Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Een dagritme is ook beter voor me hoor dus ik sta ook wel op maar soms zou ik zo graag door slapen. Maar ik weet dat ik dan mijn hele dag en nacht ritme ga verschuiven en dat is helemaal geen goed idee.
Dat knutselen is niet helemaal gelukt behalve dat ik wat van mijn behangboeken heb doorgebladers en wat mooie ben tegen gekomen om te gebruiken in het boekje. Mijn ouders kwamen langs met de boodschappen die ze voor mij mee zouden nemen en met mijn nieuwe tv die mijn vader meteen heeft aangesloten en ik heb alles goed ingesteld. Maar toen was er iets mis met mijn smartcard. Ik had alleen maar Nederland 1, 2 en 3 en de rest gaf code E16-4 dus met Ziggo gebeld omdat ik hem niet zelf online kon herstellen. Van daaruit hebben ze mijn smartcard gereset en jippie ik heb alle zenders weer terug. En ik kan nu Netflix kijken op mijn tv ipv alleen op mijn laptop er zit zelfs al een Netflix app standaard op mijn tv

Maar morgen ga ik wel weer aan de knutsel hoor, heb zoveel ideeen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 15:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag dus niet meer aan freubelen toegekomen maar heb ik samen met mijn vader mijn nieuwe tv geinstalleerd. Eindelijk weer normaal beeld en geluid zonder dat ik eerst met de scartkabel moet wiebelen enzo. En ik heb nu dus Netflix op mijn tv ipv alleen op mijn laptop kijkt en zit toch veel fijner.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr 30+ kaas 2
1 banaan 0

Lunch
108gr gebakken aardappels 3
135gr kipfilethaasje gepaneerd 4
sperziebonen 0
olijfolie 1
20gr fritesaus 2

Tussendoor
1 pruim, 1 bosperzik 0

Avond
3 boterhammen 148gr 9
10gr boter 1
30gr 30+ kaas 2
45gr kipfilet 1
25gr krabsalade 2
1 ei 2
komkommer, tomaat, wortel, augurk 0

Tussendoor
2 mandarijntjes 0
dropjes 3

Dagtotaal 31pp + 3 weekpunten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 19:25    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Ik heb ook Netflix op mijn tv en dat kijkt zoveel relaxter dan op de laptop. Fijn dat dat voor jou nu ook geregeld is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 25 mei 2017 21:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer heel vroeg, voor mijn doen dan, mijn bed uit gebeld door de thuiszorg. Dus daarna weer even terug in bed gekropen en nog wat liggen lezen. En vanmiddag dan toch eindelijk toe gekomen aan crea bezig zijn. Heb heerlijk zitten kliederen met inkt, inka gold, stempels, plaatjes uit boeken, stickers en nou ja eigenlijk met van alles Lachen Heb meteen mijn nieuwe Nuvo drops uitgeprobeerd en op een sheet wat mooie parels en druppels uitgeprobeerd. Die moeten best lang drogen dus morgen kan ik daar mee verder.
Nu lig ik in mijn stoel naar Hollands got talent te kijken Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 20:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml sojamelk 1,5
30gr teffontbijt 3
1 banaan 0

Lunch
250gr pangasius filet rauw 5
200gr gebakken krieltjes 6
olijfolie 2
knoflook, kruiden, roerbakgroentes 0

Tussendoor
2 mandarijntjes 0

Avond
2 boterhammen 72gr 4,5
3 rijstwafels 2
10gr boter 1
30gr 30+ kaas 2
40gr achterham 1
25gr krabsalade 2
15gr magere leverpastei 1

Tussendoor
mango 0

Dagtotaal 31pp

Misschien pak ik zo nog een kaascracker of iets dergelijks

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 mei 2017 20:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen even nog een paar boodschappen gehaald bij de supermarkt om de hoek daar was wat fruit in de aanbieding wat ik graag nog wilde hebben voor komende week en ik was nog wat vergeten op mijn lijstje van wat mijn moeder voor me had gehaald. Maar nu is mijn koelkast en fruitschaal en voorraadkast weer compleet voor komende week.
En vanmiddag weer heerlijk aan de knutsel geweest. En ik ben ondertussen ongeveer op de helft van mijn projectje al is daar nog niet veel van te zien omdat alles nog los en door elkaar ligt. Maar uiteindelijk gaat het een boekje worden.

Ik heb vandaag een grote pan heerlijke pompoensoep gemaakt. Ik heb er deze keer voor de verandering wat ras-el-hanout kruiden door gedaan en ik moet zeggen dat is een hele lekkere combinatie dat ga ik vaker doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 21:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
20gr sandwichspread 1
1 banaan 0

Lunch
pompoensoep (7pp)
102gr soepballetjes 4
50gr linzen, gedroogd 3
pompoen, wortel, ui, prei 0
bouillon, knoflook, gember, ras-el-hanoud 0

Tussendoor
1 kaascracker dun besmeerd met tahin 2
1 nectarine, 2 mandarijntjes 0

Avond
2 boterhammen 70gr 4
3 rijstwafels 2
10gr boter 1
30gr 30+ kaas 2
40gr achterham 1
25gr krabsalade 2
15gr magere leverpastei 1

Tussendoor
Mango 0

Dagtotaal 31pp

Ik heb gisteravond trouwens nog die kaascracker genomen dus gisteren ook nog 2 van mijn weekpunten gebruikt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 mei 2017 21:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een heel rustig dagje, ik heb voornamelijk naar Star Trek Deep Space nine gekeken. Na gedoucht te hebben was mijn energie voor vandaag al weer op helaas.

Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
25gr hummus 2
1 banaan 0

Lunch
Wortelstamp (zie 28-3) 5
100gr chipolata worstjes 5
bakboter 1

Tussendoor
2 kaascrackers dun besmeerd met pindakaas 4
1 kaascracker dun besmeerd met hummus 2
2 mandarijntjes 0

Avond
1 schar ciabatta 4
10gr boter 1
1 ei 2
30gr 30+ kaas 2
40gr rookvlees 1
30gr filet american 2
komkommer, tomaat, wortel,augurk 0

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
druiven 0

Dagtotaal 31pp + 4 weekpunten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 19:35    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Die warmte kost ook bakken energie!
Ik schrok vanochtend wakker van een harde inslag, waarna het onweer hier loskwam. Daarna heerlijk doorgeslapen tot half elf, ik had het echt nodig blijkbaar. Heerlijk, die verfrissing.
Maar toen ik vanmiddag even stofzoog liep het zweet weer in straaltjes mijn nek in hoor. Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 20:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Klopt die warmte is echt funest voor mij. Ik houd dan ook vocht vast in mijn gewrichten en alles is stijf en pijnlijk. Ik heb de afgelopen dagen vooral binnen gezeten en alle rolgordijnen dicht gehouden en de ramen alleen even open gehad 's-ochtends als het nog niet zo warm was. Maar het is toch al 23,5 graden hier in huis. Maar nog altijd beter als buiten. Hier heeft het vannacht ook behoorlijk geonweerd, ik schrok ook wakker van een hele harde knal, las vanmiddag bij iemand anders die niet heel ver van mij vandaan woont dat de bliksem blijkbaar ergens daar in de buurt was ingeslagen. Dus dat moet die enorme knal geweest zijn. Ik heb daarna helaas niet heel veel meer geslapen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 mei 2017 22:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 84, 85, 86 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 85 van 132