Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Wat leuk, een dagje naar de Efteling!
En knap dat je het meteen weer oppakt! Duim

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jun 2017 21:38    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Dat is dé manier, Marianneke.
Genieten is niet verboden.
Efteling, leuk hoor.
Fijne avond en een goed weekend

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 18:58    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt dames, alleen is het niet helemaal gelukt met het normaal oppakken van de punten enzo. Gisteren een halve doos dropjes leeggegeten, niet zo handig om die te dicht bij te laten staan..... zucht. Maar goed ze zijn op dus kan ik er ook geen meer pakken. En met afvallen schiet het ook niet echt op al blijf ik wel redelijk stabiel het blijft schommelen rond de 100 maar zou zo graag nog wat meer eraf hebben. Volgende week ook maar eens overleggen met mijn dietiste wat ik het beste kan doen, ik zit er toch aan te denken om of met dagpunten naar beneden te gaan of eens te kijken of ik er met eventuele adviezen van de dietiste misschien op een andere manier nog wat af kan krijgen. Komt vast wel goed maar blijkbaar zit ik nu in een afvaldip, maar ben wel al ruim 16 kilo afgevallen en dat is voor mij al een hele prestatie tot nu toe.

Vandaag een rustig dagje, wat kaarten bij elkaar gezocht om morgen mee te nemen naar een postcrossingmeeting hier in de stad. Lekker dichtbij huis dus. Naar afleveringen van Star Trek Voyager gekeken. En mijn eerste grote diamond painting werd thuis bezorgd, heel toevallig tegelijk met de bakjes om de losse steentjes per kleur in te doen. Dus ik heb de steentjes in de bakjes gedaan voor zover ze er in pasten en heb alvast een klein stukje van de painting gemaakt. En vanavond lekker nog even tv kijken en dan op tijd naar bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 19:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van woensdag 15 juni

Ontbijt
3 crackers 2
30gr 30+ kaas
1 banaan 0

Lunch
Spinaziestamppot (zie 22-4) 5
218gr gegrilde kipdrumsticks 8,5

Tussendoor
1 kaascracker met pindakaas 2
kiwi, nectarine 0

Avond
2 boterhammen 95gr 5,5
3 rijstwafels 2
10gr boter 1
30gr 30+ kaas 2
40gr rookvlees 1
25gr javaanse kipsate salade 2
komkommer, tomaat, wortel, augurk 0

Tussendoor
fruit 0

Dagtotaal 31

Tussendoor veel te veel dropjes nog naast wat hierboven staat.

Laatst aangepast door marianneke81 op vr 16 jun 2017 20:05, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 19:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr leverkaas 3
1 banaan 0

Lunch
60gr miniwraps 3
olijfolie 1
150gr shoarma 4,5
82gr mais uit blik 1,5
25gr knoflooksaus 2
roerbakgroente, sla, kruiden 0

Tussendoor
1 kaascracker 2
1 nectarine 0

Avond
2 boterhammen 68gr 4
10gr boter 1
3 rijstwafels 2
30gr 30+ kaas 2
15gr rookvlees 0,5
20gr leverkaas 2
20gr kipkerrie salade 1,5
komkommer, tomaat, wortel, augurk 0

Tussendoor
fruit 0

Dagtotaal 31pp en 1 weekpunt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 jun 2017 20:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen zaterdag ben ik voor het eerst naar een officiele postcrossing meeting geweest. Was hier in de stad dus lekker dichtbij voor mij. Heb een hele gezellige dag gehad, we hebben kaartjes geshopt en ik heb ze min of meer door de stad geloodst naar mijn favoriete kaarten winkeltjes en plekjes. Daarna met zijn allen lunchen en kaarten schrijven en stickeren. We kregen ook nog allemaal een goodiebag met allemaal mooie kaarten en andere leuke dingen van de dames die de meeting hebben georganiseerd. Ik heb die dag niks opgeschreven of geteld overigens. Ik heb gewoon genoten van de meeting.

Zondag bijna de hele dag plat gelegen na de drukke dag ervoor. Wel heel wat afleveringen van Star Trek Voyager gekeken.

Vanmorgen heb ik adressen op alle kaarten geschreven en nog wat andere post klaar gemaakt om vanavond in de brievenbus te doen. Nu in rust tot ik vanavond naar het koor ga.

Mijn dagmenu's van gisteren en vandaag volgen later. Heb het schriftje op de andere tafel laten liggen Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 jun 2017 15:16    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Als je aan postcrossing doet, hoeveel kaartjes stuur je dan?
Ik denk er ook over dat te gaan doen. Heb bij de Action nu een blok met ansichtkaarten om te kleuren meegenomen. Lijkt me erg leuk om te doen, en dan wil ik ze graag opsturen naar mensen. Maar hoeveel moet ik er dan kleuren, bepaal je dat zelf?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jun 2017 19:23    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Bij postcrossing mag je helemaal zelf weten hoeveel kaarten je per keer verstuurd. Zodra je een account hebt aangemaakt op postcrossing. nl mag je maximaal 5 adressen per keer opvragen, dat aantal stijgt steeds een kaart als je een bepaald aantal kaarten hebt verstuurd en door de ontvanger zijn geregistreerd. Maar je hoeft niet het maximale aantal adressen op te vragen je kunt er ook voor kiezen om er maar 1 of 2 ofzo per keer aan te vragen.
Ik ben zelf voornamelijk actief op het forum overigens maar stuur af en toe nog wel een kaart via de officiele weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 14:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren bij de dietiste geweest. Daar besproken dat het lijkt alsof mijn lichaam een soort balans bereikt heeft en niet meer verder afvalt zeg maar. Zij vond niet dat ik minder moest gaan eten en wat ik eet is gewoon goed en daarin kon ze ook niet echt aangeven wat ik anders zou kunnen doen. Het enige wat zij nog kon bedenken was om toch nog minder koolhydraten te gaan eten dan ik nu doe. En eens te proberen of ik wat vaker bij het ontbijt en de lunch geen tot minder koolhydraten te eten dan ik tot nu toe deed. En dan 's-avonds gewoon mijn boterhammen blijven eten. Het grootste probleem is gewoon het niet kunnen bewegen sporten enzo waardoor ik mijn lichaam niet net even dat extra zetje kan geven daarmee.
Ik heb ook besloten dat ik wel porties afweeg maar even geen punten meer ga tellen, eens even kijken wat dat me gaat brengen. Ik blijf wel alles opschrijven en hier neerzetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 15:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik loop wat dagmenu's achter maar zal me beperken tot de laatste 2

Mijn dagmenu van 21 juni

Ontbijt
125gr sojayoghurt
30gr muesli
1 banaan 0

Lunch
pompoensoep
1 schar foccacia
30gr 30+ kaas

Tussendoor
crackertjes met 1 plak 30+ kaas
1 perzik

Avond
1 schar foccacia
boter
kipkerrie salade
salami
avocado, tomaat, zilverui, kipfilet, peper, kruiden
komkommer, radijs, groene knoflook olijven

Tussendoor
meloen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 jun 2017 15:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 89, 90, 91 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 90 van 132