Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Dagboek van marianneke81

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 130, 131, 132  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   marianneke81
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
Bedankt dames, al schiet het nu weer even niet zo op met dat gewicht. Vanmorgen was het bijna 102, nu heb ik de afgelopen periode wel zo af en toe een uitspatting gehad en gisteren ook meer gegeten dan gepland (ik had bezoek en het nieuwe brood wat ze mee had gebracht van de Lidl was een beetje te lekker Erg blij ) en vandaag in het ziekenhuis een ijsje gegeten na mijn afspraak toen ik nog en uur moest wachten op de taxi. Maar ik merk aan mijn gewrichten en mijn splints enzo dat ik ook weer meer vocht vasthoud in mijn gewrichten. Vanaf nu maar weer netjes normaal eten en dan gaat het wel weer terug naar de 100 en hopelijk daarna ook weer verder naar beneden.

Vandaag dus naar het ziekenhuis geweest voor de afspraak met de instrumentenmaker voor het aanmeten van de duimsplints. Nu maar hopen dat de verzekering niet moeilijk gaat doen want het blijkt dat toen mijn silicone braces aangevraagd en geleverd zijn daar een tijd van 2,5 jaar voor stond voor ze vervangen mochten worden. Ondertussen is dat alweer even 2 jaar maar ja mijn braces waren onder die oude regeling aangevraagd en ik heb ze nu 2 jaar en 2 maanden. Dus ik hoop dat ze een beetje coulant zijn en ze niet afwijzen op basis van die 4 maanden. Dat zou ik echt heel erg flauw vinden. Maar goed we wachten het wel weer af. Vorige keer deden ze echt heel moeilijk allemaal en toen moest er een klacht van mijn kant aan te pas komen en toen was het ineens binnen een week geregeld wat daarvoor in die 3 maanden niet ging blijkbaar. Dus ik hoop dat het nu allemaal wat sneller zal gaan. Verder vandaag niks gedaan behalve in mijn stoel gelegen en verder gekeken naar Star Trek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 22:03    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: sojamelk, 30gr teffontbijt
1 banaan

T: 1 softijsje

L: zelfgemaakte kippensoep (kippedijfilets, bouillon, groentes, vermicelli)
Rozemarijn crackertjes

T: 2 mandarijntjes

A: 2 boterhammen, boter
30+ kaas, filet americain
halve avocado, peper en zout
komkommer, tomaat, wortel

T: 1 peer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 feb 2018 22:06    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een wat drukker dagje. Als eerste werd ik mijn bed uitgebeld door de monteur van Welzorg, blijkbaar kwamen ze vandaag voor de reparatie van mijn besturingskastje van mijn rolstoel. Alleen waren ze wel even vergeten om mij dat ook te laten weten. Ik begreep later toen hij hem weer terug kwam brengen dat ik niet de enige was die van niks wist. Hij kwam bij meer mensen die nogal verrast waren en nooit een telefoontje hadden gehad om de afspraak te plannen. Maar goed ik kende de monteur en hij had geluk dat ie niet een uur later hier was en dat ik mijn rolstoel niet nodig had vandaag. Dus ik heb het besturingskastje wel meegegeven alleen wel afgesproken dat hij het pas eind van de middag weer terug kwam brengen.

Toen toch maar opgestaan en me rustig aangekleed en alles want ik had een afspraak staan bij de oefentherapeut. We hebben vandaag niet zo heel veel gedaan in die zin dat we wat loopoefeningen hebben gedaan en ze heeft naar mijn schouder gekeken. En de spieren rondom zachtjes losgemasseerd. Die zaten door de pijn van de afgelopen weken namelijk aardig vast. Het doet nog steeds pijn maar ik kan mijn schouder nu wel weer beter bewegen dus het heeft wel gewerkt. Nu hopen dat de pijn ook weer wegtrekt maar dat kan bij mij soms even duren. Alles was al geirriteerd in dat gebied door die zenuw die eind vorige maand bekneld zat daar maar nadat ik vorige week in een reflex mijn neefje van 2 opving die struikelde, met mijn linkerarm, heeft die opnieuw een opdonder gehad en door de pijn ga ik dan mijn spieren verkeerd gebruiken in dat gebied waardoor die ook moeilijk gaan doen dus nu zijn in dat gebied alle spieren en aanhechtingen, en de kapsels en de banden gewoon helemaal geirriteerd en pijnlijk en dat moet met rust overgaan.

