Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Weer bijgelezen.
Moest wel lachen om je ritjes en rondjes om de accu leeg te krijgen, hahaha. Ik zie het helemaal voor me.
Fijn weeken verder Marianneke.

Hahahaha, tja je moet iets he om de accu leeg te krijgen Lachen Toen ik de laatste rondjes op de galerij aan het rijden was kwam er op een gegeven moment een vrouw naar beneden die mij vanaf de overkant had zien rijden om te vragen of ik hulp nodig had. Zij dacht dat ik er niet uit kon en aan het zoeken was naar een weg naar buiten Lachen Maar ik wilde alleen mijn accu zover mogelijk leeg hebben en dan naar huis, hahaha.

Vanmiddag weer lekker 2 rondes door het park gereden en daarna nog heel even naar de supermarkt en toen toch ook weer een paar rondjes om het appartementencomplex (dit keer waren het er maar 4, hahaha) en als laatste op de galerij. Nu staat ie weer op te laden zodat ik maandag weer een volle accu heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 17:39    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Dat moet echt heel erg grappig zijn geweest om te zien. Lachen
Maar waarom moet hij leeg voordat je hem oplaadt? Ik snap dat je eens wilt zien hoe ver je ermee kunt komen, maar iedere keer?

Een afbrokkelende kies klinkt niet fijn Nee! Gelukkig doet het geen pijn, klinkt alsof de zenuw dan al dood is. En ik herken je angst: ik heb met mijn 35 jaar ook nog nooit een gaatje gehad, laat staan boren of andere enge dingen. Dus als er nu iets moet ben ik heel terughoudend, omdat iedereen zegt dat het zo'n pijn kan doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 11:24    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Duffy, omdat het een nieuwe accu is is het beter om die de eerste paar keer vrijwel helemaal leeg te rijden voor ik hem weer oplaad dat is beter voor de accu en zorgt dat ie langer mee gaat enzo. Dus vandaar al die extra rondjes Lachen En na die paar keer gaat ie gewoon weer in de oplader aan het einde van de dag hoor leeg of niet.

En wat de kies betreft geen idee, ik denk eigenlijk niet dat de zenuw al dood is maar dat of de zenuwen niet bloot liggen of dat ik door mijn medicatie of de neuropathie ofzo geen pijn ervaar. Ik heb in al die 37 jaar pas 2 gaatjes gehad, 1 in mijn melkgebit en 1 in mijn blijvende gebit. En er zijn 4 kiezen getrokken toen ik een beugel moest en mijn verstandskiezen zijn er ook uit. Plus dat ik toch wel wat pijn gewend ben. Het is gewoon een diepgewortelde angst vanuit vroeger vrees ik, als kind was ik panisch voor de tandarts en eht werkte zeker ook niet mee dat we toen een soort lompe slager als tandarts hadden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 13:22    

Reageer met quote
Ah, ik snap hem!

