Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Dat hoop ik ook Duffy want als ie niet meer te maken is moet ik dus weer helemaal opnieuw een aanvraag procedure in en daar zit ik eigenlijk niet echt op te wachten. Dat was de eerste keer ook al zo'n gedoe namelijk.

Ik heb niet gekleurd Duffy, heb hem alleen getekend. Op een of andere manier blijven mijn getekende mandala's altijd een tijdje liggen voor ik ze ook daadwerkelijk inkleur. Ik moet morgen eerst nog naar de Osteopaat en daarna ga ik ook heerlijk rustig aan doen, beetje schrijven, freubelen en of kleuren. En vooral alle gordijnen ramen en deuren dicht laten tot het een beetje afkoelt later in de avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 22:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Kaya schreef:
Wat balen van je stoel zeg. Hopelijk kunnen ze hem snel maken want dit is wel heel onhandig voor je.

Leuk die Mandela's maken! Ik doe ze wel eens inkleuren, vind ik heerlijk ontspannend.

Ik vind ze zelf tekenen ook heel ontspannend en ik volg ook gewoon werkbeschrijvingen waar stap voor stap wordt uitgelegd welke stappen je moet volgen hoor. Als het je leuk lijkt om het ook eens te proberen zoek dan eens op mandala academie, zij maakt elke week een gratis filmpje voor you tube met een duidelijke werkbeschrijving en ze laat ook meteen zien hoe je de opzet daadwerkelijk maakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 22:09    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
marianneke81 schreef:
Kaya schreef:
Wat balen van je stoel zeg. Hopelijk kunnen ze hem snel maken want dit is wel heel onhandig voor je.

Leuk die Mandela's maken! Ik doe ze wel eens inkleuren, vind ik heerlijk ontspannend.

Ik vind ze zelf tekenen ook heel ontspannend en ik volg ook gewoon werkbeschrijvingen waar stap voor stap wordt uitgelegd welke stappen je moet volgen hoor. Als het je leuk lijkt om het ook eens te proberen zoek dan eens op mandala academie, zij maakt elke week een gratis filmpje voor you tube met een duidelijke werkbeschrijving en ze laat ook meteen zien hoe je de opzet daadwerkelijk maakt.

O wat leuk. Ga ik opzoeken. Als ik het misschien niet leuk vindt vindt mijn oudste dochter het misschien wel wat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 jul 2017 22:27    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Veel succes met je stoel Marianneke, en met je gewicht.
Veel liefs.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 13:16    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt Juffie, gaat vast goed komen.

Vanmiddag is er dus iemand langs geweest voor mijn trippelstoel. Helaas was hij niet ter plekke te maken omdat het geen gevalletje accu's vervangen was, maar dat had ik eigenlijk ook al wel verwacht want als het aan de accu's had gelegen dan had hij nog wel iets gereageerd en niet totaal niks meer gedaan. Ik heb nu een leenstoel, helaas had hij geen elektrische leenstoel meer want die had hij al bij iemand achtergelaten vandaag. Dus nu heb ik er een met een gasveer, dus die hoog laag functie zal ik niet heel vaak gebruiken want dat is voor mij best zwaar. Maar met deze kan ik in ieder geval wel weer normaal trippelen. En nou maar hopen dat mijn eigen stoel snel weer is gemaakt want die heeft hij meegenomen naar de werkplaats.

Verder vandaag behalve vanmorgen nog naar de osteopaat weinig gedaan. Ik heb voor het eerst een online bestelling geplaatst bij de Jumbo dus vrijdag worden mijn boodschappen voor de verandering eens bezorgd. Ben heel benieuwd. Voordeel van de Jumbo boven de AH is, buiten de grotere selectie aan glutenvrije producten, dat je er niet meteen voor 70 euro moet bestellen voor ze het komen bezorgen. EN er is vast altijd wel iets wat ik of mijn ouders ofzo kunnen gebruiken van de producten die je erbij kan bestellen zodat er geen bezorgkosten bij komen. Als het goed gaat dan wil ik 1 keer in de maand ofzo bij de Jumbo bestellen dan kan ik daar meteen mijn brood en andere speciale glutenvrije spullen mee bestellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 21:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
sojayoghurt, dadelstroop
1 banaan

Lunch
Zelfgemaakte aspergesoep (uit de vriezer)
kaas

Tussendoor
nectarine
2 krackers, pindakaas

Avond
2 boterhammen, boter
kaas, farmersalade
1 ei, casselerib
komkommer, tomaat, wortel

Tussendoor
amandelmelk
nectarine, kiwi

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 21:31    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben wel benieuwd hoe je dat bevalt dat thuis bezorgen, ik heb het nog nooit gedaan, online bestellen maar het lijkt mij toch wel handig!
Balen van je stoel, wel fijn dat je een leen stoel kon krijgen al is hij niet electrisch, het maakt het verplaatsen in ieder geval een stuk makkelijker.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 jul 2017 22:00    

Reageer met quote
Ik ben ook erg benieuwd hoe het bezorgen door Jumbo bevalt.
Het enige dat me tegenstaat is de houdbaarheidsdatum.
In de winkel kies ik de meest gunstige.
En kies ik het mooiste fruit/groente.

Laatst aangepast door Pianojuffie op do 20 jul 2017 12:18, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Ik heb ook wel eens boodschappen laten bezorgen. Vind het wel fijn als je wat meer hebben moet inderdaad, dan hoef je alleen groente en fruit nog maar bij te halen.
Juffy: meestal letten ze daar ook wel op enanders kun je het altijd bij de notities zetten of ze bellen als je niet tevreden bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 10:10    

Reageer met quote
Dank je Duffy.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 jul 2017 12:19    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 96, 97, 98 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 97 van 132