Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat is ook precies waar ik benieuwd naar ben met groentes en fruit en beperkt houdbare dingen. Ik ga het vanzelf zien morgen. Maar het lijkt mij dat ze daar toch ook wel rekening mee houden anders raken ze heel snel weer veel klanten kwijt vermoed ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 16:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag kwam mijn bestelling van Bol.com binnen. Ik had nog voor 50 euro aan cadeaubonnen dus een leuk cadeautje voor mezelf. Ik heb 3 boeken besteld die al een tijdje op mijn verlanglijstje stonden. 1 mandala teken boek "Werkboek heilige geometrie in de mandala", heb er al even doorheen gebladerd en er staan hele duidelijke stap voor stap uitleg en tekeningen in van hoe je ze kan tekenen. En naast de basismandala's staat er een hoofdstuk waarbij de geometrie wordt gekoppeld aan de chakra's. Heb nu al zin om aan een nieuwe mandala te beginnen.
Het tweede boek is ook een crea boek '101 mixed media techniques' ook dat heb ik al even doorgebladerd en er staan hele leuke ideeen en technieken in daar ga ik zeker veel plezier van hebben.
En het laatste boek had ik gisteren almeteen dat was een ebook, deel 3 van 'De verborgen universiteit' serie van Nathalie Koch een Nederlandse Fantasy schrijfster.
Ik heb ook nog een kaarten box besteld met Star Wars comics kaarten maar die komt volgende week pas.

Verder vandaag alvast begonnen met het bij elkaar zoeken en merken van hobbyspulletjes voor de freubel meeting van de postcrossing groep dit weekend. En nog wat afleveringen gekeken van Star Trek Voyager.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 20:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
2 eieren, casselerib
komkommer, tomaat, augurk

Lunch
Stamppot (vers gemaakt uit de vriezer)
runderhamburger

Tussendoor
2 crackers, pindakaas
nectarine

Avond
2 boterhammen, boter
kaas, hagelslag
3 rijstwafels, farmersalade, casselerib
komkommer, tomaat, augurk
groene knoflookolijven

Tussendoor
mandarijntjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 20:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een rustig dagje, vanmorgen werden mijn boodschappen van de jumbo netjes bezorgd. De groentes zowel vers als in zak zagen er goed uit en de houdbaarheidsdatums daar lijkt ook goed op gelet te zijn, ik zou in ieder geval zelf in de winkel ook gewoon dit hebben kunnen pakken. Ook het fruit zag er prima uit, niet al zo rijp dat je het meteen vandaag of morgen op zou moeten eten. En de bananen zelfs nog groenig zoals ik ze zelf ook altijd koop. Zelfs de avocado hoeft niet meteen op. Het enige was dat ik 1 ding miste in mijn bestelling, een zak glutenvrije broodjes. Maar dat is prima opgelost toen ik er over belde. Helaas waren de broodjes niet op voorraad in het filiaal waarvandaan ze bij mij bezorgen maar er was wel nog glutenvrij brood dus hebben ze die later op de dag nog na bezorgd. Wat mij betreft dus zeker voor herhaling vatbaar.

Verder heb ik vandaag nog even lekker zitten freubelen en weer een ATCtje gemaakt. En nog wat spullen bij elkaar gezocht voor de freubelmeeting van zondag. Als het goed is heb ik alles nu wel bij elkaar, heb er in ieder geval al heel veel zin in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017 21:43    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
sojayoghurt, beetje dadelstroop
zonnebloem en pompoen pitten en lijnzaad
1 kiwi

Lunch
Zelfgemaakte groente-tomatensoep (uit de vriezer)
bakje rijsttoastjes, filet americain

Tussendoor
2 crackers, pindakaas
1 nectarine

Avond
2 boterhammen, boter
kaas, kipfilet
3 rijstwafels, filet americain
stukje kip
kommetje gazpacho

Tussendoor
komkommer, tomaat, wortel, augurk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017 21:46    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
De 1e indruk is goed dus.
Ik houd het in mijn achterhoofd.

Ook jou wens ik een heerlijk weekend.
Veel liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 jul 2017 22:30    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Fijn dat het allemaal goed ging en de Jumbo is ook zeker een winkel waar je er volgens mij wel op kan vertrouwen dat ze dat voor je regelen, zoals bij het glutenvrije brood.

Wens je morgen heel veel plezier bij de knutselclub!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 11:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je juffie dat gaat zeker wel lukken.

@Duffy Lachen knutselclub, hahaha, wij noemen het gewoon een freubel meeting Lachen En we hebben er allemaal heel veel zin in. Zo meteen nog even broodjes uithalen want de glutenvrije broodjes daar waren helaas op maar heb er gelukkig weer wat in de vriezer liggen na de bezorging van de Jumbo.

En jippie dit is mijn 1000ste berichtje hier op het forum, toch best wel rede voor een klein feestje cheerleader cheerleader cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Smile

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 18:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag begon met slecht nieuws, kreeg een appje van een vriendin dat haar vader gisteren is overleden. Dus ik ben vanmorgen nog even op en neer gestrompeld naar het bloemenwinkeltje hier op de hoek voor een condoleance kaart.

Vanmiddag zijn mijn ouders nog even langs geweest. En ik heb nog wat kaartjes uitgezocht en geschreven en de laatste spulletjes bij elkaar gepakt voor morgen. En verder wat geïnternet en nog wat afleveringen van Star Trek gekeken.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers, mager leverpastei
1 nectarine

Lunch
kip, olijfolie, zoetzure saus, beetje sojasaus
courgette, aubergine, paprika, ui, knoflook, kruiden

Tussendoor
druiven

Avond
2 boterhammen, boter
kaas, kipfilet
3 rijstwafels, filet americain
stukje kip
komkommer, tomaat

Tussendoor
wortels, banaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 22 jul 2017 21:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 97, 98, 99 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 98 van 132