Mijn medicijnen doen mijn gebit geen goed. Ik krijg steeds meer ruimte tussen de tanden, het kaakbot trekt zich terug. Dus ineens moet ik naar de mondhygieniste en zitten er tanden los. Bij mij willen ze inderdaad ook gaan trekken. Ik vind dat doodeng en zie niet in waarom ik ze dat zou laten doen! Toen ik mijn beugel kreeg zijn bij mij alleen de onderste 2 verstandskiezen verwijderd.
Ik heb nu wel een aardige tandarts gelukkig: jij hebt dan nu ook een andere?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 15:17    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
ja gelukkig heb ik al heel lang een andere tandarts en wat een wereld van verschil met de eerste. Hij legt alles uit en luistert ook als ik aangeef dat iets niet goed verdoofd is bijvoorbeeld, dat deed die eerste dus niet. Ik moest toen 4 kiezen laten trekken omdat ik veel te weinig ruimte had in mijn kaak voor alle tanden waardoor alles scheef en over elkaar heen zat zeg maar (dental crowding, achteraf gezien hoorde dat dus ook bij de EDS) Hij had de verdoving ingespoten en ik voelde het er langs lopen in plaats van dat het kwam waar het moest zijn. Dat had ik al gezegd en voor ze gaan trekken dan testen ze de verdoving met zo'n prik haakje en ik gaf aan dat ik het nog voelde en niet goed verdoofd was. Zegt die $%^&^ oh dat merken we zo wel. EUh pardon Geschokt Dus hij begint te trekken en ik gillen van de pijn, zegt die eekhoorn oh het is niet goed verdoofd, euh ik kon die man wel iets doen. Hoe krijg je iemand die al bang is voor de tandarts nog banger. Gelukkig bij deze tandarts nog nooit soortgelijke ervaringen gehad. Maar dat ene zal mij altijd bij blijven.
Ik gebruik ook veel medicatie al een hele tijd maar geen idee wat voor effect dat heeft op mijn gebit eigenlijk. Tot nu toe had ik nog nooit problemen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 13 mei 2018 16:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Weer even een berichtje van mij, was alweer even geleden. Afgelopen periode ging het qua eten gewoon goed, niet dat ik ben afgevallen maar ben ook niet aangekomen. Het schommelt wel behoorlijk doordat ik vocht vast houd maar door de brandnetel thee is dat redelijk onder controle. Al voelen mijn voeten nu niet zo fijn aan door het vocht wat er in zit. Ik hoop heel erg dat het snel weer minder warm wordt want dan is mijn vocht vast houd probleem ook opgelost. Op gezondheidsgebied heb ik weer controle gehad in het VUMC en na het horen van mijn probleem wat betreft het niet verder afvallen en de cholesterol problemen ondanks alle inspanningen wil deze arts mij onderzoeken op insuline resistentie. Ik heb het opgezocht en het zou inderdaad kunnen verklaren waarom mijn cholesterol zo raar doet en het afvallen niet meer wil lukken. Ik moet eind juni weer bloed laten prikken voor controle via de huisarts en daarbij wordt dan ook meteen geprikt op insuline en die uitslagen moet ik dan doorsturen naar de arts in het VUMC. 10 juli heb ik eerst de afspraak met de verpleegkundige in de praktijk van mijn huisarts die alle cholesterol controles doet. En een week later heb ik dan de belafspraak met de arts in het VU ivm de uitslag wel of geen insuline resistentie. Ik hoop het niet maar ik vermoed eigenlijk dat ik ook hiermee weer de pech heb dat het wel klopt. Weer iets nieuws en vooral ook weer veel minder bekend helaas. Ik heb een beetje genoeg van al die nieuwe diagnoses die ook nog eens zeldzaam of onbekend zijn.

Verder gaat het hier zijn gangetje ik heb nog steeds weinig energie maar dat hangt ook deels samen met de warmte. Ik kijk veel Netflix en alle andere dingen gaan allemaal een stukje langzamer dan normaal maar ben blij dat ik weer een beetje iets meer kan dan alleen maar liggend tv kijken. Vorige week gezellig even naar de stad geweest met een vriendin en daarna uit eten geweest (heerlijk sushi gegeten) Zaterdag ga ik samen met een vriendin lunchen in de stad bij de Yoghurt barn nadat we daarvoor even de stad onveilig hebben gemaakt met de rolstoel Lachen
En volgende week is mijn nichtje jarig en wordt alweer 1 jaar. En ongeveer een maand later wordt mijn neefje alweer 3. Wat gaat de tijd snel zeg. Ik heb voor mijn nichtje een schattig rugzakje gekocht van woezel en pip, dat had mijn zusje gevraagd. En voor mijn neefje een vloerpuzzel van woezel en pip en nog een spel.

Ik ga nog even verder kijken naar een aflevering van The Flash en dan als het lukt nog even iets creatiefs doen vanmiddag.
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend! Liefs Marianne

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 jun 2018 14:38    

Reageer met quote
Insuline resistentie klinkt niet fijn, maar ben blij dat het verder goed met je gaat.

Ik moest nog aan je denken: via Twitter kwam ik op 'Happy', een hele leuke nieuwe Netflix serie. Al gezien? Anders een dikke aanrader!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 10:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nog niet gezien Duffy ik zit geloof ik een beetje in een super hero fase, hahaha, ben van Supergirl naar The flash gegaan en er komen ook nog steeds nieuwe afleveringen bij van Arrow en ook van Supergirl en The flash. Leuk is ook dat alle drie de series aan elkaar gelinkt zijn en regelmatig elkaar kruisen waarin ze ook samen werken met elkaar.
Heb Happy net even opgezocht en alleen al na het lezen van de vliegende unicorn dacht ik die moet ik echt zien Lachen Ik ga hem zo eens in mijn favorieten lijstje zetten dank je voor de tip Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 19:16    

Reageer met quote
Ik ging van Jessica Jones naar The Defenders! Heerlijk hè, die Marvel -helden. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 19:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Supergirl, Arrow en The flash zijn van DC comics Uitlachen
Maar Jessica Jones heb ik ook nog gezien voor ik Supergirl ging kijken en The defenders staan ook nog op mijn lijstje. Ik heb tussendoor nog wel even seizoen 2 van 13 reasons why gekeken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 jun 2018 21:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 126, 127, 128 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 127 van 132