Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojayoghurt, 30gr muesli
1 banaan

L: stamppot (200gr gekookte aardappels, hutspotgroente, kruiden)
75gr rundertartaar, bakboter

T: 1 peer
1 meerzadencracker, dun laagje pindakaas

A: 1 schär kaiserbroodje, boter
30+ kaas, hummus
3 maiswafels, filet americain
komkommer, tomaat, wortel

T: druiven
klein handje noten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 23:04    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Herkenbaar hoor, douchen kost mij ook energie. Ik doe het dan ook niet meer elke dag. Toen ik bij de ergotherapeut liep, is die realisatie gekomen dat dat niet elke dag hoeft. Scheelt echt.

Fijn, zulke rustige daagjes en lekker geknutseld! Je kaartje is mooi geworden. Ik heb uit Engeland vorig jaar ook sharpies meegenomen, wil ze gaan gebruiken als ik cursussen geef.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 feb 2018 11:21    
Vrouw Weeggegevens   frutella
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
wat een mooie menuutjes weer !

en die tekening is echt prachtig ! ik hou van dat blauwe met parelmoer geeft een mooi effect !

ooh die atc'tjes leuk is dat eh ! spaar je ze zelf ook ?

fijne dag marianeke !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2018 10:45    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Prachtige creaties weer, ik ben gek op parelmoerglans.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2018 20:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@ Duffy, ik heb inderdaad ook meteen ergotherapeut toen gewerkt met de activiteiten weger waarmee ik inzicht kreeg in hoeveel energie welke activiteiten mij kosten. En tegelijk werd ik ook met mijn neus op de feiten gedrukt dat ik structureel mega ver over mijn grenzen ging en dat ik keuzes moest gaan maken en mijn leven aan moest passen om uit die neerwaartse spiraal te komen van overbelasten en achteruit blijven gaan. En douchen is voor mij inderdaad ook geen dagelijkse activiteit dat kan ik gewoon niet meer.
Sharpies werken best fijn hoor, mijn hulp heeft ze vorig jaar voor me meegenomen uit Amerika. Daar zijn ze echt stukken goedkoper als hier in de hobbywinkels.

@Frutella, Ik ruil mijn ATCtjes dus ik krijg er ATCtjes voor terug die weer door iemand anders gemaakt zijn, en die bewaar ik hier in van die 9 vaks pocket hoesjes in een map. Ik bewaar van mezelf dan weer vrijwel niks (behalve de foto's die ik van mijn werk maak)

@alledrie, Bedankt ik ben ook heel blij met het resultaat van allebei de werkjes.

@Juffie, ik zal het onthouden dat je gek bent op parelmoerglans voor jouw kaartjes Erg blij

Vanaf gisteren ging het qua eten even wat minder. Ben gezellig bij een vriendin geweest gisteren en heb op zich wel gewoon normaal gegeten alleen wel ook wat lekkers op daarnaast waaronder een stroopwafel en cashewnootjes garlic & rosemary en een stukje zelfgemaakt bananenbrood met bosbessen en nootjes. En vandaag had ik niks uitstaan uit de vriezer omdat ik pas laat thuis was (ben daar blijven slapen) en in plaats van een bakje eten uit de vriezer op te warmen heb ik eten laten bezorgen (wat ik niet van plan ben vaker te gaan doen overigens) Schaam Schaam Maar goed vanaf morgen weer op naar normaal eten en punten tellen. En hopen dat de schade meevalt op de weegschaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 feb 2018 21:49    

Reageer met quote
Je bent lief.

Kussen Kussen Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 feb 2018 16:12    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Juffie Erg blij

Is alweer een paar dagen geleden dat ik hier geschreven heb. Ik ben donderdag naar mijn ouders gegaan zodat ik de volgende dag samen met mijn moeder naar de hobbybeurs kon gaan. Het was nog wel even spannend afgelopen week of mijn moeder wel mee zou kunnen want die was al van vorige week zaterdag ziek. Maar gelukkig was ze vrijdag weer beter en voelde ze zich ook goed genoeg om mee te gaan. Het was weer erg gezellig en ik heb weer heel wat mooie nieuwe dingen gekocht. Nieuwe kleurtjes voor mijn collectie distress inkt en distress oxides. Weer wat prachtige stempels waaronder een aantal hele mooie tekst stempels met quotes. Natuurlijk ook een paar stencils om achtergronden mee te maken en een paar gave mallen voor speciale kaarten te maken waaronder een kaart in de vorm van een uil en een koffiepot (ik vind dat ie ook best door kan gaan voor een theepot Lachen ) En nog wat meer leuke dingetjes om kaartjes en dergelijke mee te maken en te versieren. Natuurlijk veel te veel en ik had natuurlijk nog helemaal niks thuis Lachen
Ik heb dit weekend in ieder geval ook nog even lekker zitten kliederen en tekenen.

Deze Zentangle gemaakt voor mijn swapmaatje in de Februari Valentangle swap.

En deze minipocketletter met als thema Cats ook voor een swap via Swap-bot.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 feb 2018 22:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb van de afgelopen dagen niet alles opgeschreven omdat ik natuurlijk deels niet thuis was. En ik ga maar weer gewoon verder met mijn dagmenu van vandaag.

O: 3 cackers, 30+ kaas
1 banaan

L: Zelfgemaakte soep (100gr soepballetjes, 30gr vermicelli, bouillon, heel veel groente, blikje tomatenblokjes)
1 bakje rijsttoastjes, filet americain

T: druiven

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, filet americain
halve avocado, groene knoflook olijven
komkommer, tomaat, wortels, augurk

T: 1 peer

Ik had nog een paar lollies over en die heb ik vanmiddag tijdens het kijken naar Netflix opgegeten Schaam Schaam Ach ja ze waren in ieder geval wel erg lekker. En ik denk dat ik maar beter niet te vaak bij de Sostrene grene naar binnen moet lopen waar ze die heerlijke lollies verkopen Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 25 feb 2018 22:56    

Reageer met quote
Hihihi, dat zou ik dan zeker niet doen.
Mooie dag verder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 15:10    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je juffie. En scheelt het is in het centrum en daar kom ik niet dagelijks, nog niet eens wekelijks dus dan is die verleiding wel te weerstaan.

Weer een paar relatief rustige dagen gehad, ik merk goed dat ik nog steeds niet bijgekomen ben van afgelopen vrijdag. Ik heb momenteel weer erg last van mijn heupen, voelt vooral links erg instabiel maar daarnaast ook door de kou stijf en pijnlijker dan normaal. Dat stijf en pijnlijker dat geld overigens voor meer gewrichten helaas. Wat zal ik blij zijn als die kou weer voorbij is. Ik heb toch nog veel liever de hooikoorts klachten dan de extra pijn en alles die ik door de kou krijg.

Ik heb vanmorgen wel een paar boodschappen gedaan maar was zo blij dat ik weer binnen was waar het lekker warm is. Heb vandaag verder niet zo heel veel gedaan alleen wat afleveringen van Star Trek gekeken en een paar kaartjes geschreven. Morgen weer een ochtendje tekenen met mijn tekenclubje en dan de rest van de dag in rust want vrijdagmiddag heb ik een afspraak bij de neuroloog van de slaappoli waar ik al jaren onder behandeling ben. En volgende week dinsdag heb ik weer een dagopname in de pijnkliniek voor een nieuw Ketamine infuus want ook dat begint weer uit te werken en ben weer toe aan een nieuwe dosis. Hopelijk blijft het dan weer een maand of 3 à 4 werken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 28 feb 2018 23:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 122, 123, 124 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 123 van 132