost is ook heel goed, dan gaat je lichaam weer lekker aan de slag, want omdat je zo weinig binnen krijgt, gaat ie in de slaapstand, als het ware....dus af en toe iets meer, is in dit geval niet erg, maar voor het beste resultaat, helemaal geen koolhydraten eten en heel veel water na de bruiloft.

Groetjes van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2013 8:53    
Vrouw Weeggegevens   ohlalala
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Modifast

Reageer met quote
oo super dat wist ik niet van die ctr + R , juist gedaan en voila staat erop Cool Erg blij Mercikes

Jaa dat ga ik ook zo doen van alles beetje misschien alleen een stuk vlees en salade en een klein beetje taart Lachen Lachen en s'morgens een shake verder (behalve op het bruiloft ) niets dan water , joopt dat het niet op de weegschaal te zien zal zijn of ten minste niet meer dan 500 gram Lach fingers crossed Uitroep

Ik laat het weten maar zie er toch naar uit om toch iets niet vloeibaar in mijn mond te steken mmmmmmm hehehehe

Ik vind dat je ook heel goed bezig bent ik ben ook van plan eens op 70 kilo om zaterdag bijvoorbeeld gewoon (wel minder en gezond) te eten maar ja tot dan is er nog veel werk aan de winkel Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2013 10:02    
Vrouw Weeggegevens   LaQueen
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zie dat je een mooi aantal grammetjes, of eigenlijk kan ik het wel gewoon kilo's noemen... ben afgevallen. Super op weg hoor!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2013 12:12    

Reageer met quote
ohlalala schreef:
oo super dat wist ik niet van die ctr + R , juist gedaan en voila staat erop Cool Erg blij Mercikes

Jaa dat ga ik ook zo doen van alles beetje misschien alleen een stuk vlees en salade en een klein beetje taart Lachen Lachen en s'morgens een shake verder (behalve op het bruiloft ) niets dan water , joopt dat het niet op de weegschaal te zien zal zijn of ten minste niet meer dan 500 gram Lach fingers crossed Uitroep

Ik laat het weten maar zie er toch naar uit om toch iets niet vloeibaar in mijn mond te steken mmmmmmm hehehehe

Ik vind dat je ook heel goed bezig bent ik ben ook van plan eens op 70 kilo om zaterdag bijvoorbeeld gewoon (wel minder en gezond) te eten maar ja tot dan is er nog veel werk aan de winkel Erg blij

Hallo wijfie,

Fijn dat het gelukt is met je ticker, dat moet je nu elke keer doen, als ie dat niet zelf doet, als je opnieuw je gewicht invult. Onthouden dus....

Je doet het toch heel erg goed en met zo'n feest moet je toch kunnen genieten. Ik weet van mezelf dat ik gewoon mijn shakes mee nam, overal en nergens. Echt hoor, was als de dood om uit de ketose te raken, ha ha ha....Het duurt zolang voordat je daar weer in zit, maar goed....Feest is feest en gewoon lekker doen waar je zin in hebt, het kan zelfs zijn, dat je toch heel erg weinig gaat eten die dag, omdat je een missie hebt en toch wilt afvallen. Ik ben benieuwd. Ha ha ha...

Heel veel succes hoor, je doet het gewoon heel goed.

Groetjes van Crebbie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2013 15:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Sandra!

Hier ben ik nog een keer...
Ik zou het leuk vinden als je meedoet aan mijn jongerensprintje. Lachen
Misschien tot snel in het sprintje?

Hier is de link: https://www.weegclub.nl/forum/jongeren-sprintje-18-25-jaar-met-kerst-5-10-kg-lichter-t44573.html
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 14 okt 2013 17:15    

Reageer met quote
Daaag iedereeen ,

Hier ben ik dan weer Lach

En heel erg ontgoocheld vandaag laat de weegschaal 89 zien Stom Schaam Schaam De muur! ik heb me toch wat laten gaan op de feest , wel niet zo erg maar ja ik kom nog niet bij dat het ineens 2 kg erbij komt ongelooflijk ... pffffffff maaar ja niets aan te doen vanaf vandaag weer netjes aan mijn shakes en nu tot kerstmis niets anders meer , het is gedaan wil zekeer nooit meer nr 9 zien en zo snel mogelijk van die 8 af ...

