Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
125gr sojayoghurt 2
30gr cornflakes 3
1 banaan 0

Lunch
Bami (zie 3-12) 14
komkommer, zilveruitjes 0

Tussendoor
3 sinaasappels 0

Avond
3 boterhammen 68gr 4
3 rijstwafels 2
10gr sojaboter 1
30gr 30+ kaas 2
48gr kipfilet 1
20gr jam light 1
komkommer, augurk 0

Tussendoor (nieuwjaarsborrel koor)
15gr walnoten 3
3 kleine bitterkoekjes 3
15gr groene zoete olijven 1
tomaat, wortel 0
1 kleine dolmades (met rijst gevuld wijnblad) 2????

Dagtotaal 31 dagpunten en 8 weekpunten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 0:51    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Heb bewondering voor je gelijkmatigheid, bij mij zijn, waren het pieken en dalen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 9:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Juffie, maar ik ben er natuurlijk nog niet maar ik hoop voor mezelf dat het zo gelijkmatig blijft gaan. Maar mezelf kennende komt er vast ook nog wel een periode met pieken en dalen Erg blij

Vandaag heb ik niet veel gedaan, mijn hulp heeft mijn huisje weer netjes en schoon gemaakt en ik heb vanmorgen nog een stukje afgemaakt voor het quotes boekje. En vanmiddag was ik zo moe dat ik uiteindelijk maar 2 uurtjes ben gaan slapen om de rest van de dag door te kunnen komen.

En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
200ml amandelmelk 2
30gr teffontbijt 3
1 banaan 0

Lunch
boerenkoolstamppot (zie 20-11) 5
138gr kipfilethaasjes gepaneerd 4
zilveruitjes 0

Tussendoor
1 meergranencracker dun besmeerd met tahin 2
1 bitterkoekje 1
2 sinaasappels 0

Avond
2 boterhammen 59gr 3,5
68gr avocado 3,5
10gr sojaboter 1
30gr 30+ kaas 2
20gr snijworst 2
tomaat, komkommer, zilveruitjes, wortel 0

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
1 peer 0
cacao 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 21:18    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Mooi menuutje hoor.

Knap dat je 's middags kunt slapen, bij mij moet het allemaal van de nachten komen, ik slaap 10-11 uur op een nacht. Dat je zo moe was, komt dat door de borrel denk je?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 10 jan 2017 22:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nou ik had eigenlijk niet echt een keus, ik viel zowat in slaap aan de kamertafel en onder het eten. Echt letterlijk ook zo'n gevoel hebben van omvallen van de slaap alleen dan dus ook echt alles vast moeten pakken om niet om te vallen en zwalkend lopen.

Ik denk het niet, ik voel me al een tijdje zo overdag maar omdat ik mijn slaap waak ritme niet nog verder overhoop wil gooien heb ik mezelf steeds wakker geprobeerd te houden. Maar het lukt niet meer, ik was zo moe dat ik letterlijk staand in slaap had kunnen vallen. Denk dat het vooral alle drukte van de afgelopen maanden is geweest die er nu dubbel zo hard uitkomt. Nu alles weer normaal is en er weer een beetje rust om me heen is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 0:16    
Vrouw Weeggegevens   Duffy

Reageer met quote
Dan moet je misschien even uitzoeken hoelang je middagdutje duren moet. 2 uur is wel lang inderdaad, je moet opletten dat je 's nachts nog wel slapen kunt, maar een uurtje is volgens mij niet vreemd als je chronisch ziek bent.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 21:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer een afspraak gehad bij de dietist. Om te bespreken hoe het is gegaan de afgelopen periode. Behalve met de mondelinge tips die ik had opgeschreven ben ik nog niet verder gekomen met de info en dingen die ze mij toegestuurd had per mail. Te weinig concentratie en energie voor gehad. En ik gaf aan dat ik het lastig vind om zonder extra zuivel of vervangers aan de benodigde hoeveelheid calcium te komen. Ik eet wel oude kaas en sojayoghurt maar die laatste wil ik zoveel mogelijk beperken ivm de toegevoegde vitamine D. En in de amandelmelk zit geen calcium. Maar uiteindelijk kwamen we er op uit dat ik met de kaas, de sesampasta en de groentes die ik eet en de sojayoghurt al een heel eind kom, dus dat was alvast een hele meevaller.

Ik heb ook aangegeven dat ik het lastig vind om extra noten aan mij eetpatroon toe te voegen momenteel ivm de hoge punten. En dat ik een beetje bang ben dat als ik ze extra bovenop mijn huidige punten neem en dan standaard dat dat net het zetje kan zijn om het resultaat wat ik tot nu toe bereik teniet te doen en dat ik dat heel jammer zou vinden. Ik eet wel noten alleen niet de aanbevolen hoeveelheid zeg maar. Maar dat was niet zo heel erg en ze snapte mij wel daarin. We hebben over 2,5 maand weer een afspraak staan om te zien hoe het gegaan is. En ik ga dan ook eindelijk de info eens lezen die zij heeft doorgestuurd na de vorige afspraak.

Ben daarna nog heel even langs de kringloop geweest en vond daar voor een totaal van 1,10 euro een paar setjes briefpapier, blanco postkaarten en een mooi schrift. En heb mijn medicatie voor de komende 2 weken opgehaald bij de apotheek. Verder de rest van de dag rustig aan gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 21:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
125gr sojayoghurt 2
30gr cornflakes 3
1 banaan 0

Lunch
Soep (zie 11-12) 7
1 pakje rijsttoastjes 3,5
30gr 30+ kaas 2

Tussendoor
1 sinaasappel 0

Avond
2 boterhammen 78gr 4,5
10gr sojaboter 1
1 ei 2
30gr 30+ kaas 2
20gr snijworst 2
30gr groene knoflook olijven 2
rucola, komkommer, tomaat, wortel 0
augurk, zilveruitjes, sojasaus 0

Tussendoor
1 peer 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 22:02    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Die 2 uur had ik blijkbaar wel echt nodig gisteren en ben 's-avonds ook niet echt super laat gaan slapen voor mijn doen de laatste tijd. En vandaag ben ik niet in slaap gevallen overdag dus was gisteren echt heel hard nodig blijkbaar.

edit: ik heb ook periodes gehad waar ik om 9 uur met heel veel moeite opstond, en ik van half 2 tot half 6 weer sliep en vervolgens om 10 uur weer op bed lag. Dat was in mijn slechtste periode. En dan lag ik in de tijd dat ik wel wakker was ook nog eens een groot deel van de tijd op de bank of bed met een luisterboek, of de tv of gewoon helemaal niks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 22:10    
Vrouw Weeggegevens   Kaya

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Volgens mij heb je wel een fijn gesprek gehad met de diëtiste, fijn dat ze zo goed meedenkt.

en als je zo in slaap valt heeft je lichaam of je geest het nodig. Helemaal omdat het vandaag zo goed gaat. er gaan allerlei rare virusjes rond dus ook dat kan je meegepikt hebben.

verder weer een mooi menuutje

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 11 jan 2017 23:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 43, 44, 45 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 44 van 132