Na de oefentherapie heb ik boodschappen gedaan voor komende week en ben ik even de Hema ingelopen en mezelf met een van de cadeaukaarten die ik had een lettertang met extra rolletjes tape cadeau gedaan. En vanmiddag kwam ook mijn pakketje met stempels van Ali express aan die ik een tijdje geleden al had besteld. Oh en boodschappen doen als je trek hebt is misschien niet altijd even handig zeker als je in het glutenvrije schap een super lekkere koek ziet liggen met 35% extra korting. Die belandde dus ook in mijn winkelwagentje en heb ik vanmiddag bij de thee opgegeten Schaam Schaam Maar het was wel lekker en heb er van genoten al was het niet helemaal de bedoeling.

De rest van de dag heb ik in mijn stoel gelegen, mijn energie met de drukke ochtend begin van de middag helemaal verbruikt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 21:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: 3 crackers, pindakaas
1 banaan

L: Zelfgemaakte erwtensoep (zie 14-1)

T: druiven
1 koek

1 meerzadencracker, papaya-curry spread
komkommer, tomaat, wortel, augurk

T: 2 pruimen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 feb 2018 21:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een lekker rustig dagje thuis. Hoewel ik wel een belafaspraak had met de SAAS verpleegkundige (Slaap afhankelijke ademhalings stoornissen) van de slaappoli. Naar aanleiding van mijn vraag over het eventueel stoppen met de rivotril is er toch maar een afspraak gemaakt bij de neuroloog zelf. Daar kan ik over 2 weken terecht.
Verder vandaag een beetje getekend en weer een paar afleveringen van Star Trek gekeken op Netflix. Vanavond nog even lekker tv kijken en dan op tijd naar bed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 21:52    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn dagmenu van vandaag

O: 3 crackers, tahin
1 banaan

L: stamppot (200gr gekookte aardappels, spruiten, peper, zout, mosterd)
1 rundersaucijsje, olijfolie

lollies Schaam Schaam

halve avocado, peper en zout, groene knoflookolijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 feb 2018 21:57    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer een rustig dagje thuis. Ik heb de tekening die ik gisteren heb gemaakt vandaag ingekleurd met allemaal blauw tinten, dat was immers de opdracht.

Dit is de ongekleurde versie

En dit is de gekleurde versie. Ik heb als eerste heel de kaart met een heel lichte kleur blauwe parelmoer aquarelverf gedaan en toen dat droog was ben ik de andere kleuren gaan toevoegen. Omdat ook die geactiveerd moesten worden met water heeft het hele eindresultaat een lichte parelmoer glans.

Verder een heerlijke pan pasta gekookt met lekker veel verse groente. En weer wat afleveringen gekeken van Star Trek. En nu kijk ik naar Wie is de mol.

Allemaal een fijn weekend nog!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 feb 2018 21:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En dan mijn dagmenu van vandaag

O: 3 crackers, pindakaas
1 banaan

L: pasta (100gr kipfilet (rauw gewogen), 60gr pasta ongekookt, 35gr tomatenpuree, olijfolie, courgette, paprika, venkel, aubergine, ui, knoflook, tomatenblokjes, kruiden)

30+ kaas, sandwichspread
3 maiswafels, filet americain

klein handje noten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 feb 2018 21:57    
Vrouw Weeggegevens   Duffy
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Wat een mooie tekening!
En een prima menuutje. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 feb 2018 23:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag een rustig dagje thuis. Even lekker douchen (al kost mij dat ook erg veel energie) en lekker makkelijk stamppot gemaakt. En ik heb het ATCtje afgemaakt waar ik gisteren al de achtergrond voor had gemaakt.

Voor de achtergrond heb ik eerst een paar stukken schilderstape in repen gescheurd en over het kaartje heen gelegd. Daarna met Distress Oxide inkt de achtergrond gemaakt. Tape er weer af en je hebt een achtergrond met witte strepen. omdat mijn swapmaatje gek is op clowns heb ik het kaartje afgemaakt in dat thema. De clown heb ik getekend en gekleurd met sharpie's. En ik heb de nieuwe lettertang die ik afgelopen week voor mezelf had gekocht van een Hema cadeaukaart uitgeprobeerd en daarmee de tekst gemaakt.

Verder vandaag lekker in mijn stoel gelegen en weer wat afleveringen van Star Trek gekeken. Ook het eten ging vandaag weer goed. Net als gisteren trouwens.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 feb 2018 23:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 121, 122, 123 ... 130, 131, 132  Volgende
Pagina 122 van 132