Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ben weer bijgelezen.
Blij dat jouw lichamelijk accu weer begint op te laden na die slijtageslag.
Die rolstoelaccu is natuurlijk dikke shit.
Kan je een opgeladen reserveaccu meenemen onderweg, of zeg ik nu iets wat helemaal niet kan?
Bedankt voor je steun in mijn boekje.

Veel liefs.

Ps speelgoedregen Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 apr 2018 10:49    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
wauw zeg ! wat een weervoorspellingen daar ! speelgoedregen ! komt daar ook een warm temperatuurtje bij ? Erg blij Erg blij

wat jammer van je rolstoel ! gek hoeveel tijd dat daar toch overgaat. monteur komen, dan nog iemand met een batterij, ... je moet het nog even aankijken ...maar het is wel iemand zijn vrijheid natuurlijk en heel belangrijk voor die persoon ... maar hey goed dat het je niets kost en onder garantie is ! hopelijk is hem snel gemaakt !

en hopelijk gaan jouw batterijtjes nu ook stilletjes aan weer omhoog !

fijne dag marianneke !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 18:06    

Reageer met quote
Het is stil hier Marianneke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 mei 2018 18:11    
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
@frutella, hahaha, Nee maar wel echt water toen ze een zwembadje op het balkon hadden staan met het warme weer Lachen

Mijn rolstoel is nog niet gemaakt. Staan ze vanmorgen voor de deur vraag ik of ze een nieuwe accu meegenomen hebben omdat dat was aangegeven door de vorige monteur die hier geweest was en ik had het zelf nog extra doorgegeven bij het maken van de afspraak. Nee hoor die had hij niet bij zich was hem niks van bekend. Zucht........ het zal eens in 1 keer goed gaan. De monteur heeft hier ter plekke gebeld met de technische dienst van welzorg of er een accu voor mijn rolstoel op voorraad is in het magazijn. Die was er gelukkig wel komt eerst kunt u vrijdag? Euhm ik heb de rolstoel morgen echt nodig daarom was de afspraak voor vandaag ingepland. Anders moet ik namelijk voor een routine bezoekje aan het ziekenhuis wat ik normaal alleen kan ineens op korte termijn iemand vinden die mee kan omdat mijn rolstoel elk moment stil kan staan omdat de accu leeg is. Nu komt diezelfde monteur morgen ochtend heel vroeg als eerste hier heen met een nieuwe accu en dan hoop ik dat het daarmee is opgelost.

@pianojuffie, Ben inderdaad een beetje stil, weinig energie nog steeds en dan schieten dit soort dingen erbij in. Maar ik lees zo nu en dan wel mee en als het me lukt plaats ik een korte reactie in de boekjes of ik probeer wat hier te schrijven maar dat lukt momenteel even niet zo goed. Het enige voordeel hiervan is dat het wel lekker opschiet met de series die ik op Netflix kijk. Ik heb ondertussen alle afleveringen van IZombie gezien, de nieuwe afleveringen van The originals en The shadowhunters en ben nu ondertussen alweer bij seizoen 3 van Bron (of The bridge in het Engels) een scandinavische thriller.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 14:29    

Reageer met quote
Geeft op zich niks, maar dan ben ik wat bezorgd, snap je.

Scandinavische series en films kunnen zo goed zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 14:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pianojuffie schreef:
Geeft op zich niks, maar dan ben ik wat bezorgd, snap je.

Scandinavische series en films kunnen zo goed zijn.

Wat lief van je dat je je zorgen maakt als ik langer niks laat horen hier. Ik ga proberen om wat vaker even een teken van leven te geven in mijn eigen boekje of even kort in die van jou. Kussen

Er zijn inderdaad veel goede scandinavische series, zowel als tv series als boeken trouwens. Ik heb er al meerdere gezien en/ of gelezen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 18:13    