Allee ben wel nog meer gemotiveerd , en dat taart was wel lekker Stom lachje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 okt 2013 10:26    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ohlalala schreef:
Daaag iedereeen ,

Hier ben ik dan weer Lach

En heel erg ontgoocheld vandaag laat de weegschaal 89 zien Stom Schaam Schaam De muur! ik heb me toch wat laten gaan op de feest , wel niet zo erg maar ja ik kom nog niet bij dat het ineens 2 kg erbij komt ongelooflijk ... pffffffff maaar ja niets aan te doen vanaf vandaag weer netjes aan mijn shakes en nu tot kerstmis niets anders meer , het is gedaan wil zekeer nooit meer nr 9 zien en zo snel mogelijk van die 8 af ...

Allee ben wel nog meer gemotiveerd , en dat taart was wel lekker Stom lachje

Hoi hoi,

Waarschijnlijk houd je vocht vast of moet je misschien nog naar het toilet. Want 2kg voor 1 feestje kun je er niet bij aan (vr)eten! Dus kop op, goed drinken, lekker doorgaan met je dieet en dan is het over 2 dagen weer weg. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 16 okt 2013 11:49    

Reageer met quote
Ha ha ha....Dat kan zomaar gebeuren, veel water drinken, lekker fietsen of sporten en vanaf nu je heel goed aan je dieet houden, dan komt het echt wel goed. Dat heb je nu eenmaal met feestjes en je kan er moeilijk erbij gaan zitten als een zuurpruim.

Heeft het wel gesmaakt? Dan heb je tenminste genoten en nu een schop onder de kont en gaan!!!

...Weg met die kilo's. Je kunt het echt wel....Het resultaat is zo leuk, denk aan leuke kleding die je dan weer past.

Heel veel succes en nu de klem erop.

Doegies van Crebster
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 16 okt 2013 13:42    

Reageer met quote
Dag iedereen Erg blij

Hier ben ik weer en ja hoor heb het helemaal verpest Schaam Schaam nog iets nieuw over mezelf geleerd EENS AAN ETEN BEGONNEN MAAK IK HEEL MOEILIJK DAT KLIK WEER ...pfffffffffff Stom De muur! ...

Dus .... lekker 3 kg in totaal terug bij zit nu aan 90,5 Schaam Schaam ongelooflijk en ik was zo goed op weg ..... maaaaaaar heb eindelijk dat klik weer gemaakt en vanaf vandaag netjes aan de shakes begonnen alleen is het nu dat ik niet meer stop tot ik mijn doel heb bereikt want blijkbaar kan ik het niet bij een keer behouden .... tja moet wel zeggen om die 90 terug te zien op de weegschaal was tegelijk een teleurstelling als motivatie want ik wil het nooit meer zien , absoluut niet meer in mijn oude gewoontes vervallen .. Nee !

En ja als kers op de taart zijn van van 't weekend met aantal vrienden naar de zoo geweest en daar heb je zo een weegschaal dat uw gewicht met een dier vergelijkt , al mijn vrienden en mijn manlief erop stappen en zo een leuk diertje kwam tevoorschijn hoogstens een tijger en bij mij een babyolifant Geschokt . Ik kon er echt niet mee lachen , het was wel effe slikken !!!!

Maar goed tweede poging en de goede deze keer want ik heb besloten dat er geen plaats meer voor falen is .

pfffffff moet wel zeggen dat die shakes ineens beter smaken .... hahah dat zal zeker in mijn hoofd zitten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 okt 2013 10:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Balen zeg.... ik hoop dat je je weer goed herpakt! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 27 okt 2013 16:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 3 van 4