Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Lekker bijkomen, dat deed ik gister ook!
Ik heb de laatste afleveringen van The OA gekeken en de eerste van The Crown.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016 18:04    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag inderdaad vrij weinig gedaan dan een tekening gemaakt voor op mijn kaarten voor de handmade round robin groep met als thema snailmail. En verder heerlijk in mijn stoel gelegen en naar The vampire diaries gekeken. Die serie The OA klinkt interessant die ga ik maar eens in mijn wishlist zetten, The crown stond daar al in, hahahaha.

En dan mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr leverworst 2
2 mandarijntjes 0

Lunch
zuurkoolstamppot (zie 24-10) 7,5
95gr kipfilethaasjes gepaneerd 3

Tussendoor
125gr sojayoghurt 2
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 55gr 3
10gr sojaboter 1
55gr avocado 3
34gr rookvlees 1
45gr kipfilet 1
30gr 30+ kaas 2
tomaat, zilveruitjes, augurk 0
asperges 0

Tussendoor
kwart kopje groentesoep (over van Kerst) ??
1 slagroomtruffel (oeps misschien niet zo handig geweest om dat doosje mee te nemen na de Kerst voor mijn hulp morgen voor bij de thee en om te bewaren voor iets lekkers met Oud en Nieuw voor mezelf 's-avonds Erg blij ) ??

Dagtotaal 31pp (en nog 1,5 of 2 punten extra)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016 20:16    

Reageer met quote
Oei, slagroomtruffel... ik ken het niet, maar het klinkt heel erg lekker! Ik hoop dat je ze nog even kunt bewaren. Ik denk dat ik zaterdag even naar de Hema loop en wat lekkers haal, ik vind het soms al knap als ik het tot 's avonds uit kan stellen. Uitlachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016 20:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Die hadden ze bij de AH in de excellent collectie voor de Kerst. Met een dikke pure chocolade laag er om heen en slagroomvulling.
Die hadden we met Kerst voor bij het toetje en er was nog over. Ik hoop dat ik ze de rest van de week kan laten staan, en anders geef ik ze donderdag gewoon weer aan mijn ouders mee naar huis, hahaha. Ik heb gelukkig dan weer niet de neiging om het hele doosje leeg te eten.
Ik moet vrijdag of zaterdag toch weer boodschappen doen dan kan ik altijd nog wat ander lekkers meenemen, iets met minder punten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 dec 2016 20:35    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag is mijn lieve hulp weer geweest en mijn huisje is weer lekker schoon en mijn bed weer verschoond. Ik heb zelf vandaag een beginnetje gemaakt met het opruimen en in kaart brengen van mijn stempelcollectie. Ik heb ondertussen de laatste clearstamps gehad en in mijn stempel boek gestempeld en opgeborgen in mappen. En heb een begin gemaakt met mijn houten stempels. En verder heb ik heerljjk naar de top 2000 geluisterd en zit ik nu weer verder te kijken naar The vampire diaries op Netflix.
Ik kreeg vandaag ook nog een onverwacht pakketje van een penvriend uit Amerika. Er zat een hele lange brief in van 22 kantjes, een paar kaarten en een mooie en fijne pen waar je nieuwe vullingen voor kan kopen.

Ontbijt
250gr sojayoghurt 4
1 banaan 0

Lunch
Soep (zie 11-12) 7
3 crackers 2
25gr casselerib 1

Tussendoor
2 slagroomtruffels 8
1 mandarijn 0

Avond
2 boterhammen 92gr 5,5
10gr sojaboter 1
48gr kipfilet 1
40gr casselerib 1,5
rucola, tomaat, augurk, zilveruitjes 0
sojasaus 0

Tussendoor
1 peer 0
Heel misschien nog een mandarijntje 0

Dagtotaal 31pp

Wel weer jammer van de slagroomtruffels maar die heb ik vandaag toch maar meegenomen in de dagpunten en dus de avond maaltijd hier op aangepast. Morgen maar heel ver van de bovenste plank in mijn koelkast vandaan blijven Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 dec 2016 21:40    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb gisteren de laatste 2 chocotruffels ook nog opgegeten, zucht, conclusie haal geen chocola in huis want daar kun je niet goed van afblijven, hahaha. Ik tel er maar geen punten voor voordeel nu is wel dat het op is en er ook geen nieuwe in huis komen dus geen verleiding meer.

Vandaag heeft mijn vader mijn externe wifi router weer aangesloten omdat de kwaliteit van de wifi van de ziggo modem echt bagger was. Dus hopelijk zijn die internet problemen nu eindelijk opgelost.
Verder heb ik nog de laatste houten stempels in mijn collectie boek gezet en opgeruimd. En nog even lekker zitten freubelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 20:46    

Reageer met quote
Ohjee, haha, zou mij ook gebeuren hoor!
Ik ga een oliebol eten bij mijn cliënt zaterdag en misschien aan het eind van de dag nog een klein zakje op de markt halen. Eerder absoluut niet! Kat niet op het spek binden enzo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 20:53    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

Ontbijt
3 crackers 2
30gr leverworst 2
1 mandarijn 0

Lunch
60gr rijst ongekookt 6
127gr mager rundergehakt 6,5
10gr soja bak en braad 1
rode bieten, ui, knoflook, kruiden 0

Tussendoor
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 52gr 3
10gr sojaboter 1
70gr avocado 4
30gr casselerib 1
45gr kipfilet 1
33gr 30+ kaas 2
45gr groene knoflook olijven 1,5
tomaat, zilveruitjes, komkommer, augurk, kruiden 0

Tussendoor
1 peer 0
En misschien nog 1 mandarijntje 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 20:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ach ze zijn op, heb er in ieder geval van geleerd dat ik voorlopig in deze fase maar niet te veel lekkere dingen in huis kan hebben en vooral geen chocola want van de dropjes kon ik bijvoorbeeld wel aardig afblijven en het houden bij 3 voor 1 punt bijvoorbeeld. En van alle andere dingen die ik in huis heb kan ik ook goed afblijven. Het lijkt er op dat vooral chocola dus mijn zwakke punt is. Ik zie het weekend wel wat de 'schade' is van de Kerst en de truffels Erg blij en dat gaat er vast ook wel weer af de komende weken.

Ik denk dat ik met oud en nieuw maar wat punten reserveer voor het taartje wat ik met Kerst niet op heb en verder zie ik het wel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 dec 2016 21:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen boodschappen gedaan dus mijn koelkast is weer gevuld. Ik ga morgen heerlijke linzen-pompoensoep maken dus vandaag alvast het vlees in de bouillon gekookt zodat het morgen niet zolang op hoeft te staan.
Heb ook nog even zitten freubelen en de 3 kaartjes voor de handmade RR zijn af en hoeven alleen nog verstuurd te worden.

Ontbijt
125gr sojayoghurt 2
30gr cornflakes 3
1 mandarijn 0

Lunch
andijviestamppot (zie 13-11) 4
224gr kipdrumsticks 9

Tussendoor
1 banaan 0

Avond
2 boterhammen 91gr 5,5
10gr sojaboter 1
3 rijstwafels 2
48gr kipfilet 1
30gr 30+ kaas 2
22gr leverworst 1,5
komkommer, tomaat, augurk 0

Tussendoor
1 peer 0
en misschien nog 1 mandarijn 0

Dagtotaal 31pp

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 dec 2016 20:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 38, 39, 40 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 39 van 132