Reageer met quote
Is zo'n serie als Real Humans te zien op Netflix?
Was wat jaren geleden op tv, zo van genoten.
Over robots die precies mensen zijn, mix van sf, humor, actie.
Zweedse serie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 18:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Die ga ik eens opzoeken, als hij al niet in mijn watchlist staat Lachen Want volgens mij staat ie wel op Netflix namelijk. Dank je Juffie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 mei 2018 20:44    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het wat vaker hier schrijven is nog niet helemaal gelukt geloof ik Rollende ogen Dat steeds weer wisselende weer qua temperatuur is echt niet fijn die grote overgangen zorgen voor nog minder energie en meer pijn en stijfheid enzo in mijn gewrichten. Dus hopelijk blijft het nu een beetje constant qua temperatuur en anders dat het iets geleidelijker gaat en niet meteen met 10 graden verschil van de ene op de andere dag.
Maar ik heb ook goed nieuws, want mijn rolstoel lijkt nu toch eindelijk weer gemaakt. Ik heb een nieuwe accu Erg blij En die gaat heel veel langer mee dan dat half uurtje! Ik heb die donderdag nadat ik 's-ochtends in het ziekenhuis was geweest in de middag nog 2 rondjes park gereden en toen was ie wel vrij ver leeg (maar de accu was ook niet helemaal vol toen ik hem kreeg) Toen nog even een paar boodschappen en een rondje of 10 om het appartementencomplex (de mensen die bij de supermarkt op het muurtje zaten moeten ook wel gedacht hebben hahaha) en toen had ik no g1 streepje en heb ik nog wat rondjes op de galerij vlakbij mijn huis gereden om hem zover mogelijk leeg te rijden voor ik hem aan de oplader aansloot. Dat weekend wilde ik namelijk nog even naar de Action maar dat heb ik uiteindelijk maar niet gedaan, geen energie voor helaas. Maar afgelopen week toen het zo'n prachtig weer was ben ik er weer op uit getrokken, ik ben helemaal naar de andere kant van het centrum gereden en heb een rondje door het Bossche broek gereden (een natuurgebied aan de rand van het stadscentrum) op de terug weg weer door de stad en daar mezelf getrakteerd op een lekker ijsje. De afgelopen dagen is er weer niet veel van terecht gekomen om naar buiten te gaan. Sinds donderdag weer extra weinig energie had zelfs niet de energie om te schrijven of te tekenen. Dus ben ik maar blijven liggen in mijn relaxstoel en heb ik Netflix gekeken. Ondertussen alle seizoenen van The good witch weer gezien en de losse afleveringen van een paar series die ik volg en elke week een nieuwe aflevering beschikbaar komt. En ik heb beide seizoenen van Jessica Jones gekeken, en nu heb ik dus zin in meer Marvel series, hahaha. Maar ik ben er nog niet uit welke serie ik nu wil gaan kijken al komt dat vast wel goed met wat er allemaal nog op mijn lijstje staat.

Ik hoop vanmiddag nog even wat energie te hebben om nog lekker een rondje door het park te gaan rijden, even naar buiten de frisse lucht in. En dan de rest van het weekend even niks want maandag moet ik weer naar het VUMC in Amsterdan voor mijn jaarlijkse controle afspraak.

En volgende week ook niet vergeten de tandarts te bellen. Afgelopen donderdag brak er namelijk een stuk van een van mijn kiezen af, het verbrokkelde ook helemaal dus had het eerst niet door tot ik een scherp randje voelde en een gat links achterin bij een van mijn kiezen. Het doet verder geen pijn maar dat scherpe randje is erg vervelend omdat ik daar steeds met mijn tong tegen kom en ik durf nu niet zo goed meer aan die kant te kauwen bang dat ie nog verder afbreekt. Ik had vrijdag al gebeld maar mijn eigen tandarts was dicht en de praktijk waar je dan heen kon bellen als er iets was daar kon ik wel terecht maar omdat ik daar geen patient ben moest ik de behandeling contant betalen maar ik heb rond deze tijd van de maand daar helemaal geen geld voor om dat eerst voor te schieten voor ik het declareer bij de verzekering. Dat beetje geld wat er nog op mijn rekening staat heb ik dan heel hard nodig om boodschappen van te doen. Dus dat werd hem helaas niet en nu kan ik eigenlijk pas vanaf volgende week vrijdag omdat ik de rest van de week al afspraken heb staan die ik niet zomaar af kan zeggen omdat het ook allemaal artsen of behandelafspraken zijn. En ik kan dan ook niet even of in de ochtend of in de middag omdat ik met die stomme taxi moet (ben blij dat ie bestaat maar je doet meteen wel heel lang over een simpele afspraak waardoor een spoedafspraak tussen de bedrijven door gewoon bijna niet mogelijk is zonder andere dingen af te moeten zeggen) EN ik heb daar zo geen zin in, ik ben al geen held bij de tandarts en ik heb dit ook nog nooit gehad dus geen idee wat ik ervan moet verwachten en dat maakt het dan weer extra stressvol voor mij. Dus ik hoop heel erg dat ik daar volgende week vrijdag gewoon terecht kan en niet nog langer hoef aan te modderen ook al heb ik gelukkig geen pijn.

Heel fijn weekend allemaal en geniet van het mooie weer!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 12:33    

Reageer met quote
Weer bijgelezen.
Moest wel lachen om je ritjes en rondjes om de accu leeg te krijgen, hahaha. Ik zie het helemaal voor me.
Fijn weeken verder Marianneke.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 12 mei 2018 12:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 125, 126, 127 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 126 van 132